Ja sinä nainen olit niin älyllisesti vajaa, että uskoit kaiken halvennuksen,nöyryyttämisen ja menit suoraan trollin/halventajan valitseman "poikaystävän" kanssa yhteen. Nyt halveksun sinua, koska et ymmärtänyt mistään mitään ja että poikaystäväsikin oli systemaattisesti valittu sinulle, halventajien ja nöyryyttäjien toimesta, kaikki oli tehty suunnitelmallisesti minua vastaan, mutta et ymmärtänyt sitä! Et päässyt siipeni alle turvaan, ja se on ihan oman kapinointisi ja älyllisten kapasiteettien puutteitesi syy, nyt olet halvantajien ja nöyryyttäjien valitseman poikaystävän kanssa suhteessa. Ignorance is bliss.
Tämän takia persoonallisuushäiriöiset tarvitsisivat perusoikeudet Suomessa, että halventajat ja nöyryyttäjät eivät voisi puuttua heidän parisuhteisiin ja muihin ihmissuhteisiin! Esim. Jotkut koodari T-miehet eivät suoraan valitsisi uusia koodari M-poikaystäviä kaivatulleni ja muuta! Se on suora ihmisoikeusloukkaus ja todella törkeä rikos, josta pitäisi joutua vankilaan loppu elämäkseni, ja teen selväksi että halventaja ja nöyryyttäjä joutuukin sinne!
Keskiverto ihminen pyrkii halventamaan,nöyryyttämään ja manipuloimaan persoonallisuushäiriöisiä
15
255
Vastaukset
- Anonyymi
Noku dinne meni cutie ja sen manipulointi tuntuu orgasmiaki paremmalta
- Anonyymi
vaihtu account ku tuhosit sut äsken
BUAHAHAHAHA
- Anonyymi
ihana nähdä, että omistan cutien vieläki
- Anonyymi
Kiitän admineja tässä vaiheessa. Cutien vastaukset eivät ole ylittäneet 30 ÄÖ:n rajaa.
Aina yhtä ez. - Anonyymi
Keskivertoihminen ei kiinnitä sinuun mitään huomiota, ellet sitten ala riehua jossain.
- Anonyymi
Ottaen huomioon sinun oman käytöksesi, kukaan tuossa ei taida olla syytön.
Anonyymi kirjoitti:
Ottaen huomioon sinun oman käytöksesi, kukaan tuossa ei taida olla syytön.
Minä käyttäydyin ihan normaalisti.
- Anonyymi
NarsistienKuningas kirjoitti:
Minä käyttäydyin ihan normaalisti.
Toihan se ongelma onkin, kun luulet käyttäytyväs normaalisti.
Anonyymi kirjoitti:
Toihan se ongelma onkin, kun luulet käyttäytyväs normaalisti.
Minä käyttäydyinki AIVAN normaalisti, voiks tän vammasen trollin ip bännätä täältä, kun ei tuo keskusteluihin mitään järkevää arvoa, ja massreporttaa noita.
- Anonyymi
Minä käyttäydyinki AIVAN normaalisti, voiks tän vammasen trollin ip bännätä täältä, kun ei tuo keskusteluihin mitään järkevää arvoa, ja massreporttaa noita.
Ihmisten doksaus ja ahdistelu/stalkkaaminen = normaalia.
ok. Anonyymi kirjoitti:
Ihmisten doksaus ja ahdistelu/stalkkaaminen = normaalia.
ok.Mä en puhunut siitä tässä ätmi, mä puhuin siitä miten käyttäydyin silloin kun tutuistumme (ei ollut mitään doksausta, ahdistelua ja stalkkaamista silloin!!), mut erään T-miehen piti tuoda M-mies hänen elämäänsä, jotta ssaisi halventaa ja nöyryyttää minua, se on systemaattista ja psykopaattista toimintaa.
- Anonyymi
Mä en puhunut siitä tässä ätmi, mä puhuin siitä miten käyttäydyin silloin kun tutuistumme (ei ollut mitään doksausta, ahdistelua ja stalkkaamista silloin!!), mut erään T-miehen piti tuoda M-mies hänen elämäänsä, jotta ssaisi halventaa ja nöyryyttää minua, se on systemaattista ja psykopaattista toimintaa.
aww, et halunnut puhua siitä, kun ahdistelet ja doksaat.
aww, poor baby. Anonyymi kirjoitti:
aww, et halunnut puhua siitä, kun ahdistelet ja doksaat.
aww, poor baby.hanki elämä, jos sul ei oo parempaa tekemistä kun provosoida ihmisiä netissä.
- Anonyymi
hanki elämä, jos sul ei oo parempaa tekemistä kun provosoida ihmisiä netissä.
terveisin henkilö, joka doksaa ja ahdistelee ihmisiä päivittäin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1876700- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511133Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421031Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98992Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879