Löytynee kymmeniä vaihtoehtoja?
Mitä luontaistuotteita tai vitamiineja käytätte stressiin???
11
349
Vastaukset
- Anonyymi
stressi lähtee sillä ku painaa 247 töissä. heikot tollasia vitamiineja käyttää ei voi ku jälleen kerran nauraa.
- Anonyymi
Mutta työntekosi loppuu aikanaan kun olet vaipoissa vanhainkodissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta työntekosi loppuu aikanaan kun olet vaipoissa vanhainkodissa.
Onko kaikki muumit laaksos, ei aikuset ihmiset vaippoja käytä vaan vauvat. On tainnu sun kasvatus mennä pahasti pieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kaikki muumit laaksos, ei aikuset ihmiset vaippoja käytä vaan vauvat. On tainnu sun kasvatus mennä pahasti pieleen.
Vanhuksilla käytetään yleisesti vaippoja koska virtsan pidätyskyky heikkenee sekä ulostukset tulevat löysistä lihaksista ulos ja näissä tapauksissa vaippoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhuksilla käytetään yleisesti vaippoja koska virtsan pidätyskyky heikkenee sekä ulostukset tulevat löysistä lihaksista ulos ja näissä tapauksissa vaippoihin.
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kannabis todettu varsin päteväksi stressilievittäjäksi.
- Anonyymi
Itse olen töissä vanhusten palvelutalossa ja meillä on vielä Tena slip teippi vaippoja muovilla asukkaille. Hyvin pitää pissat sisällään. Ja eihän se muovi mielestäni ole niin kauhea asia ku nykyään polttoon menee vaipatkin.
- Anonyymi
Koskenkorvaa.
- Anonyymi
Siinä työhullullakin menee mietteliääksi olo kun vanhuksena vaihdetaan kuivat vaipat ja ei voi päteä enää työnteolla.
- Anonyymi
Ei oo aikaa jäädä eläkkeelle
- Anonyymi
Kannabis
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2029632Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen314387Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1193965Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1003831- 2023397
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik192854Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1221377Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its731366- 901174
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151151