Mitä olet oppinut

Anonyymi-ap

itsestäsi viime aikoina?

73

554

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suutun aika tulisesti jos mua pilkataan silloin kun olen haavoittuvainen ja yritän tulla ulos kuorestani.

• Anonyymi

Eiköhän kaikki. Se on sitten eri asia, mitä sille tekee ja ne teot kertoo ihmisestä aika paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän kaikki. Se on sitten eri asia, mitä sille tekee ja ne teot kertoo ihmisestä aika paljon.

Onko litsari armahdus, kuyrn Paperi T laulaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyit mitä olet opinut itsestäni viime aikoina. Ja vastasin mitä olen oppinut. En mä ennen ole näin suuttunut. En mitenkään ajatellut mitä kaikki muut tekee.

• Anonyymi

Taidat ottaa liian herkästi itseesi. Relaa vähän jo.

• Anonyymi

Fyysisen kunnon rajoitukset ja mahdollisuudet. Että tykkään rakentaa.

• Anonyymi

Mitä rakentelet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä rakentelet?

Maisemaa 🌳⛲️☃️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maisemaa 🌳⛲️☃️

Maisemaa? Mitä se tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maisemaa? Mitä se tarkoittaa?

Sitä missä oleskelet ja elelet. Kato vaikka ikkunasta. 🪛🔧🔨🪚🪓🧹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🌼🌸🌺🌷🌻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, eli kasvatat jotain puita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, eli kasvatat jotain puita

Kyllä ne kasvaa ihan itsekseen😄. Mä vain sijoitan ja istutaan. Vielä kun saisi itse päättää mitä ja mihin niin olisin onneni kukkuloilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne kasvaa ihan itsekseen😄. Mä vain sijoitan ja istutaan. Vielä kun saisi itse päättää mitä ja mihin niin olisin onneni kukkuloilla.

Etkö saa päättää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö saa päättää?

En. Vielä. 😹 tuskin koskaan. Mut ainakin olen istuttanut niin maan perusteellisesti. Ja elinikä on ehkä 100 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä rakentelet?

Wheel of painia. Kai sää Conan barbaarin oot nähny?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö saa päättää?

Mistähän päätöksestä sinä mahdat taas tältä palstaäijältä udella keskellä yötä? Get hjälp

• Anonyymi

Mun silmistä näkyy kakaramaisuus. Opin sen tänään, ja tosi ohut häivähdys viisautta.

• Anonyymi

Viisaus käväisi ainakin hetken päässä? Keep going bro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisaus käväisi ainakin hetken päässä? Keep going bro

Sitä voidaan joskus nimittää nääs myös suhteellisuudentajuksi

• Anonyymi

Olen viime aikoina ollut useammin kuin ennen yhteydessä todelliseen itseeni. Alan pikkuhiljaa tottua ajatukseen, että olen todelliselta luonteeltani ekstrovertti, joka on aiemmassa elämässä traumojen, olosuhteiden ym. takia käyttäytynyt introvertin tavoin. Olen askelta lähempänä sosiaalisten tilanteiden pelon voittamista. Usealla tavalla olen jo voittanut.

Sen, että rakkaus häneen on vielä syvempää ja vakaampaa kuin aiemmin olin tiedostanut. Ja jatkaa syvenemistään. Hyvää yötä! ❤️

• Anonyymi

👍
        👍
        ❤️

• Anonyymi

Näin voi käydä ja se on aika vapauttavaa, kun on helppo olla oma itsensä ja ennen kaikkea hyväksyy itsensä. Loppuu se mailan turha puristaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin voi käydä ja se on aika vapauttavaa, kun on helppo olla oma itsensä ja ennen kaikkea hyväksyy itsensä. Loppuu se mailan turha puristaminen.

So no beat on a brat?

• Anonyymi

Sinulla on kovin sanoisinko pitsireunaisia nämä itsereflektiot, palstaäijä heh

• Anonyymi

Että oon tosi sisukas ja vahva 💪❤️ tapahtunut jotain sellaista viime vuosina että pahimmassa tapauksessa mua ei ois enää olemassa. Vaatinut kyllä paljon että on pysynyt jota kuinkin omassa voimassa kun kaikin keinoin koitetaan nujertaa koko ihminen! Nämä rikolliset joutuvat vielä vastuuseen, sen voin vannoa! ✌️

• Anonyymi

Oletko itse oppinut jotain merkittävää kun kysymys tuli mieleesi?

• Anonyymi

Vaikka ja mitä, kohta en enää ilmatteeksi rupea täällä fasilitoimaan ja konsultoimaan. Sivusta

• Anonyymi

Sen, että pitää pysyä poissa somesta, koska se on saanut minut tuntemaan orastavaa naisvihaa. Tosielämän naisia ympärilläni arvostan ja rakastan, mutta sometyypit nostattavat karvat pystyyn ja saavat toivomaan, että koko moderni feminismi räjähtäisi ristiriitoineen pois.

• Anonyymi

Et siis ole naisia netissä pommittava palstaäijä tyytyväinen satoon? Kuten itse täällä usein luennoit, niin pysy omassa tasossa. Esim joku someminna, jolla on instassa satatuhatta seuraajaa on siellä todennäköisesti takomassa rahaa eikä tutustumassa innokkaisiin setämiehiin ym. Tarkoitan rahan takomisella mainostuloja ja kaupallista yhteistyötä ja sen sellaista. Nämä ounli vanit on asia erikseen. Aiheesta kiinnostuneet joutuu ymmärtääkseni maksamaan sisällön katselusta, joten siellähän se aika voi kulua kahlatessa sitä mitä ei ole tai sitä mitä on, eli monta kuvaa siitä mistä lapset tulee. Voimia kaikille täällä netissä

• Anonyymi

Mulla on aika suuri ego, mutta sen oon tietänyt jo kauan

• Anonyymi

Se ei ole mitenkään positiivinen asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ole mitenkään positiivinen asia.

Raidat olla vähän hysteerinen naisten itsetunnon suhteen ja vedät siitä ylläolevan provon kaltaisia assosiaatioita. Sivusta

• Anonyymi

Pitääks aina oppia jotain koko elämä v)t€n itsearviointia

• Anonyymi

Olen mielenkiintoinen ja monen pakkomielle.

• Anonyymi

Mistä tiedät, että jotkut on pakkomielteisiä sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät, että jotkut on pakkomielteisiä sinusta.

Jostain syystä kyselet häneltä. Sivusta huomio vain. By the way- pakkomielle ei kuulosta millään tavalla lupaavalta, vaan rasittavalta tungettelulta mm toisten henkilökohtaisen reviirin yrittäen ja hänestä ties mitä sepittäen. -Teetee

• Anonyymi

Oon yhtä herkkä kuin pienenäkin, mutta vuodet ovat opettaneet herkkistä tosi paljon.

• Anonyymi

Ei ne piirteet mihinkään katoa, sitä vaan oppii niiden kanssa elämään.

• Anonyymi

Eipä ole tarvinnu itsestä oppia mitään uutta enään vuosiin kehittäny itseä muista olen oppinu paljonkin (ihminen ei muutu miksikään siitä mikä on ollut nuorena) tarkoittaa mitä montako vuotta menee ennen kun tajuatte

• Anonyymi

Vahvuutena kaikin tavoin ällistyttää kerta toisensa jälkeen, kuten myös todella sinnikäs toimintamallini jos koen vääryyttä millään tavalla. Anteeksi annan mutta en unohda.

• Anonyymi

That’s right big boy- you suppose to thrive, not just survive

• Anonyymi

En tykkää touhusta, edelleenkään, tunnen itseni yhtä hyvin kuin ennenkin, varovainen tiettyjen henkilöiden osalta. Jotkut tuoneet itsestä enemmän kuin huonoa, esiin ja tykkää kilpailla. Ja osa haluaa vain Alusta jotta saa, on opetellut uusia ja vanhoja tyylejä. jos tarkoitus oli saada miettimään omaa toimintaa, ja auttamaan muita ja, arvostamaan heitä, niin toisin päin kävi. eikä tee mieli auttaa kerään, tai antaa hyötyä. hyvin vastenmielistä, tai no työn kautta mutta ei tyylillään tyylillään. olen valmis olemaan yhtä yhtä kuvottava ja tekemään yhtä hirveitä asioita, ja yrittää vaikuttaa huonosti myös heidän seuraaviin elämiin jos tämä loppuu kesken eikä saa enää vahinkoa mutta ovat saaneet minun loppu elämään. haku hsjsta ja tuottaa pahaa niille, varsinkin ne tummahiuksiset läskikasat ja niiden toiminta on kuvottavaa. ja hirveää kun yrittää pitää väkisin kiinni ja saada huonoon. mielessä vedän sitä Leenaa ja muita turpaan aina kun yrittää, nyt tiedän 🙂😂ja osaan hakata myös raksidun. yrittää estää ha, saada ite, roikkua että saa vietyä. toivottavasti tappavat sen ämmän.

• Anonyymi

Kuinka monta ukkoo arvioit palstaäijä tarvitsevasi näiden ns ämmien hakkaamiseen?

• Anonyymi

niille on järjestetty mut kunnolla turpaan takaisin viime vuosista, ja joka asiaan ja ihmiseen miten ovat tehneet. mitä ikinä tekevät seuraavat vuodet saavat omaa saastaansa ja vittumaisuuttaan takaisin 😂ja moni elämään eivät kuulu, eikä edelleenkään tehdä yhteistyötä eikä missään asiassa.

