Yötä.
Kaveriksikaan ei kelvannut.
35
435
Vastaukset
- Anonyymi
yötä.
- Anonyymi
No kyllä kelpaa..
- Anonyymi
Miksi valehtelet
- Anonyymi
Näin päätin. m-n
- Anonyymi
👍
- Anonyymi
Miksi noin päättit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi noin päättit?
Kuulin asioita.
- Anonyymi
Hyvä sillä en voisi olla vain kaveri
Ei kaiken sen odotuksen ja turhaksi tehdyn toivon.
Olisi melkoisen sosiaalisesti kömpelöä tarjota jotain kaveri korttia...
Ja asiat juuri nyt ainakaan etene siihen suuntaan että muuta voisi olla....
Naiselta sivusta
Naiselta sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi noin päättit?
Huonot hiukset, jne
- Anonyymi
Hyvä että teit pätöksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin asioita.
Luota vaan kuulemaasi
- Anonyymi
Ilmeisesti tällaista ns päättäjän asemaa tavoitteletkin täällä surkuhupaisesti vastaillen näihin aloituksiisi, palstaäijä🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sillä en voisi olla vain kaveri
Ei kaiken sen odotuksen ja turhaksi tehdyn toivon.
Olisi melkoisen sosiaalisesti kömpelöä tarjota jotain kaveri korttia...
Ja asiat juuri nyt ainakaan etene siihen suuntaan että muuta voisi olla....
Naiselta sivusta
Naiselta sivusta.Voi kuule naisia esittävä luuseri, sen kortin heilutus jää esim sun kaltaisten osaksi. TT
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Me voitaisiin olla enemmän kuin kavereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä nyt tuulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois kyllä vaikea olla pelkkä kaveri. Kun kokoajan haluaisi olla lähellä ja tekee mieli, koskettaa 😘🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois kyllä vaikea olla pelkkä kaveri. Kun kokoajan haluaisi olla lähellä ja tekee mieli, koskettaa 😘🤗
Niin olisikin jos lähellä olisi tummatukkainen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisikin jos lähellä olisi tummatukkainen mies.
Entäs naisia rahvaanomaiselle roskasakille esittävä äijä- miten tämä hiustenvärin aitous- jos sen laittaa päiväksi aurinkoon, niin yhtään ei sais haaleta, niinkö? Olen melko luova kun vttuilen elämänkoululaisille
- Anonyymi
Et niin, koin meidän olevan liian erilaisia ja kun aloin ihastua tummatukkaisiin miehiin noin kolme vuotta sitten, se oli menoa. Ja on sitä yhä! Olen ihastunut tummatukkaiseen mieheen ja vain häneen haluan tutustua!
- Anonyymi
Jos hiusten väri päättää kumppanisi, onnea yritykseen. Monesko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen, aiempi mies, lasteni isä oli vaaleahiuksinen. Ja lukioaikainen mies oli ristiverinen! Se oli sellaista nuoruudenrakkautta muutaman kuukauden ajan ilman seksiä. Muiden kanssa en ole koskaan seurustellut. Eli kolmas on nyt kierroksessa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen, aiempi mies, lasteni isä oli vaaleahiuksinen. Ja lukioaikainen mies oli ristiverinen! Se oli sellaista nuoruudenrakkautta muutaman kuukauden ajan ilman seksiä. Muiden kanssa en ole koskaan seurustellut. Eli kolmas on nyt kierroksessa!
Ja montakos mukulaa tällä larppihahmolla for dummies on, palstaäijä? TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä siis olet päästäs sen verran sakea, että käyt raivoamassa tälle naisia esittävälle palstaäijälle milloin sitäkin mustat sukat jalassa tuntematonta kohtaan? Hae apua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä siis olet päästäs sen verran sakea, että käyt raivoamassa tälle naisia esittävälle palstaäijälle milloin sitäkin mustat sukat jalassa tuntematonta kohtaan? Hae apua
Ja tuo loppukaneetti ku suoraan jostain synkästä ja suppeasta korven körttiyhteisöstä, apua
- Anonyymi
Kyllä kelpaa.
- Anonyymi
Tahdon kyllä halata häntä silloin tällöin mutta kaveruuskin on tervetullut-
- Anonyymi
Hyvää yötä silti.
- Anonyymi
Olisit enemmän kuin kelvannut kaveriksi jos ikinä ei olisi romanttiset tunteet heränneet.
- Anonyymi
Pskapuhetta
- Anonyymi
Siis kummalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kummalla?
Minulla. Sama kuin 21.23
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla. Sama kuin 21.23
Okei, mulla toinen ilmeisesti säikähti minun romanttisia tunteitani 😕 21:26
- Anonyymi
Mulla kaverini osaa valita naisensa itse olen heitä toki varottanu entisistäni ja ne kaverit jotka mu tietää edes hyvin on ymmärtäny pysyä niistä erossa ei ole sieltä helpoimmasta päästä olevia naisia
- Anonyymi
Hehe lol, palstaäijä eli aapee ja muut markan misogyynit naiaen tekstin perässä Oisit kuitenki säännöllisesti vongannut jne
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851788Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201204YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46810Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116773