Mitä se tarkoittaa, kun emme edes tunne toisiamme?
Katseen välttely
14
323
Vastaukset
- Anonyymi
liian kuuma
- Anonyymi
Ujostutti🫣 🤭❤️
- Anonyymi
Kerro vähän lisää yksityiskohtia niin tulee parempia arvauksia :)
- Anonyymi
Katsoo minua, kun katson muualle. Kun käännän katseeni häneen, hän kääntää omansa pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoo minua, kun katson muualle. Kun käännän katseeni häneen, hän kääntää omansa pois.
Omassa tapauksessani en kehtaa tuijotella häntä kovin pitkään kerrallaan, kun en tiedä, onko hän kiinnostunut minusta vai ei. Katseeni kuitenkin vaistomaisesti usein kääntyy häneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeaa sanoa tämän perusteella vielä. Jos olette tuttuja hän on luultavasti ihastunut, mutta ei halua sinun huomaavan? Ehkä hän on varattu ja ihastunut, eli yrittää salata vaikka ei malta olla katsomatta. Sosiaaliset taidot heikot? Olet vain kuvitellut? Onhan näitä syitä ja varmasti lisääkin syitä. Kerro enemmän niin voidaan yrittää keksiä todennäköisin syy.
- Anonyymi
Mä aina uppoan komean miehen sinisiin silmiin.
Hän on niin vastustamattoman ihana❤️- Anonyymi
Ja miten tarina jatkuu siitä eteenpäin?
- Anonyymi
ujostuttaa/ihastunut ja ei halua näyttää sitä sinulle tai muille. tai jotain muuta
- Anonyymi
pelkään ja olen varautunut:c mul on tullu joku ahdistushäiriö tän kaiken v. sairaan vainoamiskeissin seurauksena. tuntuu etten usko ketään tai mitään:c. voi voi vuosien kompuroiminen taas täältä ylöspäin. sydän meni lopullisesti säpäleiksi.
- Anonyymi
Istuin kerran paikoillani ja satuin katsomaan oikealle etuviistoon. Erään ruskeasilmäisen miehen kanssa osui katseet osui yhteen, ne suorastaan nauliintoimaan, kunnes en kehdannut enää katsoa, ja käänsin katseeni ikkunasta ulos. Sinä hetkenä ehdin kuitenkin ajattelemaan, että noniin…Jere we go again. ☺️ Seuraavan kerran kun näimme, niin kyseinen mies vältteli katsettani niin, että hän suorastaan jäätyi. Katsoi ikkunasta ulos lukittujen katsein. Itsekkin aloin jäykistelemään jännityksestä, vaikka minun piti vastailla kysymyksiin, mitä toiset ihmiset kysyivät.
- Anonyymi
Here we go again. Pahuksen automaattinen kirjoituksen korjaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Here we go again. Pahuksen automaattinen kirjoituksen korjaus.
Kieli uudistuu. Vaihdetaan here -> Jere.
- Anonyymi
Paha silmä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51765
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39698Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627