• Anonyymi

ja kaikkea huonoa ja pahaa on teille järjesterry tulevaan, erityisesti työhön, vapauteen, ihmissuhteisiin tai mitä kohti menette tai haluatte. se työ, ihmissuhde tai mitä haluatte, siihen olen järjestänyt takaisin turpaan 😂se l paraz etu jos ei halua teidän tyyliä edelleenkään. niin on paras mahdollisuus itse pärjätä sitähän on teille tilattu joten nauttikaa omasta itsestä, ei vaan oikein taida onnistua 😂

• Anonyymi

toivottavasti saavat juuri sitä mitä minulle tekivät estivät ja muuta. eikä mitään hyvää sanottavaa, mitään hyvää teistä ei ole tullut.

• Anonyymi

Että resilienssini on vähän parantunut siitä, mitä se oli muutama vuosi sitten.

• Anonyymi

I tend just ghost f-ker

• Anonyymi

äijien hienoimmat ja moitteettomat urat hakattiin jo 🥰😂tulihan sinne sitä paskaa myös mutta sitten vielä ne ämmät, saadan kunnolla nöyryytystä ja hyvää pois, ja ikäviä asioita ja, estettä ja häiriköintiä 😂myös sille Sussulle 😂oldnnin jo odottanut ja muista joka teon 😂

• Anonyymi

Tämä mielikuvaharjoite mikä lie ikinä on varmasti sinulle palstasetä totta. Kertoo enemmän, että miksi se olisi sitä kenellekään muulle millään tasolla🤦‍♀️

• Anonyymi

Olisin minä sen Oscarin saanut.

• Anonyymi

Uskon, mutta miksi nähdä vaivaa?

• Anonyymi

Mutta et saanut kuitenkaan, miten siinä niin kävi ?

• Anonyymi

timanttiämmille vielä turpaan niin hyvä on 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Siitäkö sin elämäs on palstaäijä kiinni- muitten helyistä? Sori lapset, on aika jatkaa eteenpäin

• Anonyymi

Olen liian kiltti.

• Anonyymi

Pelkään itse ihan samaa

• Anonyymi

Ajattelin itsestäni pitkään myös näin. Olen oppinut, että se kiltteys ei ole huono asia, vaan oma rajattomuus. Pitää uskaltaa vetää rajoja ja puolustaa, sekä suojata itseään. Aion olla hautaan asti kiltti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin itsestäni pitkään myös näin. Olen oppinut, että se kiltteys ei ole huono asia, vaan oma rajattomuus. Pitää uskaltaa vetää rajoja ja puolustaa, sekä suojata itseään. Aion olla hautaan asti kiltti.

Olen opetellut olemaan tiukempi. Taas tuli oppirahat maksettua yhdessä paikassa, että pitää olla kova.

Sanon jatkossa "Ei", jos ehdotetaan mitä tahansa.

• Anonyymi

Kasvoin tosi rajatussa tunneilmastossa, jossa muodostin elämänkatsomukseni. Olin tosi tietämätön sen vuoksi kaikesta. Opin vuosien varrella paljon asioita elämästä ja voisi sanoa, että muutuin ihmisenä melko paljon. Tapasin hänet juuri silloin, kun silmäni alkoivat avautua ja olin sen vuoksi sekaisin itseni kanssa. Nykyisin elämäni on seesteisempää. Silti temperamenttini on samaan tapaan vilkas ja olen sen vuoksi melko tempoileva ajoittain.

• Anonyymi

Uskon edelleen ihmisistä liian helposti hyvää edelleen.
      Olen paljon itsevarmempi, kuin ennen.
      Pahaan ei ole pakko vastata pahalla tai kostaa, pysyy silloin puhdas omatunto.
      Tunteet ei takaa mitään ja nekin menee ohi.

• Anonyymi

Niin ja mut aliarvioidaan helposti edelleen.

• Anonyymi

Olen jo lapsena oppinut paljon ja paljon nähnyt ja kokenut, niin hyviä, kuin pahojakin asioita.
      Nyttemmin odottelen, että ihmiskunta huomaa
      elämässään tärkeimmät asiat ja maallisuus jäisi vähemmän taka-alalle, koska tämä oppi tulee kyllä jokaiselle.

• Anonyymi

Suklekko ei monologiäijä aina ollu puurot keitettynä? Otan osaa

• Anonyymi

Punainen ei ole mun väri, harmaan viininpunainen taas on kunhan se ei ole mekko. Olen mekkomies t. palstasetä

• Anonyymi

Mun pitäisi kuunnella itseäni enemmän, levätä ja nukkua tarpeeksi.

• Anonyymi

Olen edelleen todella typerä välillä, enkä ansaitse rakkautta yhtään. Mieheltä sivusta.

• Anonyymi

On pakko tyydyttää itseni kaksi kertaa päivässä. Vuosien seksittömyys näkyy.

• Anonyymi

Tanhut on tanhuttu! 😂

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      83
      1611
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1531
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      268
      1263
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1252
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      857
    6. 66
      844
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      837
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      821
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      807
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      781
    Aihe