Todella vaikeaa ymmärtää kaiken tämän tarkoitusperää, kun et pysty antaa ollakaan. Sen sijaan pelaat tätä ihmeellistä peliäsi toisilla ihmisillä, välittämättä pskan vertaa miten se heihin vaikuttaa. En arvosta pätkääkään.
Oletkohan koskaan ollut rehellinen mulle yhtään missään asiassa
23
403
Vastaukset
- Anonyymi
Noita on moniakin yleensä on kyse jonkin asteisesta narsismista ja niitäkin on yllättävän paljon ketkä aikansa tuollaisten seurassa haluaa viettää si vielä kehdataan ihmetellä mistä opittu mitäkin eikö kukaan ole koskaan sanonu että seura tekee kaltaisekseen noi ihan vinkkinä naisillekin miksi joitain haukutaan huoriksi jopa aiheetta
- Anonyymi
Narsismia on yrittää pitää ovia auki joka suuntaan. Pahimmassa tapauksessa vielä tarkoituksella yrittää saada mustasukkaisuutta aikaan leperrellen ummet ja lammet täyttä pskaa testaten että mikä uppoo syvimmälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsismia on yrittää pitää ovia auki joka suuntaan. Pahimmassa tapauksessa vielä tarkoituksella yrittää saada mustasukkaisuutta aikaan leperrellen ummet ja lammet täyttä pskaa testaten että mikä uppoo syvimmälle
Nyt on mustasukkaisuutta ilmassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on mustasukkaisuutta ilmassa...
Ei taida olla
- Anonyymi
Kaikesta rehellinen ❤️ miksi noin sanot mies?
- Anonyymi
Nainen on naimisissa viimeisimpien tietojen mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja itse olet naimisissa. Mitä teet sitten täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja itse olet naimisissa. Mitä teet sitten täällä?
Asumuserossa ja hän tietää sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asumuserossa ja hän tietää sen
En tiedä tällaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole naimisissa. Avoliitossa, etkä ole tietääkseni asumuserossa?
- Anonyymi
Mä käytän ristiriitaista viestintää pitää uskaltaa kysyä jos multa rehellisen vastauksen haluaa olen joskus jopa sanonu jos et totuutta halunnu kuulla et ois kysyny
- Anonyymi
Tiedän että en kertonut mutten uskaltanut ajattelit että tuomitset kuitenkin. Mutta rehellisesti haluaisin että mentäisiin yhdessä lavatansseihin. Onhan se tyhmää mut jollain tavalla se ois suloista.
- Anonyymi
Minne se kellohame ja rusetti viesti hävisi 🙄
- Anonyymi
En mä tuollaista tee. Olen päättänyt unohtaa miehen joka tekee mulle hallaa. Käännän katseeni pois ja yritän tosiaan unohtaa. Asialliset välit ok, ne täytyy pitää.
- Anonyymi
Mitään ei silti ole tapahtunut hänen kanssaan. Varmasti oli inhimillinen syy miksi häneen ihastuin. Tajusin sen olevan traumakemiaa. Olen toki oppinut nyt paljon itsestäni ja elämästä. Se vaikuttaa vain positiivisesti kaikkiin ihmissuhteisiin. Jos joku loppuu, se loppuu nätisti.
- Anonyymi
Olen päättänyt kääntää katseeni sinusta pois.
- Anonyymi
Taidat kuvitella omiasi. 🤣
- Anonyymi
Jos olet oman elämän pilannut ja sinulla menee huonosti, älä syytä häntä.
- Anonyymi
Ihan itse olet seurasi valinnut.
Itse suljen myrkylliset ihmiset pois lähipiiristäni.
Turha minua on syyttää muiden valheista joita ehkä uskoit. - AnonyymiUUSI
Mä olen ollut kaikesta rehellinen ja hän ei. Hänellä on ollut monta eri roolia, mut nyt hän on luvannut parantaa tapansa. Suodatin pelaa...❤️
- AnonyymiUUSI
Onnea sitten vaan rakastavaisille! 🤍🪽
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onnea sitten vaan rakastavaisille! 🤍🪽
Kiitos ❤️
- AnonyymiUUSI
Älä nyt taas aloita tuota samaa piipitystä mies
Ei oo kovinkaan mielekästä.
Oot vissiin tottunu et äiti tai vähempi nainen hyysäöbja ja paapoo ku pientä kakara
Ei mitää itsenäisyyttä ei luonnetta eikä vahvuutta .
Ootko hetkeäkään miettinyt
Miltä siitä toisesta tuntuu negatiivinen palaute päivästä toiseen
Et varmasti.
Tutustu vaikka junngin oppeihin
Nii alat huomatat et nyt on kuule sun kasvun paikka edessä
Tai sen ettl haukuttu häipyy..
Et osaa arvostaa
Oo sitte perkele yksin !
Tai haki se vittun kääpiö syliin
Mua et saa!.
Mulle riittää tää kiusaaminen. Nyt just!
Koskaan et rakastanut!
Oli vain sun halut,,🤮
Ymmärrän sen nyt
Luulin sua ihmiseksi jolla on sydänkin!
Hyvösti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909