Onko joku tietty asia, mikä saa sinut epäröimään?
Mikä lähestymisestä tekee vaikeaa?
65
746
Vastaukset
- Anonyymi
On useitakin IRL
- Anonyymi
Kaikki ne yllättävät lähestymiset saivat stressitason nousemaan, koska koin hänen stalkaavan, sen verran useasti niitä oli!
- Anonyymi
Kyllä. En tahdo tehdä sitä lähestymistä ympäristössä joka on epäreilu.
- Anonyymi
Liikaa muita paikalla?
- Anonyymi
Tämä pitää paikkansa minullakin
- Anonyymi
Niinpä. Sama ongelma minullakin. Tilanne, rajallinen aika ym.
- Anonyymi
Pelkään, että olen tulkinnut häntä väärin ja jos sanon jotain, niin suhteemme muuttuu vaivaantuneeksi. En enää koskaan pääsisi häntä lähelle.
- Anonyymi
Eikö se ole jo muuttunut vaivaantuneeksi? sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Entä sinulla?
- Anonyymi
Tuollaisessa tilanteessa kaverillisten kohtaamisten lisääntyessä sanomisen kynnys madaltuisi. Kun ihminen on riittävän tuttu, hänelle voi sanoa miltei mitä tahansa eikä tilanne enää pääse muuttumaan vaivaantuneeksi. Eli paljon puhumista ja näkemistä on suositteluni naisen näkökulmasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisessa tilanteessa kaverillisten kohtaamisten lisääntyessä sanomisen kynnys madaltuisi. Kun ihminen on riittävän tuttu, hänelle voi sanoa miltei mitä tahansa eikä tilanne enää pääse muuttumaan vaivaantuneeksi. Eli paljon puhumista ja näkemistä on suositteluni naisen näkökulmasta.
Lisäys: silloin löytää myös helpommin oikeat sanat, kun tuntee toisen mahdollisimman hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se ollu sitä jo kauan! En halua yhdenkään sellaisen enää koskaan lähestyvän minua jonka nimen tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se ollu sitä jo kauan! En halua yhdenkään sellaisen enää koskaan lähestyvän minua jonka nimen tiedän.
O-ho. No nyt tuli melko yksinäinen elämä. 😂
- Anonyymi
Vakoilu ja henkinen pahoinpitely nostaa kiimaa ja luottamusta! Tänne vaan pusutteleen ja hipsuttaan!
- Anonyymi
Sulla on ainakin piuhat vähintään pahasti ristissä vika jota ei saa korjattua edes niinkään kevyesti kun nyrkiniskulla päähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on ainakin piuhat vähintään pahasti ristissä vika jota ei saa korjattua edes niinkään kevyesti kun nyrkiniskulla päähän
Lähtökohtainen oletus oma kokemukseni mulle on ai sanottu et johdotus ristissä eikä korjaantunnu vaikka noi viisitoistakesäisenä löin pääni auton tuulilasiin kovempi vauhti ois autolla ollu ni olis ehkä menny niskat poikki jos kun ois sattunu meneen pää tuulilasista läpi mu en menettäny edes tajua kuski totes vaan ettei ole kenenkään nähny nousevan niin nopeasti tieltä ylös jäätyään autonalle olettasin et oli niitäkin nähny jokusen meni yk-joukkojen mukana rauhaaturvaamaan jonnei vähä tapahtuneen silti oli hänelle niin kova paikka että soitti vaimolleen että varmistaa kuinka voin kun oli haasteita mielenrauhan kanssa veikkaisin että rauhanturvaajakin näkee pahempaa vähintään kun mitä yks auton autonalle jääny teini
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt se uhkailee jo fyysisesti. Joo joo, anna tulla vaan niin kirjataan ylös. Ootko aatellu vaik jotain vihanhallintakurssia, vois tuo katkeruus helpottaa.
- Anonyymi
Sun perhe pelottaa.
- Anonyymi
Mun perhettä on turha pelätä ne on lauhkeita kuin lampaat muhun verrattuna toki ylisuojelevia musta mu voi johtua siitä että mä olen ehkä jopa liian ylisuojeleva heistä etenkin äidistäni ja lapsistani
- Anonyymi
Ei meitä Sawyereitä kantsi pelätä.. tuu rohkeesti vaan käymään kylässä!
