tulee kahvin juomisesta surkea olo. Mutta kaiken senkin läpi, voi että oli ihanaa unelmoida susta tänäänkin. Tykkään susta aivan hulluna!
Kylläpä vain
8
247
Vastaukset
- Anonyymi
No voi, ootko kippeeksi tulos jos ei kaffe mastu🥺
- Anonyymi
Se ei vain sovi mulle, en pääse edes kosketuksiin elämän, tai itseni kanssa, ei yhtään oma olo kun oon juonut, siltä tuntuu. Elämä on aivan mahtavaa ilman kahvia, tuulestakin voi silloin tuntea sen massan ja olemuksen aivan eri tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei vain sovi mulle, en pääse edes kosketuksiin elämän, tai itseni kanssa, ei yhtään oma olo kun oon juonut, siltä tuntuu. Elämä on aivan mahtavaa ilman kahvia, tuulestakin voi silloin tuntea sen massan ja olemuksen aivan eri tavalla.
Vaikutat erityisherkältä. Tunnet energioita itsesi ulkopuolella sisuskalujen välittämänä ja energian vaihdot.elektrostaattiset laitteet aiheuttavat häiriöitä ja ruoka-aineet voimistuneena, mm. kahvin kuivattava vaikutus. Aistit ihmisen harmaan mielikuvituksen, joka näkyy pinnoissa ympäriinsä, nykyään tosin vähemmän taiteellisen luovuuden avauduttua monin osin ympäri maapalloa. Intuitiivisesti yrität aistia jonkinlaisen henkisen hierarkian asioissa ja vuorovaikutuksissa, ethän haluaa jäädä jumiin Karmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat erityisherkältä. Tunnet energioita itsesi ulkopuolella sisuskalujen välittämänä ja energian vaihdot.elektrostaattiset laitteet aiheuttavat häiriöitä ja ruoka-aineet voimistuneena, mm. kahvin kuivattava vaikutus. Aistit ihmisen harmaan mielikuvituksen, joka näkyy pinnoissa ympäriinsä, nykyään tosin vähemmän taiteellisen luovuuden avauduttua monin osin ympäri maapalloa. Intuitiivisesti yrität aistia jonkinlaisen henkisen hierarkian asioissa ja vuorovaikutuksissa, ethän haluaa jäädä jumiin Karmaan.
Viihdyt taiteellisesti lahjakkaiden ja luovien seurassa, koska vain DjHarman sävelin kiertelet taas takaisin taiteen ohjesääntöjen mukaan sinne mistä tuliki, sinne mistä näkee kaiken täällä, mutta täällä vain intuitio aistii asioita sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viihdyt taiteellisesti lahjakkaiden ja luovien seurassa, koska vain DjHarman sävelin kiertelet taas takaisin taiteen ohjesääntöjen mukaan sinne mistä tuliki, sinne mistä näkee kaiken täällä, mutta täällä vain intuitio aistii asioita sieltä.
Näet että mustat rumat tussaukset maalipinnassa ovat yhteiskuntanormien luomaa itsensäkieltämistä ja huumeet väärinymmärrystä.
- Anonyymi
Älä juo liikaa sitäkään☕️
- Anonyymi
☕️❤️🌞
- Anonyymi
Jätin kahvin kokonaan pois yli puoli vuotta sitten. Hermosto kiittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781