Mun siniselle

Anonyymi-ap

Me olimme ikään kuin synkronoidut. Tunsin sinun ajatuksesi, ja sinä luit minua ehkä paremmin kuin minä itse. Kaikki oli luontevaa.

Sitten tiemme erkanivat. En ole vielä tottunut siihen, ettet olekaan enää lähellä.

Ig näyttää sinua ehdotusten kärjessä. En tee mitään, mutta ajattelen sinua. Se tekee kipeää. Ehkä sinäkin ajattelet minua. Mietit, mitä tapahtuu, kun seuraavan kerran kohtaamme. Loppu se ei ollut, siitä olen varma.

20

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Fazerin sininen vai sinipiika? 🤭

• Anonyymi

Ei kumpikaan. Sellainen, jonka kohtaa vain kerran elämässään ja jota ei unohda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kumpikaan. Sellainen, jonka kohtaa vain kerran elämässään ja jota ei unohda.

Veikkaan poliisia.

• Anonyymi

Kuvauksesi kuulostaa siltä mitä koen kaivattuni kanssa mutta tiemme eivät ole erkaantuneet. Pidämme yhteyttä, teemme yhteisiä suunnitelmia ja vietämme aikaa yhdessä. Et siis voi olla hän. Jos olet läheinen ihminen menneisyydestäni, voin tarjota vain kaveruutta.

• Anonyymi

Laita wtu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita wtu

Mulla eri wa ku ennen. Voit laittaa ig:ssä seuraamispyynnön ni käyn hyväksymässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla eri wa ku ennen. Voit laittaa ig:ssä seuraamispyynnön ni käyn hyväksymässä.

Vai tarkoititkohan *aista *ittu?! 😅
        Se vois kyllä selittää sen miksi emme ole yhteyksissä eli olemme liian erilaisia tavoissamme ilmaista tunteitamme

• Anonyymi

Naiselta?

• Anonyymi

Mikset halua ottaa yhteyttä minuun?

• Anonyymi

Haluaisin, ja monesti kun tulet yllättäen jostain mieleeni, ensimmäinen ajatus on, että haluaisin jakaa tämän hetken kanssasi, muistatko. Mutta juuri nyt hiljaisuus on rakkautta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin, ja monesti kun tulet yllättäen jostain mieleeni, ensimmäinen ajatus on, että haluaisin jakaa tämän hetken kanssasi, muistatko. Mutta juuri nyt hiljaisuus on rakkautta.

Minä en halua olla missään tekemisissä koskaan oman lapseni ikäisen kanssa. Siksi vain ja ainoastaan tulee aina olemaan niin, että ajattelemme tilanteesta täysin eri tavalla! Sinä olet ns. roikkunut itseäsi vanhemmassa ihmisessä jo aivan liian kauan, eikä hän tule koskaan olemaan samaa mieltä kanssasi mistään! Hän ei halua nähdä sinua milloinkaan!

• Anonyymi

Onko aloittaja nainen? Aloitetaan siitä, ennen kuin pyydät yhteydenottoa.

• Anonyymi
        UUSI

Aloittaja on nainen

• Anonyymi
      UUSI

Jotain tuttua on tässä aloituksessa. Sininen on lempivärini silmieni mukaan. Tulee mieleen eräs nainen, jota en ole nähnyt pitkään aikaan. m>n

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä hänellä siniset silmät on. Paljon niitä silmiä katsoin. Katsekontakti hänen kanssaan oli taianomainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hänellä siniset silmät on. Paljon niitä silmiä katsoin. Katsekontakti hänen kanssaan oli taianomainen.

Minkä väriset silmät sinulla on? m>n

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun katsoimme toisiamme silmiin, se oli uskomattoman kaunis hetki. Aika pysähtyi ja kaikki ympärillä katosi. En ikinä unohda sitä enkä mitä sanoimme sillä hetkellä 🤍🔥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä väriset silmät sinulla on? m>n

Jotain sinisen ja vihreän väliltä.

• Anonyymi
      UUSI

Mistä tää sininen muodostuu tähän aloitukseen

• Anonyymi
        UUSI

💙💙💙

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      80
      3529
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1792
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1075
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      923
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe