Kerro nyt. Sano suoraan.
Mitä sä haluat?
60
893
Vastaukset
- Anonyymi
Hänet, kokonaan.
- Anonyymi
Haluan halata kuunvaloa, haluan sut mun vierelle.
- Anonyymi
Vastaan kuin hänelle. Luulit, että haluan susta vain seksiä. Ymmärrän kyllä miksi. En osannut sanoittaa tilannetta tarpeeksi. Oikeasti haluaisin eniten antaa/saada läheisyyttä, suutelua ja halailua, helliä sanoja. Kyllä mä seksiä saan aina kun haluan. En ole sen puutteessa. Tietysti seksi sun kanssasi olisi... Mutta se ei ole mulla päällimmäisenä ajatuksissa.
Naiselta- Anonyymi
Ällöttävä portto! Nou nou nou. Sorry!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kun haluaa läheisyyttä enemmän kuin seksiä? Jännä.
/Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kun haluaa läheisyyttä enemmän kuin seksiä? Jännä.
/SivustaTyhmäkin vielä. Just sanoit, että olet ottanut siementä vakoon ihan huolella kyllästymiseen asti useilta eri miehiltä.
- Anonyymi
Tajuan täysin mitä tarkoitat. En säikähtänyt innokkuuttasi, minulla on vain henkilökohtaisia ongelmiani jotka estävät minua lähestymästä, ja päästämästä liian lähelle. Kadun nyt etten antanut tilaisuutta sinulle. Tänään toimisin aivan toisin. Sanoisin sinulle ne oikeat sanat, ne mitkä minun olisi pitänyt sanoa jo viime kerralla.
Ja haluaisin juuri tuota samaa mitä kuvailit, kaikkea sitä.
Kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Sinun kanssasi, en kenenkään muun.
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmäkin vielä. Just sanoit, että olet ottanut siementä vakoon ihan huolella kyllästymiseen asti useilta eri miehiltä.
Missä sanoi noin? Sanoi vaan että saa seksiä aina kun haluaa. Ootteko koskaan kuullut esim. sooloseksistä? Ja jos nyt seksiä harrastaa joidenkin muiden kanssa, niin ei sekään kyllä kovin ihmeellistä olisi. Tekemättä ihmisestä mitään porttoa. Hyi olkoon, mikä keskustelun taso täällä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuan täysin mitä tarkoitat. En säikähtänyt innokkuuttasi, minulla on vain henkilökohtaisia ongelmiani jotka estävät minua lähestymästä, ja päästämästä liian lähelle. Kadun nyt etten antanut tilaisuutta sinulle. Tänään toimisin aivan toisin. Sanoisin sinulle ne oikeat sanat, ne mitkä minun olisi pitänyt sanoa jo viime kerralla.
miesHyvää yötä sinulle vaikka et varmaan olekaan hän. Yritän katsoa palstaa vaaleanpunaisten lasien läpi ettei mene liian synkäksi. Nyt unta palloon.
🩷🩷 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä sanoi noin? Sanoi vaan että saa seksiä aina kun haluaa. Ootteko koskaan kuullut esim. sooloseksistä? Ja jos nyt seksiä harrastaa joidenkin muiden kanssa, niin ei sekään kyllä kovin ihmeellistä olisi. Tekemättä ihmisestä mitään porttoa. Hyi olkoon, mikä keskustelun taso täällä on.
Sooloseksihän on kiertoilmaisu runggaamiselle. Sama asia, mutta jotenkin hienostuneempaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä itsesi kanssa mielipuolisesti keskusteleva setämies vaan sakia tapaus, selkeästi tämä naisen seksuaalisuus on sinulle vaikeita tunteita herättävä asia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmäkin vielä. Just sanoit, että olet ottanut siementä vakoon ihan huolella kyllästymiseen asti useilta eri miehiltä.
Näinkö tämä sinun larppaamasi naishahmo kirjoitti? Mikä määrä kumppaneita on naiselle liikaa muuten- n kaksi ja puoli vai? Epäiletkö ettei kukaan ole hihkaissut sun kanssa tosissaan, vaan korkeintaan ajastanut tämän homman?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sooloseksihän on kiertoilmaisu runggaamiselle. Sama asia, mutta jotenkin hienostuneempaa.
En olisi kyllä osannut itse sitä päätellä tämän naista esittävän äijän virtuaalisesta sooloiluista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
miesOnko teidän jutussa vieläkään liian myöhäistä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko teidän jutussa vieläkään liian myöhäistä?
En osaa sanoa. En tiedä miehen elämäntilanteesta enää juuri mitään. Jos olen aiemminkaan hirveästi tiennyt.
Miksi tämä sinua kiinnostaa?
- Anonyymi
Kertoisin, jos hän suostuisi tapaamaan mut.
- Anonyymi
Minäkin haluan tavata😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin haluan tavata😘
Kiva, mutta hän kieltäytyi.
- Anonyymi
Tämä on oikeasti tosi vaarallista, minäkin voisin olla joku ihan mikä tahansa valehteleva polso-huijari. Jumala tutkikoon sydämet.
- Anonyymi
Haluan katsella aamuisin kun touhuaa omiaan ja höpöttelee tulevaisuuden suunnitelmia, siinä samalla miettien että ai staaaatana että on upea ilmestys. Haluan rakastella tavoilla joita kumpikaan ei ole kokenut, haluan kaiken.
- Anonyymi
Moneenko tällaiseen pitää vielä vastata! Olen vastannut kaikkiin kyllä ja laittanut viestinkin, liekö ehtinyt puhelinta tarkistamaan kun on päivystys täällä palstalla menossa 😁🫶
- Anonyymi
Yhden naisen vaimokseni, jota sitten rakastan loppuelämäni ja olen kiltisti hänen kanssaan. Mutta en tiedä voisiko hän minua niin rakastaa.
- Anonyymi
Etkö tällä hetkellä sitten ole kiltisti kuitenkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tällä hetkellä sitten ole kiltisti kuitenkaan?
Ensin ollaan kiltisti yksin sitten kiltisti kaksin. Mutta naisen odotukset miehelle on varmaan niin korkeat, että ei tämmöinen arkailija kuitenkaan kelpaa.
- Anonyymi
Minä erään miehen. Olemme jo pidempään tunteneet, mutta ystävyytemme ei vaan etene. Miehellä on koko ajan kuin jarru päällä. Epäilen että hänen elämässään on ollut vaikea avioero, joten hän pelkää uuteen suhteeseen menoa.
- AnonyymiUUSI
Ette o ottaneet kuitenkaan näitä elämän kipupisteitä puheeksi, naista esittävä autuas mies?
- Anonyymi
Rehellisyyttä, rakkautta ja läheisyyttä. Liikaako pyydetty?
E - Anonyymi
T naisen kanssa kuhertelemaan ja muutenkin yhteisen elämän.. ;) <3
- Anonyymi
Sitä mäkin haluun J❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä mäkin haluun J❤️🔥
En oo J, enkä kyllä sitten mieskään
- Anonyymi
Rehellisen suhteen, naurua, läheisyyttä, suudelmia, mielellään hyväperseisessä, a- tai b-kupin rinnoilla ja erottuvalla vyötäröllä varustetussa kehossa.
Ilman silareita, ilman tatskoja, ilman lävistyksiä (pl. korvikset).
Puolipitkät hiukset, värillä ei niin väliä - kirkkaat silmät, iloinen mieli ja herkästi suuteleva, halaileva ja toivottavasti loppuelämän rinnallani kulkeva.
Siinä sitä on toivomuslistaa.
Itselläni on tarjota alkoton, savuton, liikuntaa runsaahkosti harrastava, isokätinen, iso....., rehti ja suora, velaton vaan ei varaton, ei mustasukkainen, sosiaalinen ja romanttinenkin miesoletetun kuvatus.
Valkoista ratsua ei ole enkä taida enää olla prinssikään, kuningas omassa elämässäni kuitenkin.
Tukka on, hampaat omat ja hyvät ja ei mörköjä kaapissa.
En ole lähellekään täydellinen, ethän sinäkään? :) :).
Yhdessä voisimme täydentää toisiamme ja tehdä elämästä vielä paremman!- Anonyymi
Ikää on 60+? Vai 70+?
- Anonyymi
aikamoiset vaatimukset sinulla!.... luulen että joudut vähintäänkin tuosta tatuoimattomuudesta luopumaan... suunnilleen kaikilla vähänkin hyvännäköisillä naisilla on tatuointeja kehossaan. ikävä homma jos niitä joutuu tuijottamaan rakastellessaan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aikamoiset vaatimukset sinulla!.... luulen että joudut vähintäänkin tuosta tatuoimattomuudesta luopumaan... suunnilleen kaikilla vähänkin hyvännäköisillä naisilla on tatuointeja kehossaan. ikävä homma jos niitä joutuu tuijottamaan rakastellessaan....
