Biisi joka muistuttaa kaivatustasi

Anonyymi-ap

En siis tarkoita mitään yhteistä biisiä tai semmoista yhteistä juttua, vaan sellaista mikä sinulle henkilökohtaisesti muistuttaa jostain syystä kaivatustasi, vaikka sanoitukset tai jotain muuta.

Minulle se on
Bebe Rexha - One In A Million (Live)

Kyyneleet alkaa tippumaan jo kun biisin alkussävelet lähtee soimaan...

Enkä kerro mikä se varsinainen syy minulle siinä biisisssä on, koska se on ihan liian outo juttu. Sanon vaan että ne on ne sanoitukset.... mikä myös pitää paikkansa

16

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

David Guetta x Bebe Rexha - "I'm Good (Blue)" and "One In a Million" [2023 Billboard Music Awards]

Erityisen vaikuttava on tuo versio, todella unenomainen tunnelma koko ajan siinä

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

No kyllä se on tämö, mutta vain siksi, että tänään ajatuksissani nuolin hänen -, ja mun pään sisällä, tein sen niin hyvin, etten edes tiennyt osaavani koko asiaa.
      Siinähän mentiin aivan huulen alaosasta helmelle asti, jossa laiskasti jäin pyörittelemään kieltä ennen kuin jatkoin matkaa toisen huulen alaosaan, mm. Makukin oli aivan ihana.
      https://m.youtube.com/watch?v=yFdtQealIT4&pp=ygUUTmVjcm8gdmFnaW5hbCBzZWNyZXQ=

• Anonyymi

Oh my God kun teillä on niin huono musiikkimaku!!!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kaikki biisit oon tehny ite

• Anonyymi

Missä niitä voi kuulla? 😘

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kenelle?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Eppujen joka päivä ja joka ikinen yö.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

tälle Anniinalle jonka kanssa yhteisiä miehiä ollut, eikä meidän valinnoista. Jahtaat aina elämääni, haluat miehet jotka olet jättänyt koska kiinnostut elämästä joka luemme. Et halua laitta itseäsi likoon kaihdat raikasta, kaihdat tunnetta, hakua vain hyvää. Haluat sitä mitä meillä oli noiden miesten kanssa, haluat sitä elämää etkä ymmärrä ei ne miehet niitä tuo, se on yhteispeli, se elämä perustuu molempiin, ei se ole samaa jos henkilöt vaihtuu. en tee enää yhteistyötä se yhden miehen kanssa, toisesta olen eronnut, se takapihan muisto on henkisesti tapettu ja, raiskattu, olemme koko perhe siitä jo toipunut. Jättäisitkö jo minut rauhaan? samoin sille Mirkalle ja Katrille, ei ne asiat vaan tule, eikä ne ole samanlaisia ikinä jos henkilöt ovat eri. oikeassa elämässä ei ole mitään rooleja, tapoja jotka käydään läpi, ja ottamalla miehen saat tietyt jutut ja olet ja välität vaan. sama sille Emilialle ja Pollelle. Työ työnä, elämä elämänä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      85
      1742
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1615
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1399
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1321
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      891
    7. 66
      884
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      883
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      871
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe