Jos Mari piispatar on suvareissa niin puhutelkaa häntä Pride vehkeilystään

Anonyymi-ap

Raamatun vastaisesti ajaa samaa sukupuolta olevien vihkimistä Herralle pyhitetyissä temppeleissä ja siten häpäistä ne.

Jospa taipuisi parannukseen ja muutkin eksyneet piispat katuisivat ja kääntyisivät ja saisivat synnit anteeksi.

8

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos nyt ensin maksaisit kirkollisveroa, tulisit sitten takaisin möykkäämään.

• Anonyymi

Mikä Pride pakanan sai hermosutumaan.

Olen maksanut vielä kirkollisioveroa...en ehkä kauan.

• Anonyymi

Salamma vois esittää kysmyksen; - Miten saataisiin pedofilia, sekä epärehellisyys kytkettyä meistä?

• Anonyymi

juutalaiset on iät ja ajat pannu lapsia

• Anonyymi kirjoitti:

juutalaiset on iät ja ajat pannu lapsia

Erehdyt, kysymyksessä on lestadiolaiset?

Mainitse yksikää juutalainen tai isrelilainen, joka on viimesen tuhannen vuoden sisällä matkinut teitä?

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Erehdyt, kysymyksessä on lestadiolaiset?

Mainitse yksikää juutalainen tai isrelilainen, joka on viimesen tuhannen vuoden sisällä matkinut teitä?

Saatoin erehtyäkin ehkä he ovat pakanoita tai jotain seka sikiöitä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään, kaikki selviää tutkimalla, mutta näin se menee?

• Anonyymi kirjoitti:

En tunne Sinua, mutta kaikki muut, paisti Israelin sukukunnat, ovat pakanoita, se ei kerro uskosta, vaan etinisestä taustastamme.

Lestadiolisissiakin on suhteutusluvun mukaan myös juutalaista Geeniä, mutta heidän Raamatullinen tuntemus on niin ohutta, etteivät He sitä tiedä, mutta Jeesus sen tunnistaa.

Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

Kuitenkin lestadiolisissa on suurin osa Israelin vihaajia, johtuen heidän maalikkomaisesta kasvatuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe