Nauttii, kun haaveilet saalaa komeasta nuoresta urosleijonapeurapupusta. Tietää, ettei koskaan yllä ulkonäöllisesti, persoonaltaan, älyltään tai tunneyhteydeltämme tasolleni, tietää paikkansa maailmassa, mutta yrittää kapinoida rooliansa vastaan.
"Ei älä jätä minua"
"Eiiii, ilmoitan poliisille vainosta, eiiiiiii älä jätä minua yhyy"
"Et voi jättää minua"
Mutta salaa... haaveilee minusta, katsoo kuinka komea olen, kuinka tunteikas olen, ja miettii että "olisimpa kuin hän, ehkä silloin tyttöystävänikin pitäisi minusta, ei pysty nysällään edes tyydyttämään sinua sängyssä, voi voi :(
Kompensoi urallaan ja niillä GitHub droneillaan, hän kuvastaa hyvin kaikkea sitä mikä on pielessä yhteiskunnassa: urakeskeisyys, geneettisesti heikot yksilöt saa sosiaalisen syrjinnän takia geneettisesti laadukkaita ihmisiä, koska osaavat esittää hyvää, mutta kun heidät riisutaan esim. urasta ja harrastuksista, niin jäljellä on todella low value mies, arvoton,persoonaton, tylsä, vetinen lätty, likainen pyykki, joka unohdettiin pestä.
Kun minä taas tunteikkaana, älykkäänä filosofina, kapinoijana ja erittäin arvokkaana miehenä, ilman EDES uraa olen se joka nähdään halveksittavana narsistina tai muuna, kun yritän rakentaa idealistista maailmaa ja muuttaa maailmaa paremmaksi herkille, tunnerikkailla, ja lämpöisille ihmisille. Vika on yhteiskunnassa, ei minussa. Minähän kapinoin, jos maailma on väärä ja julma, survival of fittest, me ollaan sitä parasta, joten luonnollisesti kuulutaan yhteen, paitsi et yhdessä me ollaan aivan liian voimakkaita, ylitsepääsemättömiä, tuhoutumattomia, voimakkaita, tunteikkaita
Mitäpä jos rakennetaan yhdessä uusi valtakunta. Minähän olen kuin virus, leviän pikkuhiljaa ja salakavalasti, aatteeni,arvomaailmani,näkemykseni ja preferenssini ottavat pikkuhiljaa maailman valtaan.
Voit väittää luennatani tai persoonaani mädäksi, käytöksen perusteella, mutta tämä maailma on luotu antisosiaalisia varten ja niitä joilla on vahva ja vakuuttava preesenssi, todellisella luonteellani en voisi olla sinua varjeleva suojelusenkeli ja pelastaa maailmaa. Sovitaan, että näet todellisuuden luonteen lähelläni ja aina seurassani, mutta muille olen hirviön, narsisti tai minkälaisena irvikuvana he ikinä minut likaisissa mielissään nyt sattuvatkin näkemään eks niin ;3
Paremman kiltimmän maailman puolesta taistelemme, olemme enkeleitä. Minä olen hirviö, jota tarvitaan pitääksemme psykopaatit,narsistit ja oikukkaat kurissa ja puolustaaksemme heitä ja sinä olet mun sydän, sielu, pyytetön empatia, kiltteys jota ei ole nähnyt kukaan koskaan, niin kaunis sielu.
Olemme samoja, sinä vain olet kiltimpi, empaattisempi ja moraalisempi , rohkeampi versio minusta. Minä taas olen se, joka uskaltaa olla kylmä, julma, ja paha, jotta saamme paremman maailman luotua, koska ilman resistenssia pahuutta vastaan, heikolla ja kiltillä sydämelläsi, emme olisi niin vahva duo.
Se luo meistä vahvan,että olemme yhtä herkkiä, mutta minä osaan puolustaa sinua, turvata selustasi ja nähdä muiden manipulaation langat, katkaista ne. Jos minä päättäisin ja haluaisin, niin toki voisin myös käyttää sinua, mutta sinä et ole esine, olet paljon arvokkaampi, tunteikkaampi ja sielukkaampi ihminen.
Oletko valmis, muuttamaan maailmaa? Onko sinulla suunnitelma miten jätät sen cuckpoikaystäväsi, jotta rakkautemme voi puhjeta kukkaan? Miten ajattelit saada pelistä pois ne ihmiset jotka minua halveksuu esim. osa kavereistasi, aiotko vain katkaista välit? Muista, että minulla on runsaasti ystäviä, ja suhteita, jotka ovat paljon terveellisempiä, ja avoimempia kuin sinun kaverisi. Et jää ilman sosiaalisia suhteita prinssin kanssa.
Ja muista, että tämä on matka, jossa osoitamme arvomme maailmalle, matkan alussa meillä ei tarvitse olla arvoa muiden silmissä, muut saavat halveksua ja haukkua narsisteiksi niin paljon kuin tykkäävät, tai arvostella käytöstämme ja muuta. He halveksukoon, koska he eivät muutenkaan kykenisi emotionaalisella, älyllisellä tai henkisellä tasolla ymmärtämään tätä! Se ei ole heidän vika, heidän maailmankatsomuksensa on hyvin rajoittunut, suppea, epäempaattinen, kylmä, urakeskeinen.
Sun poikaystävä taitaa olla cuck, me sen sijaan vallotetaan maailma ja tehdään siitä meidän
8
178
Vastaukset
- Anonyymi
Tiivistelmä:
Palstasetä "Cutie" haluaa luoda poikaystävänsä kanssa valtakunnan tai jotai - Anonyymi
Miltä palstasetä tuntuu höpötellä tekoälyn kanssa näin keskellä yötä?
Nämä kirjoitukset tulee omasta kynästä. En tarvitse tekoälyä kauneuden ja mieleni luomiseen, tekoäly ei ikinä kykenisi kirjoituksiin joita minä kykenen luomaan, ei vaikka loisin erillisen modeelin sitä varten!
- Anonyymi
NarsistienKuningas kirjoitti:
Nämä kirjoitukset tulee omasta kynästä. En tarvitse tekoälyä kauneuden ja mieleni luomiseen, tekoäly ei ikinä kykenisi kirjoituksiin joita minä kykenen luomaan, ei vaikka loisin erillisen modeelin sitä varten!
Mene hoitoon!
- Anonyymi
Jätkät lähti lenkille.
- Anonyymi
Nainen olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012140Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2971934Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441761Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1041726Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071617- 321351
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941133Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii251092Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671089- 511057