Ennakko karsinta käynnissä, vai miksi nämä kaikki kysymykset?
👩🏼💻
Onko täällä joku
18
236
Vastaukset
- Anonyymi
On joo
- Anonyymi
Jollain jäänyt kyselyikä päälle 👍🏻
- Anonyymi
Voi asian näinkin ilmaista
- Anonyymi
Luin ett emakkokarsina
- Anonyymi
Röh röh
- Anonyymi
Kysymys voi joskus olla vastaus ja vastaus kysymys.
- Anonyymi
Mieluummin kivoja kysymyksiä kuin ”lemotus”, ”missä voi bongata 9-13 vuotiaita…” tai ”silli” -tyypin aloitukset. Tuo siis yksi ja sama henkilö. Perin rasittava.
- Anonyymi
Totta tuokin.
- Anonyymi
Tuonhan että olisi yksi ja sama niiden takana,
voi tietää ainoastaan se kyseinen henkilö itse.
Tai sitten joku henkilö joka näkee jotenkin
mistä mikäkin kommentti kirjoitetaan.
Ei mulla muuta nyt tähän.....................
- Anonyymi
Voi olla en tie eik kiinnosta opin jo kerrasta ettei täältä sen rehellisempää naista löydy kun mistään muualtakaan mu on tääl ihan kiva kuluttaa aikaa ja kiusata ja vittuilla niin pal kui sielu sietää
- Anonyymi
Ei ehkä sen rehellisempää kuin muualtakaan juu, mutta on täällä ainakin yksi rehellinen nainen ollut.
- Anonyymi
Tämä on keskustelupalsta, jos et ole tajunnut. Keskustelupalstalla on tarkoitus herättää keskustelua mm. kysymällä.
- Anonyymi
Oh really.
- Anonyymi
Lottoarvontaa, jokeri ja syksyn sävel
- Anonyymi
Pakkomielteiset kirjoittelee täysin ympäripyöreitä nollajuttuja päivät pitkät, tai yrittävät pilata ihmisten välejä oikeassa elämässä. Hyvin harvoin täällä kenelläkään mitään asiaa on, kun ei suostuta edes yksinkertaisimpia tuntomerkkejä tms. antamaan. Tietävät siis itsekin suoltavansa hyödytöntä roskaa.
- Anonyymi
Eiku emakkokarsina.
- Anonyymi
Rekrykierros pian ohi, HR lähettää viestin hylätyille
- Anonyymi
Jes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939