On aika kuumia.
Tummat miehet
15
238
Vastaukset
- Anonyymi
Pakkaa laukkus ja matkusta sitten niiden luokse. Vattuako niitä tänne roudaat. 🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿
- Anonyymi
Juuri noin!
- Anonyymi
Voin tuoda tänne 🤓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin tuoda tänne 🤓
Kanna myös vastuusi… sinunlaistesi takia moni viaton lapsi ja nainen on saanut kärsiä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011328226.html
- Anonyymi
Minä en pidä tummista miehistä, mutta tummatukkaisista kyllä pidän!
- Anonyymi
Kuka tykkää ja kuka ei. Eivät ole minun makuuni, mutta eivät he mua haittaa, kunhan osaavat käyttäytyä.
- Anonyymi
Kuhan ei ole vaalea ja lihava.
- Anonyymi
Ja ruma.
- Anonyymi
Noin mun äiti sanoi, ettei halua lihavaa ja suomenkielistä
- Anonyymi
Onneksi on valinnanvapaus. Toki kaikkine +/- puolineen.
- Anonyymi
En polyamorista maitosikaa ottaisikaan.
- Anonyymi
Koko suku sitten samassa paketissa ja anoppi joka katsoo päälle
- Anonyymi
Tummilla miehillä on yleensä näpeissä ainakin jotain kuumaa, jonka ovat kyseenalaisin keinoin jostain hankkineet.
- Anonyymi
Mää tykkäisin vihreistä kuulista.
- Anonyymi
Yön Timo mustimmasta Afrikasta on siis mieleesi? Onneksi heitä on nykyään Suomessakin. Mm eräs Steven Thomas, muistaako kukaan? Aika montaa naista oli hänkin saanut tartuntojen määrästä päätellen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1856671- 1531905
- 1131628
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️501101Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248901- 41859