- Anonyymi
Vaimo. Hänen.
- Anonyymi
Se, kun on aiemmin saanut pakit.
- Anonyymi
Suoranaisia pakkeja en ole kertaakaan saanu pitäs vaan opetella kysymään samallatavalla kuin muutkin paikoissa hetkissä joissa toiselle ei jää hetkenkään harkinta-aikaa ja toiset ei osaa harkintaa käyttää vaikka olis sata vuotta aikaa et kaikki on niin suhteellista mun kohdalla harkinta-aika saattaa olla pitkäkin ei kiinnosta mua mulla on omat tavoitteeni enkä mä odottele muiden harkintaa
- Anonyymi
Samalta henkilöltäkö?
- Anonyymi
Mitä lähestymisellä tarkoitetaan tässä yhteydessä? Rakkauden tunnustusta?
- Anonyymi
Sitä juuri!
- Anonyymi
Askel eteenpäin, että pääsisi viettämään laatuaikaa hänen kanssaan.
- Anonyymi
En koe olevani haluttu, tämä on siis se kokemus minkä hän haluaa tuoda ilmi jostain syystä.. Luultavasti suojellakseen itseään, vaikka se ei mihinkään haluttuun lopputulokseen viekään. Ellei halua päästä eroon.
- Anonyymi
Miksi et itse kysy mitä haluaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et itse kysy mitä haluaa?
Jos ei ihminen osaa tuoda ilmi tunteitaan ja halujaan kysymättä, niin hän ei ole minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ihminen osaa tuoda ilmi tunteitaan ja halujaan kysymättä, niin hän ei ole minulle.
Teillä on pattitilanne. Entä jo on ujo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hänellä on syy yrittää suojella itseään sinulta, niin silloinhan sinä teet jotain väärin. Saat hänet siis sulkeutumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä on pattitilanne. Entä jo on ujo?
Näköjään se aktivoituu vain minun ollessa kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin se on. Sinun pitää tulkita se niin ettei hän halua olla missään tekemisissä kanssasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös kaikilla aktivoidu silloin, kun edessä on jotain, josta on kiinnostunut? Tyyppien, joiden seura ei kiinnosta kuin työn merkeissä tai muuten kaverina, on tosi rento ja letkeä olla. Ei paineita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös kaikilla aktivoidu silloin, kun edessä on jotain, josta on kiinnostunut? Tyyppien, joiden seura ei kiinnosta kuin työn merkeissä tai muuten kaverina, on tosi rento ja letkeä olla. Ei paineita.
Ujous hälvenee tutustumalla, jos ei siihenkään kykene niin olkoot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ujous hälvenee tutustumalla, jos ei siihenkään kykene niin olkoot.
Eli ujot voi jättää oman onnensa nojaan 😕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ujot voi jättää oman onnensa nojaan 😕
Hän kyllä halutessaan osaa ja pystyy unohtamaan sen ujouden hetkeksi, että päästään siihen tilanteeseen että kumpikin tajuaa olevansa ymmärtäväisellä maaperällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kyllä halutessaan osaa ja pystyy unohtamaan sen ujouden hetkeksi, että päästään siihen tilanteeseen että kumpikin tajuaa olevansa ymmärtäväisellä maaperällä.
Mikä sinun osuutesi on tässä asioiden eteenpäin viemisessä?
- Anonyymi
Eikö kehu ulkonäköä ja kanna kukkia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kehu ulkonäköä ja kanna kukkia?
Ei hänen sellaista tarvitse tehdäkään. Luulen että kumpikin haluaa muita asioita ja arvostaa niitä myös
- Anonyymi
No en voi uskoa että hän voisi rakastaa minua. En vaan voi. Se olisi niin hullua. Mutta jos voisi, niin se olisi loppu aika paljolle murheelle ja ikävälle.
- Anonyymi
Tämä oli mieheltä naiselle. Olisi helppo lähestyä jos tuntisin itseni toivotuksi hänen luokseen.
- Anonyymi
Miksi et voi uskoa?
- Anonyymi
Tuo on niin tuttu ajatus. Ihan sama minulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et voi uskoa?
Koska en pidä itseäni oikein minään. Vaan joku olematon hiljainen tyyppi taidan olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en pidä itseäni oikein minään. Vaan joku olematon hiljainen tyyppi taidan olla.
Parempi hiljainen kuin tauoton pälpätys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi hiljainen kuin tauoton pälpätys.
Mutta pitää pystyä kertomaan naiselle että haluan rakastaa ja että en halua elää yksin ilman häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pitää pystyä kertomaan naiselle että haluan rakastaa ja että en halua elää yksin ilman häntä.
Ei tarvitse edes kertoa. Voit näyttää sen. Ihan niinkin yksinkertainen asia kuin kuinka lähellä seisot. Seiso tavallista lähempänä, jos nainen ei ota askelta taaksepäin, niin pitää siitä, että olet lähellä.
- Anonyymi
Mulla ei mikään siitä vaikeaa tee eikö se ny ole yksinkertaista sen kun kysyy mitä haluaa vastaushan yleensä riippuu siitä haluaako toinen mitään pillua menet kysyyn ja toisella sattuu oleen puoliso ketä rakastaa ni todennäköistä että vähintään avarista saat on korkea pusun saa helposti naiselta koska useimmat miehet ei sitä edes pidä pettämisenä itse olen ainakin saanu turvattäys ollessanikin vaikka oli ukko käskynkassa ihan olen luvan kysynny ai henkilöltä itseltään siinä kohti kun olen ollu parisuhterssa olen ai sanon et lupa pitää kysyä paremmalta puoliskolta toki se jotain kertoo toisen tunteista tai siitä että välittääkö edes jos tämä luvan antaa ite olen taas siinäkin ottanu käyttööni tavan et multa on sitä turha kysyä sitä pitää kysyä paremmalta puoliskolta itseltään antaako mä puutun vasta siinä kohti kun toinen kieltäytyy ja kysyjä sattu oleen idiootti joka ei kieltoa ymmärtäny
- Anonyymi
Mitä jos sanoo ”ei”? 🥺
- Anonyymi
Torjunta ja pettymys.
- Anonyymi
Hän blokkas mut siinä kanavassa missä viestittiin. Saisin yhteyden muutakin kautta, mutta otan tän blokkauksen vihjeenä 😅🤭🤣
- Anonyymi
Joo, jos oot joskus kohdannut toisen, niin käännät toisen posken.
Morjens.
https://m.youtube.com/watch?v=AkoXB1yaC-s&pp=ygUXQW5hbCBjdW50IGxpdmluZyBjb2xvdXI= - Anonyymi
Kyllä. Irl viesti.
- Anonyymi
On naisten luotettavuus ei ole yksikään tuottanu pettymystä jokainen niistä osaa valehdella hienosti olette äidit mallin kotona antanu
- Anonyymi
Herra Katkera Yleistäjäkö oli nimesi?
- Anonyymi
Eri yhteiskuntaluokat
- Anonyymi
🤦♀️
- Anonyymi
Se parta on kyl järkytys. Kasvaako se vielä joksikin Zz Top-lookiksi?
- Anonyymi
Ei, kun kehut kuinka seksikäs on parransänki miehellä. 😉
- Anonyymi
tiesitkö täytän muutaman yön jälkeen pyöreitä. Vähän jännittää tuleeko tästä kaikkien aikojen vuosi vai kunnon floppaus 🙂 Mitä tuumasit noista farkkutyyleistä ja talven fiilistelyistä. Heräsikö jee, vai tuliko ihan että "kiva"? ei sen tarkemmin tänne.
- Anonyymi
lisätään, tein tänään töitä hetken ja eilen päästiin sateiden jälkeen liikkumaan. olen kuin taas oma itseni. ideoita tulvii, tulee hyvä fiilis ja jotenkin tuntuu että elämä tuo taas hyviä asioita. Minusta tulee jotenkin apaattinen jos en pääse tekemään asioita, semmoinen ahdistunut ja huono oloinen, ei se aina näy päälle tai tunnu muille. Sinä tuot hyvää fiilistä, yleensä.
- Anonyymi
Vaikea ottaa yhteyttä muuten kuin työasioissa.
- Anonyymi
Sama
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909