Mulla olis hänelle asiaa. Onko näkynyt? Tai oletko se just sinä? Laita pikku tunniste itsestäsi jos olet vaalea niin katson oletko se oikea😉
Sattuuko täällä olemaan vaaleaa miestä?
18
345
Vastaukset
- Anonyymi
Aika heikot speksit
- Anonyymi
Aika laimeaksi käy jo tämä sinunkin palstasedälle jutustelu tuttavallisesti ns
- Anonyymi
Ei oo
- Anonyymi
tummii naisii ja miehii tuntunu oleva paljo. latinojen. sivusto.
- Anonyymi
Mun viesti poistettiin. Oon hevimies. Pitkät vaaleat hiukset.
- Anonyymi
Laita ap itse tunnisteita
- Anonyymi
Sina rassisti!
- Anonyymi
Katseemme kohdanneet usein mutta ei muuta. Oot
jääny mieleen❤️ja haluaisin että tilanne etenisi.
Harmi ettei näistä kirjoittajista ollut kukaan se.- Anonyymi
Täällä olisi yksi, jolla ei ole mitään esteitä etenemiselle. Tuskin olet kuitenkaan minun hän. Olet varmaan jostain jumalan seläntakaata, kun et osaa parempia tunnisteita laittaa. Maalaistollo/juntti tutiseeko puntti.
Paljasjalkaiselta stadilaiselta mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olisi yksi, jolla ei ole mitään esteitä etenemiselle. Tuskin olet kuitenkaan minun hän. Olet varmaan jostain jumalan seläntakaata, kun et osaa parempia tunnisteita laittaa. Maalaistollo/juntti tutiseeko puntti.
Paljasjalkaiselta stadilaiselta mieheltäKyllä maalla on mukavaa🤗asun puoliks stadis
- Anonyymi
Täällä on Vaalea M mies.
- Anonyymi
Kaipaatko sä ketään?🤗
Jos olisit vaikka se jota etsin.
Ootko sinisilmäinen n 170 cm pitkä normaalivartaloinen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaatko sä ketään?🤗
Jos olisit vaikka se jota etsin.
Ootko sinisilmäinen n 170 cm pitkä normaalivartaloinen?Pus ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pus ❤️
Palaako?
- Anonyymi
Soitan skebaa
- Anonyymi
Tulihan eilen kuntoon pihassa Sinun XXXXXX ???
T: Vieläkin saat aikaan perhosia minulle (olen vaalea M) ja tiedät sen- Anonyymi
Polkupyörä?
- Anonyymi
Hmm mitäs kummaa...👩🏻🦳
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791