sä oot aina aivan ihmeellinen. Oot ihanampi, kuin auringonpaiste.
Mun silmissä
22
516
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sinä oot sellainen ihmeteltävä täysikuu🌝
- Anonyymi
sä olet kiva ihminen.
- Anonyymi
Sivusta: Olispa mulle joskus näin nättiä kirjoitusta. Huokaus!
- Anonyymi
Eräs mies on mulle auringonkukka. Se symboloi mm. lojaaliutta ja iloa sekä positiivisuutta. Sitäkin löytyy kaiken inhorealismin joukosta.
- Anonyymi
Sellainen pitkä auringonkukka? 🤗
- Anonyymi
Hänen silmänsä ovat kuin kukkaset ja hän on tosiaan pitkä.
- Anonyymi
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘😘
Tuliko selväksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen silmänsä ovat kuin kukkaset ja hän on tosiaan pitkä.
En kyllästy sanomaan tätä koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta:
Auringonkukka= ilo, ylpeys, rakkaus
http://www.floristi.net/kukkienkieli.htmlKatso sama haulla:sunflower 🌻😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllästy sanomaan tätä koskaan.
Ja koko kesän laitan hänelle auringonkukkia viesteihin. 😘
- Anonyymi
Miten lakata haluamasta ❤️
Ei mitenkään kun oot niin ihana.
Jaksan vielä odottaa sua 🤗 - Anonyymi
Ei vtus.
- Anonyymi
Kenestäkään ei voi sanoa että on jonkinlainen hän.
Koska ihminen muuttuu jokainen päivä vähän erilaiseksi ja joka yökin muuttuu (mutta ei muutu ihmissudeksi öisin).
Jos vähän tarkempia ollaan, niin jokainen ihminen muuttuu jokainen sekuntikin erilaiseksi.
Tätä elollisen olion ominaispiirrettä kutsutaan evoluutioksi.- Anonyymi
Kenestäkään ei voi sanoa että on jonkinlainen hän.
- haluan tästä huoneentaulun.
Olisi parempi ihminen, jos muistaisi tämän aina.
- Anonyymi
Keneltä naiselta yrität saaja ja mitä
- Anonyymi
💓💓😘❤️🔥😍🥰
- Anonyymi
Mua on koko ajan mietityttänyt se, että kuvitteleeko hän mun olevan jotain ihmeellistä? Kun mä oon ihan vaan ihminen hyvine ja huonoine puolineni. Oon mm..vähän epävarma ja ujo, välillä kiukkuinen, väsynyt ja itsepäinen. En mikään täydellinen missään suhteessa.
- Anonyymi
Niin on hänkin. Vain ihminen. Se mikä tekee ihmisestä ihmeellisen itselle on pitkä tarina. Monen tekijän summa. Ei me nähdä itseämme kuten muut näkevät.
Sinussakin on jotain ainutlaatuista just hänelle. Ja jos se vetovoima on suurta, toinen on omissa silmissä erittäin kaunista ja upeaa. Tekisi mieli sulkea syliin eikä koskaan päästää irti.
Voi miten monimutkaisia asioita. Tästä voisin kirjoittaa kirjan.
- Anonyymi
Kauniit sanat!! Samoin ajattelen hänestä, Hän näyttää joskus niin hyvälle että rintaan sattuu.
https://www.youtube.com/watch?v=fSKQRDq3RkM&list=RDfSKQRDq3RkM&start_radio=1 - Anonyymi
Kiitos t auringonpaiste
- Anonyymi
Joskus näitä kivojakin ketjuja
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823646Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745