Nurmeksessa on vaikeaa saada ystävää

Anonyymi-ap

Luulin, että se on helppoa, ei ole.

10

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jos olet muualta maasta nurmekseen muuttanut, et saa aitoja ystäviä kuin toisista muualta muuttaneista. paikalliset on rasistisia muualta tulleita kohtaan. tämä koskee koko pohjois-karjalaa. nämä on ahdasmielisiä. kateellisia muualta tulleille koska tietävät että he on heitä fiksumpia. karjalassa on hyvin vaikea elää onnellisena koska ihmiset on alueella katkeria, epärehellisiä ja kieroja ja aina juoruamassa muista. ei kaikki mutta isoin osa. esittävät kyllä edessä mukavaa

• Anonyymi

Liioittelet, älä yleistä. Kyllä täällä ystäviä saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liioittelet, älä yleistä. Kyllä täällä ystäviä saa.

jos yleistäisin, sanoisin että kaikki on alueella tällaisia. siksi sanonkin että isoin osa on. ei kaikki.

• Anonyymi

Älä ota kesäkissaa, äläkä nurmeslaista ystävää. Molemmista tulee vaan ongelmia.

• Anonyymi

Oma kokemukseni, olen tänne junantuoma. 4v sitten.

Mukavaa väkeä on Nurmeslaiset.

• Anonyymi

tuuria sitten ollut. karjalassa iso osa ihmisiä on takapäin todella ilkeitä ihmisiä. esittävät edess mukavaa.. kieroja ovat isoin osa. esittävät luotettavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuuria sitten ollut. karjalassa iso osa ihmisiä on takapäin todella ilkeitä ihmisiä. esittävät edess mukavaa.. kieroja ovat isoin osa. esittävät luotettavaa

sinä olet, ei muut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinä olet, ei muut.

et vain tunne vielä useimpien mentaliteettia. ne esittää mukavaa isoin osa. tutkippa asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

et vain tunne vielä useimpien mentaliteettia. ne esittää mukavaa isoin osa. tutkippa asiaa.

Ongelma lienee sinun asenne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelma lienee sinun asenne?

Voin vakuuttaa ettei asenteessani ole vikaa. Olen empaattinen ja otan muut huomioon. Suhtaudun avoimesti ihmisiin.

Karjalassa ihmisillä on kateus hyvin hallitseva piirre. Se johtuu itseteunto-ongelmista. Täällä on kulttuuri jossa painetaan muita alemmas, kieroillaa, valehdellaan, juorutaan ja kytätään muiden ihmisten elämää. Aitoa karjalaista iloa on vahngonilo.

Olen ollut karjalassa pian 10 vuotta ja tämä sama asia ilmenee toistuvasti karjalassa kaikkialla. Edessä ollaan mukavia mutta puukotetaan selkään heti kun selän kääntää. Nämä on käytöshäiriöisiä ihmisiä suurin osa.

Jos et usko minua, niin googlettele karjalaisten mielenlaadusta ja lue näitä palstoja. Samaa kertoo muutkin ihmiset, en vain minä. Narsismi on alueella vahvaa. En tiedä mistä johtuu mutta näin asia on. Lisäksi nämä ullkoistaa muihin omat vikansa eikä ota itse vastuuta mistään.

Muutama vuosi meni karjalassa hyvin ja sitten alkoi selvitä mitä nämä puuhaa selän takana. Yhteistyökumppanikin jota pidin jo ystävänä levitteli minusta juoruja selkäni takana. Tätä tehdään laajasti täällä. Nämä haukkuu jopa omat asiakkaansa ja ihmettelee sitten mihin asiakkaat katosi. Uskomatonta mutta totta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      101
      3811
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      48
      2731
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      114
      2559
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      39
      2058
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      30
      1817
    6. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      22
      1591
    7. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1562
    8. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1358
    9. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      71
      1333
    10. Olikohan se

Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi
      Ikävä
      8
      1291
    Aihe