Mitä jos suviseuroil aukasee Ouija-laudan eikä suljekaan istuntoa? Jääks ne pirut vaan sinne Räyskälään käkättelemään vai seuraaks ne portaalin aukasijaa? Mul ois printattuna tollanen spiritismilauta. Halusin vaa pistää tänne vähä vipinää, kaikki kiva ku aina vaa kielletää! Jos jotai kiinnostaa tulla tutkimaa niin mä oon semmoses telipyörä mallises asuntoautos, Mersu tää taitaa olla. Aikalail länsireunas kenttää.
Kirouksen langettaminen suviseuroille?
Anonyymi-ap
2
132
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mä niin haluisin kutsuu tänne henkii nii jengii rupeis niinku pelottaa ja tulis vähä jännityst tänne! Tavarat ku rupeis lentelee ja mikistä kuuluis hassui äänii nii vähänkö ois siistii!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww701150EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 77813
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23625- 28604