kanssa seurusteleva joensuulaislähtöinen Joonas, tarkoitan siis Tuksu Tukiaisen poikaystävää.
Täähän on täysin kriminaali, tiiätkö sukunimen?
Erään julkkiksen
4
192
Vastaukset
- Anonyymi
Julkinen mikä homppeli vai lepso.Mitä itkette noita hörhöjä.Eivät ole julkkiksia vaan hoitoon ohjattivia.
- Anonyymi
Onhan se nimi julkaistu moneen kertaan viime viikon aikana eri foorumeilla. Tulee mieleen esimerkiksi siitä, jos otat "pienet näkäräiset". Nimi ei kuitenkaan ole Näkäräinen, vaan... Use your imagination. Ja jos ei vieläkään tule mieleen, niin käy vaikka vähän ampumahiihtämässä, siihenhän Joensuussa on perinteitä.
- Anonyymi
Vihjeilläsi löytyikin oikea typerys, onneksi enimmäkseen etelässä viihtyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihjeilläsi löytyikin oikea typerys, onneksi enimmäkseen etelässä viihtyy.
Sitähän tässä Tuksun toilailuja seuraavat saavat jännätä, kumpi kyseisistä päihteiden ystävistä on ensin laudoissa ja kumpi raudoissa. Ainakin tämä naispuolinen on tunnetusti hyvin äkkiä kiihtyvä, helposti hiiltyvä äkäpussi. Jokohan nyt kerrankin on följyssä sellainen äijä, joka ei vain nyökyttele ja kohauttele kyyryjä olkiaan, vaan antaa tulla takaisinkin. Saadaan nähdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273