Terveellinen ilmasto

Anonyymi-ap

Meillä on mukavan viileät ilmat.

Euroopassa on hirveät helteet. Lisäksi maastopaloja.

Tulisivat tänne, täällä on paremmat kelit. Ei tarvitse läkähtyä!

8

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos lämmittäisi saunan 42 asteeseen ja kokeilisi olla siinä vuorokauden ympäri, niin huh.

Kyllä siitä varmaan menisi jossain vaiheessa suihkuun tai järviveteen viillyttelemään.

Ei ole paljoo itikoita. Nyt sääsket levittävät sitä pogostan tautia.

• Anonyymi

En kaipaa helteitä.

• Anonyymi

Minä sairastun, jos on liian kuuma. Kyllä joku 22 lämpöastetta riittää minulle.

En ymmärrä, miksi ihmiset pakkautuu Keski-Eurooppaan siellän aivan älyttömän kuuma.

Helteet johtuvat ilmaston muutoksesta, jonka ihmiset ovat aiheuttaneet.

Me on eletty täällä pohjoisessa hyvin luontoa säästäen ja olemme välttyneet käristyskupolilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä sairastun, jos on liian kuuma. Kyllä joku 22 lämpöastetta riittää minulle.

En ymmärrä, miksi ihmiset pakkautuu Keski-Eurooppaan siellän aivan älyttömän kuuma.

Helteet johtuvat ilmaston muutoksesta, jonka ihmiset ovat aiheuttaneet.

Me on eletty täällä pohjoisessa hyvin luontoa säästäen ja olemme välttyneet käristyskupolilta.

Miten lie sekin hygienia. Kauan sitten joku kertoi, kun hän oli ollut Ranskassa jossain leipä- pullakaupassa.

Ihan paljain käsin ihmiset ottaneet ostoksensa. Tämä kertoi, että hänen edellä jonossa ollut mies hinkkasi ranskanleivällä paljasta karvaista kinttuaan Kaitpa sitä oli kutittanut.

Hy........i minä olisin kyllä häippässyt siitä konditoriasta melko nopeesti ilman ostoksia.

• Anonyymi

Lappiin tulevat jo konelasteittain viilyttelemään.

• Anonyymi

Nämä helteen ihannoijat pitäisi laittaa katto ja asfaltti töihin pariksi viikkoa helteiden aikaan, niin eiköhän pahin helteen ihannointi karise.

• Anonyymi

Lapset haluaa tietysti päästä uimaan. Jos ei sinilevää sitten ole järvissä.

Kun katsoo Euroopan tilannetta niin enempi nuo helteet kyllä pelottaa nykyään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset haluaa tietysti päästä uimaan. Jos ei sinilevää sitten ole järvissä.

Kun katsoo Euroopan tilannetta niin enempi nuo helteet kyllä pelottaa nykyään.

Aika kesyt kelit näyttäisi olevan ainakin parin viikon ajan nyt heinäkuussa. Ihan hyvä, ei olisi liian kylmä eikä liian kuuma.

Tänään vain aika syksyinen ilima.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3906
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      91
      2300
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1972
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1773
    5. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    6. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1491
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1162
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1118
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      107
      1049
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1022
    Aihe