Tunnen enemmän tai vähemmän hyvin parikymmentä tatuoimatonta naista ja kaikki ovat paremman näköisiä kuin yksikään tatuoinnilla ihonsa tuhrinut.... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikää on 60 ? Vai 70 ?
56 vee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen enemmän tai vähemmän hyvin parikymmentä tatuoimatonta naista ja kaikki ovat paremman näköisiä kuin yksikään tatuoinnilla ihonsa tuhrinut.... :)
WhoA! parikymmentä! Jossain uskonnollisisessa lahkossako olet ehkä?
Minä tunnen kaksi, ehkä, kun en niitäkään ole alasti nähnyt niin enpä tiedä niistäkään.
- Anonyymi
Mitäkö haluan? Haluan vielä löytää hyvän ja kunnollisen miehen, jonka kanssa voisi olla yhdessä mahdollisesti loppuelämän.
- Anonyymi
Onko ketään tiedossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ketään tiedossa?
Ei ole valitettavasti. Kumpa olisikin, en kyllä miettisi hetkeäkään vaan kokeilisin tutustua ja lähestyä. Harvassa on kyseiset miehet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole valitettavasti. Kumpa olisikin, en kyllä miettisi hetkeäkään vaan kokeilisin tutustua ja lähestyä. Harvassa on kyseiset miehet.
Jaa että millaiset miehet- sellaisetko joita sinä kehua retostelet naisena esiintyen?
- AnonyymiUUSI
Haluat Löytää.
Sukupuoli.?
Sitten.
Lähimpään
Tatska.
Liikeseen.💅
- Anonyymi
Mä oon vielä Beckin seurassa tämän loppuillan.
Sitten myöhemmin lomalla yksin aika paljon.
Häneen oisin halunnut tutustua paremmin ja jutella kaikesta. Näin tämä elämä menee. Kaikki mitä toivoo ei aina toteudu.
🌾🌈- Anonyymi
Miksi ei voisi toteutua? ❤️🤔
- Anonyymi
Haluan sinut... vain sinut.
- Anonyymi
Niin mäkin haluun vain sut rakkaani❤️🔥🥰😍😘
- AnonyymiUUSI
Minä haluan löytää miehen jonka kanssa voisimme olla parisuhteessa. Koen olevani parisuhdeihminen!
- AnonyymiUUSI
Haluaisin jakaa elämäni sellaisen miehen kanssa, joka omalla rohkeudellaan sai minut kiinnostumaan hänestä. Hän avasi oven kohti jotain sellaista, jota en tiennyt haluavani. Nyt se kaikki käy kyllä hyvin järkeen. Haluaisin antaa hänelle kaiken läheisyyden ja rakkauden, mitä minussa on.
- AnonyymiUUSI
Voi, olet varmaan kaunis sielu! 💖💖💖
- AnonyymiUUSI
Tule käymään luonani niin katsoaan mitä tunteita meillä on. Selviää pian kunhan vaan tulet ja ollaan lähekkäin...
- AnonyymiUUSI
Näin mäkin tunnen.🩷nainen sivusta
- AnonyymiUUSI
Sellaset n. 6 kk pois mun elämästä.
- AnonyymiUUSI
🥺🥺🥺💔💔💔😭😭
- AnonyymiUUSI
En halua kenestäkään yhtään mitään. Viestit palstalla on riittävää piristystä ja mielikuvitus. En toimisi IRL mitenkään enkä sotkeutuisi mihinkään hankaliin ihmissuhdejuttuihin. Rakastan puolisoani ja odotan yhteistä lomaa.
- AnonyymiUUSI
Silti unelmoit toisista. Jännä.
- AnonyymiUUSI
Et mä vanhenen ja rupsahdan niin paljon, että kaikki miehet jättää mut rauhaan. Pitäisikö laittaa joku pussi päähän? Toki tääki saattaisi joitain tyyppejä kiihottaa.
- AnonyymiUUSI
sitten kun olet vanha ja ruma niin suosittelen sitä pussia päähänn. pääset mukaan bdsm-piireihin sitte....
- AnonyymiUUSI
Omakseni haluaisin.. Mutta s-suhdekin kyllä kävisi.
- AnonyymiUUSI
Haluan kiskis kutittaa lähettää sulle ilman halki eskimosuukkoja, kun taivas salamoi ja surettaa.
- AnonyymiUUSI
No sitähän sie haluat, :)......
T.ydinsota
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=ALJELVZer7o
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei522979Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071712- 1061032
- 92987
- 60883
- 42796
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163780IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57771Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59752Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28695