Naapurin mies ei omista ruohonleikkuria koska edellinen meni rikki ja hän sanoi kuunnelleensa jonkin buddhalaisen munkin kirjan jossa munkki sanoi että leikkaa ruohonsa viikatteella joten hän kokeili ja totesi että ei enää ruohonleikkureita.
Ei ole mikään maailman siistein jälki.
Mitä mieltä?
Nurmikon leikkaaminen viikatteella
2
915
Vastaukset 2
- Anonyymi
Omassa ruohonleikkurissa oli vikaa ja ehti nurmi kasvaa pitkäksi sitä selvitellessä. Varastosta löytyi pieni yhden käden viikate, jolla huiskin nurmikkoa ja voikukkia lyhyemmäksi. Yllättävän hyvin sekin toimi vaikka terä oli tylsä. Eihän se jälki tietenkään siistiä ollut, mutta siistimpi kuin täysin villiintynyt piha. Onnistui ehkä siksi, että ruoho oli ehtinyt kasvaa jo 20-senttiseksi - lyhyemmän leikkaaminen (ja pitäminen lyhyenä) viikatteella voi olla haastavampaa.
- Anonyymi00003
Hyvin onnistuu lyhyemmänkin leikkaaminen. Teroitan joka kerta ennen työn alkua. On aivan hemmetisti nopeampi kuin yksikään leikkuri, on hiljainen, ei kuluta bensaa (säästöä) ja saa liikuntaa.
Viikate on hyvä työkalu. Jos pitää oikein heinää niittää niin hakkaa nämä raivaussahat mennen tullen nopeudellaan ja keveydellään.
- Anonyymi00004
Näkyy palsta aktivoituvan myös viikatteella, mitä näin tärkeää seuraavaksi...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520