Eikö se ole, että kesäseuraradiota juontavat adhd-naiset, että se diagnoosi on oltava, että ana tulis juttua ja läppä lentäisi. Edellisvuosien kokemukseen pohjautuen en jaksa etsiä ko. kanavaa. Kuulin, että Oulun SRK:n taholta on todettu, ettei uskominen ole mitään suviseurauskovaisuutta. Miten olet kohdannut vähäisen sisaresi tai veljesi, kysellään aikojen lopuksi, ja huonostihan ne heikommat on tullut kohdattua.
Onko kesäseuraradiota välttämätön
Anonyymi-ap
11
148
Vastaukset
- Anonyymi
Kesäseuraradio on aivan kauhea, sitä ei pysty kuuntelemaan.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama
hengetöntä mesoamisya
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hengetöntä mesoamisya
mespamista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mespamista
mesoamista
- Anonyymi
Puolivälissä vuorta mäkilähde olisikin vuorilähde.
Isosarrrrja. - Anonyymi
Oli mukava kuunnella nuorteniltaa. Oli hyvä puhuja ja hyvä ohjelma.
- Anonyymi
teko pyhä perkele otit varmaan suihin mieheltäs
- Anonyymi
Kesäseuraradio jatkuu 4.8. saakka, tosi mukava kuunnella. Itse kuuntelen sitä youtuben kautta srknyt-kanavalla, kun radion kuuluvuus niin heikko.
- Anonyymi
Vaihda kanavaa ei mielen vika korjaannu sontaa nielemällä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909