Ikävä sitä kun varattu nainen oli kiinnostunut minusta.
Ikävä sitä kun varattu nainen oli kiinnostunut
26
431
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt ei ole.enää, kympin.nainen kuin kymppi tuli🌻
- Anonyymi
Sanailusi ei mennyt nappiin.
- Anonyymi
Olisipa joku mukava ja kaunis nainen kiinnostunut
- Anonyymi
Varattu harvemmin kiinnostuu muista sillai, kuin luulet?
- Anonyymi
Narsisteista naiset kiinnostuu välittömästi.
- Anonyymi
Tuo on kyllä totta, joitakin ihmisiä kiinnostaa vain kun suhteeseen tulee vähän "syntiä ja jännitystä".
Muistan kyllä itse että joskus varattuna ihastuin, ja minusta se oli hirveää. Koska ei halunnut pettää ja piti yrittää pitää vaikeana hetkenä perhettä kasassa. Mutta kyllähän pettämisiin moni suhde kaatuu, joskus vain rakstuu toiseen, ei sille mitään voi. Ja kyllähän suhteessa jotain vialla on jos aina ihastuu muihin ja haluaa säpinää muualta-
Mutta meitä on moneen lähtöön :)- Anonyymi
Mitä tuubaa.
- Anonyymi
Missä päin Suomea tämä tapahtui?
- Anonyymi
Miksi tämä kiinnostaa sua ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tämä kiinnostaa sua ?
Siksi koska kummatkin olimme varattuja. Minullekkin siis tapahtunut näin. Mies taisi vaan olla varatumpi kuin minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska kummatkin olimme varattuja. Minullekkin siis tapahtunut näin. Mies taisi vaan olla varatumpi kuin minä.
Onko jotain muuta mitä osaisit sanoa tästä, mikä voisi olla yhdistävä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jotain muuta mitä osaisit sanoa tästä, mikä voisi olla yhdistävä asia.
Paljonkin. Olisiko itselläsi mitään sanottavaa yhdistävistä tekijöistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonkin. Olisiko itselläsi mitään sanottavaa yhdistävistä tekijöistä?
Olisi. Mutta taidan antaa naisen sanoa sellaiset, koska en muuten tiedä onko hän kiinnostunut minusta vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi. Mutta taidan antaa naisen sanoa sellaiset, koska en muuten tiedä onko hän kiinnostunut minusta vai ei.
Ruoka on lääke. Sama ala. Sanooko nämä mitään? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruoka on lääke. Sama ala. Sanooko nämä mitään? 🙂
Saattaa sanoakin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa sanoakin. :)
Mct oil. D-vitamiini? 🤭
- Anonyymi
Itse olin ihastunut enkä ottanut yhteyttä, myöhemmin selvisi että mies eronnut, eikä ollutkaan varattu.
- Anonyymi
Oletko mies nyt vapaa?
- Anonyymi
En
- Anonyymi
Olen mä vieläkin. Mutta ajattelin että halveksut sitä etten eroa, etkä muutenkaan enää välitä, vaan tinderöit ja otat etäisyyttä. Siksi päätin olla näyttämättä enää kiinnostusta. Ethän sinäkään näytä.
- Anonyymi
En halveksi, tuo ymmärrettävää, haluat hetken huumaa. Minulle voi näyttää kiinnostuksensa kasvotusten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halveksi, tuo ymmärrettävää, haluat hetken huumaa. Minulle voi näyttää kiinnostuksensa kasvotusten.
Mitä hetken huumaa? Olen kiinnostukseni kasvotusten näyttänyt. Kaivattuni ei niinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hetken huumaa? Olen kiinnostukseni kasvotusten näyttänyt. Kaivattuni ei niinkään.
Aikuisten juttuja . Näytä uudelleen.
- Anonyymi
Enää*
- Anonyymi
Mikä noissa ny on edes haaste kattoo vaan et nainen on onnettomassa parisuhteessa vähä lirkutatte ni jo on reidet auki onko se koskaan sen vaikeampaa ollu samala tavalla teiltäkin ne naiset saa halutessa vietyä
- Anonyymi
Ikävä sitä kun nainen keimailee ja esittelee sulojaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1002080Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2891886Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3361719Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041565Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht961337- 311237
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤661064- 511047
- 581038