Nainen, oli mulla mahdollisuus sinuun

Anonyymi-ap

Olisin tarvinnut vain vinkata pikkusormella. Mutta kaikki oli sua vastaan ja en halunnut jäädä yksin. Sytyn oikeastaan enemmän palstailusta kuin oikeasta toiminnasta. Eritteiden vaihto kuvottaa mua. En usko että olisin kyennyt sun kanssa. Olen sillai rakennettu.

17

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedän rakas. Tiedän.

• Anonyymi

Onko mies jos ei p..llu kelpaa?

• Anonyymi

Olet mies jota muut ohjailee. Turvallinen elämä on joskus hyväksi.

• Anonyymi

Miksi välität niin paljon muiden mielipiteistä?

• Anonyymi

Sitten teit minulle palveluksen, koska en haluaisikaan olla sellaisen kanssa, joka häpeää minua.

Mutta minä muistan asian hieman toisin. Sinä yritit kyllä vinkkailla sillä pikkusormellasi, mutta minä torjuin sinut.

• Anonyymi

Ymmärsinkö oikein, kuvittelet siis palstalla kirjoittelevasi ihmiselle jonka olet torjunut? Kyllä te ootte sitten sekaisin.

• Anonyymi

Olisi ollut mahdollisuus kahteenkin nättiin nuoreen naiseen, mutta molemmilla oli pieni vauva toisen miehen kanssa niin en vaan pystynyt, mielummin olen ilman... Kannattaisi ehkä hetki miettiä lapsen tekoa jonkun random äijän kanssa ennen kuin alkaa etsimään vakavaa suhdetta, jää ainakin fiksuimmat pois kuvioista.

• Anonyymi

Ikävä puhkaista kuplasi, mutta tuon kuvailun perusteella sinä et ole se palkinto, vaan se ylijäämä, johon tyydytään, kun halutummat suhteet eivät ole onnistuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä puhkaista kuplasi, mutta tuon kuvailun perusteella sinä et ole se palkinto, vaan se ylijäämä, johon tyydytään, kun halutummat suhteet eivät ole onnistuneet.

Tiesin jo että sanot noin, mutta nyt ei ollut kyse siitä.

• Anonyymi

Nainen esiintyy miehenä.

• Anonyymi

Tai sitten olet vain homo jos ei nainen kelpaa.

• Anonyymi

Juu. No jos päätit noin miksi minun tarvitsee sitä enää tietää 🫩

• Anonyymi

Kuulostat mt-tapaukselta. Voin sanoa, että ihastuksesi väisti luodin. 😮‍💨

• Anonyymi

Tyhmä saa olla muttei liian tyhmä.

• Anonyymi

joo itte taas tykkään aktista. onnellista palstasuhteilua sulle

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      83
      3739
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      107
      1114
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      865
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe