asiat muille kuuluu. Ei tosiaankaan.
Mitä ne toisten
7
151
Vastaukset
- Anonyymi
ei kuulu ei
- Anonyymi
Paitsi vasurille se jostain syystä heti kuuluu jos oot sitä vätystä rikkaampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi vasurille se jostain syystä heti kuuluu jos oot sitä vätystä rikkaampi.
Kyllähän näkyy kuuluvan kun noita työttömiä haukutaan jatkuvasti joka paikassa ja heiltä halutaan rahat leikata pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän näkyy kuuluvan kun noita työttömiä haukutaan jatkuvasti joka paikassa ja heiltä halutaan rahat leikata pois
Ihan oikein vaikka olen työtön itsekin. Työttömyyden ei pitäisi olla kannattavampaa kuin joutenolo. Itse olen kyllä joutilaana paljon mieluummin kuin töissä mutta onneksi kaltaiseni lienevät reilusti vähmmistönä työttömistä.
- Anonyymi
Ei kuulukaan, ellei sitten sotke muita asioihinsa tukia hakemalla tms.
- Anonyymi
Menisit muualle valittamaan.
- Anonyymi
Ja siltikin mainostat useita kertoja päivässä et pysty muuttamaan vaikka asia ei muille kuulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1395686Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido733214Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891705- 1231153
- 151094
- 55972
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76954- 55924
Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158834Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27825