on, että saan katsoa sua ja siirtää hiuksen sulta korvan taakse. Jos sua jännittää voin omalta osaltani sanoa, että pelottaa.
Ainoa mitä pyydän
21
545
Vastaukset
- Anonyymi
Onpas tänään herkkiä aloituksia ❤️
- Anonyymi
Saat tulla🤗
Oonkin odottanut sitä hetkeä. Oothan sä ap mies?
💆🏼♀️ - Anonyymi
Täytyy sitten jättää ne hiukset auki, että on siirreltävää.
- Anonyymi
Meil on molemmilla siirreltävää kyl 😇
/Joku nainen - Anonyymi
Jaa ne kaks suortuvaa. Toinen toisen korvan taa ja haluatko sen toisen otalle 🤭
- Anonyymi
Juhannusyönähän me noin teimme toisillemme ❤️ Huomasin pelkosi, sulatan sen rakkaudellani ❤️
- Anonyymi
Vaimolta salassa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimolta salassa???
Kyseinen mies ei ole naimisissa ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseinen mies ei ole naimisissa ❤️
Kuinka se olisi sun kohdalla edes mahdollista, palstasetä?
- Anonyymi
Kuinka romanttista..,ihanaa
- Anonyymi
No nyt alkoi kyllä jännittää…
- Anonyymi
Phäh, en mä tiedä miks tämäkin paska piti kirjoittaa🙂↕️En mä tiedä miten se oikeasti menis, mutta rakastan aivan silmittömästi, se olis aivan outoa, mutta mitä vanhemmaks tulee sitä selvemmäks käy, että me ollaan kaikki täällä salaista tehtävää suorittamassa... Sit' pitäis vaan esittää joo ei kai täs..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Phäh, en mä tiedä miks tämäkin paska piti kirjoittaa🙂↕️En mä tiedä miten se oikeasti menis, mutta rakastan aivan silmittömästi, se olis aivan outoa, mutta mitä vanhemmaks tulee sitä selvemmäks käy, että me ollaan kaikki täällä salaista tehtävää suorittamassa... Sit' pitäis vaan esittää joo ei kai täs..
No tunnelma lässähti heti, koska pidät aloitusta paskana. Hyvä puoli on, että et ole hän. Olet joku teini.
- Anonyymi
Nuo on kyllä hetkiä jotka ovat aika intiimejä.
- Anonyymi
Se olisi ihanaa, toiveeni toteutuisi kun sinä olisit tässä.🫶
- Anonyymi
Ai rupeetko lääppiin vai?!
- Anonyymi
Se hetki olisi kaikki🩷
T.vaalea nainen- Anonyymi
voi hyvää päivvöö teitä t toine vaalia
- Anonyymi
Ainoastaan tämän haluat naisesta?
🤦♀️- Anonyymi
Ilmeisesti palstasetä (eli sinä) olisit naisesta reeänaanäytettä vailla
- Anonyymi
Älä turhaan. Kaikki menee just niin hyvin kuin on tarkoitettu 🤍💫
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771