Onko Haapaniemessä tänä vuonna omaa homomarssia? Entä Jyskässä? Olis kiviä mitä heitellä.
Marssiiko otukset?
21
193
Vastaukset
- Anonyymi
tv-uutisetkin Hölöttää päivät näistä - SEKA-SIKIJÖITTEN - marssista - Yäk Yäk ääk
- Anonyymi
Miksi Pride ja homoseksuaalien vastustajilla on alhainen ÄO tutkimus.
1. Tutkijat löytävät yhteyden matalan älykkyyden ja homofobian välillä
Linkki: https://www.iflscience.com/researchers-find-link-between-low-intelligence-and-homophobia-48131
2. Tutkimuksen mukaan alhaisempi älykkyys on yhteydessä suurempaan ennakkoluuloon samaa sukupuolta olevia pareja kohtaan.
Linkki: https://www.psypost.org/study-finds-lower-intelligence-linked-greater-prejudice-sex-couples/#google_vignette
Aloittaja täyttää hyvin tutkimusten kriteerit.- Anonyymi
Hyvin servasit aloittajan.
- Anonyymi
Mene julistamaan noita tietoja esim. arabimaihin, Iraniin, Venäjälle , valko-Venäjälle, Kiinaan jne,
No mikä nyt...? eikö uskallus riitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene julistamaan noita tietoja esim. arabimaihin, Iraniin, Venäjälle , valko-Venäjälle, Kiinaan jne,
No mikä nyt...? eikö uskallus riitä?Miksi ? Mahdut hyvin noihin tutkimustuloksiin.
- Anonyymi
Punikkihomo siinä vain piti puolustuksen. Hyttysen ininää normaaleiden korviin.
- Anonyymi
Homoushan on lääketieteen mukaan kehityshäiriö sikiövaiheessa, eli se on luokiteltavissa kehitysvammaan. Saavatko ne invapysäköintilapun autoonsa, mikäli saavat ajokortin jollakin keinolla? Usein noilla invapaaikoilla näkyy sentapaisia esiintyvän.
- Anonyymi
Eihän ole. Toki todistat hyvin tuon yhden kirjoittajan linkit. Homovastaisuus korreloi alhaisen älykkyyden kanssa.
- Anonyymi
Minä haluan heittää ensimmäisen kiven!
- Anonyymi
On ne viisaampia,kuin Suvimäen Klubitalon omituisten otusten kerholla kävijät...
- Anonyymi
Karmeaa ajatellakaan kahden karvaisen uroksen hinkkaavan toisiaan ja poraavan toisiaan likaisimpaan paikkaan mitä omaavat. Iljettävää.
- Anonyymi
Tuleekohan Tavja "hauenleuka" suojelemaan kaupungin poikkeavien marssia huitomalla suksisauvallaan heteroja pois kadulta?
- Anonyymi
Miksi hän tulisi? Oletko par'aikaa taas juovuksissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hän tulisi? Oletko par'aikaa taas juovuksissa?
Onhan Korkeasaaressakin intendentti joka johtaa apinalaumaa.
- Anonyymi
KKK
- Anonyymi
Onko nyt mukana muita "eläinaktivisteja" kuin matuja?
- Anonyymi
"Sianhoitajia" varmaan on.
- Anonyymi
Enemmän oli porukkaa kulkueessa kuin sinimustien juhlissa.
- Anonyymi
Monet homot korkeasti koulutettuja ja käyvät töissä eikös sen pitäisi riittää Purrallekin?
- Anonyymi
Jokaista oikeaa heteroa ällöttää tuo yhteiskuntaa saastuttava homoilu.
- Anonyymi
Onko marsseilla näkynyt raskaana olevia homomiehiä? Vai eikö siemen tartu eturauhaseen? 🤖
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314014- 442721
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82435- 302433
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142243- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481632- 1411497