Tyytyväinen voit pitää tunkkis
Okei sä voitit ootko
15
307
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mul o tunkkii. 🙄 m
- Anonyymi
Tiedän että vihaat mua.. ;-))
- Anonyymi
Mä oon voittaja🤭
- Anonyymi
Anna se tunkki takaisin heti! 🫵🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna se tunkki takaisin heti! 🫵🏻
Heitän sut kohta tunkiolle😌👄
- Anonyymi
olenkin aina sanonut olevani terrieRI.kun emmä lopeta koskaan.
- Anonyymi
Mikä kilpailu ja mitä voitin?
- Anonyymi
En minä ilman sinua voita mitään.
- Anonyymi
Winner takes it all
- Anonyymi
Hyvä kiitoksia eipä ole parempaa tunkkia koskaan ollukkaa kun mitä vanin mukana tullu haitaritunkki on kestää melko pal enämpi nostaa kui noi japsien mukana ennen tulleet rimpula haitarit
- Anonyymi
😁✌️
Sanotaan, et reilu voittaja ei potki häviäjää, mut oma pelisi ei ihan vastannut sitä reiluuden käsitystä. Oot makee ilmestys ja oli hyvät kemiat, mut jos jonkun vaan panosuhteeseen ottaisin, niin se et olis sinä. Tiedät kyllä mitä tarkoitan.
👋 always has been.
- Anonyymi
Luovutan. En merkitse yhtään mitään sille naiselle. Menkää pois tunteet ja kaikki ajatukset hänestä. En halua kuvitella yhtään mitään enää. Hyvästi. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi
No älä nyt ole huono häviäjä. Tiätsä jos on jotain aitoa kahden ihmisen välillä, niin ei kannattais alkaa haastamaan, vaan keskittyä siihen olennaiseen:)
Joku voikin olla sellainen tapaus, että tuleekin kovat tappiot ja menetät itsekunnioituksen just noin.
Kilpailu kuuluu kilpailuihin, ei ihmissuhteisiin. Jos haastat ihmisen joka on kova vastus ja kylmän määrätietoinen voiton suhteen, niin suhun suhtaudutaan ensisijaisesti kilpailijana ja haastajana joka täytyy vaan voittaa. Se voittaja voi olla joku muukin kun sinä, sellaista on kilpailu.
Tee jatkossa parempia valintoja.
- Anonyymi
Höpötystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650