Käsi kädessä kävely

Anonyymi-ap

Voiko homot kävellä käsi kädessä suomessa? Jutussa sanottu ettei jossain päin suomea viitsi. Tampereella olen kyllä nähnyt heteroita kävelevän käsi kädessä. Toisaalta harvoin keskustassa näkee pareja kävelevän käsi kädessä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011330134.html

22

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos molemmat haluaa niin voi.

• Anonyymi

Eihän sitä kukaan kiellä ja omalla vastuulla voi. Nykyasenteet ovat vain melko jyrkät ikävä kyllä, joten on parasta varautua huuteluun jne.

• Anonyymi

Kädessä kävelyn viha esti jotakuta homoparia juuri kävelemästä kuten jutussa sanottiin.

• Anonyymi

No kun sen tietää mitä porukkaa ne huutelijat ovat niin ei tartte välittää niistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun sen tietää mitä porukkaa ne huutelijat ovat niin ei tartte välittää niistä

Mitä porukkaa he sitten ovat? Valitettavasti olen kokenut homovihaa yliopistossa ja töissä, ei ollut mitään keskenkasvuisia teinejä, ääriuskovaisia tai natseja nämä vihaajat. Monet tavalliset ihmiset on homovastaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä porukkaa he sitten ovat? Valitettavasti olen kokenut homovihaa yliopistossa ja töissä, ei ollut mitään keskenkasvuisia teinejä, ääriuskovaisia tai natseja nämä vihaajat. Monet tavalliset ihmiset on homovastaisia.

Ovatko rakkautesi kohteet yliopistossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko rakkautesi kohteet yliopistossa?

Miten liittyy aiheeseen?

• Anonyymi

Omalla vastuulla ?
        Sanotaanko niin heteroistakaan . Siis ihmisillä ei pitäisi olla mitään aihetta puuttua heidän tekemisiinsä , eivät hekään. Puutu toisten elämään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne jotka huutelee ovat hoidon tarpeessa , tekevät asioista kiusaten homoja,
        voivatko hyvin heidän älykkyys osamäärä ei ole mitenkään kokea. Ei normaali ihminen asetu kritiseeraamaan ihmisiä jotka eivät ole mitään pahaa heille tehneet .
        Kiusaajilla on aina asiat huonosti

• Anonyymi

Minä ja minun paras tyttöystävä käveltiin aina nuorena käsikädessä eikä oltu lesboja
      Siis jos kaksi ystävää vaikka i miestä kävelee käsi kädessä niin ei sekään aina tarkoita. Sukupuolista suuntausta. Joten vaikea sanoa ketkä saavat kävellä sillai ettei jonkun sairaat mielikuvitukset jo ala vääntämään rautalankaa

• Anonyymi

No se on eri asia kun tytöt kävelee...kai nämä vihaajat myös aistii jos on homopari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se on eri asia kun tytöt kävelee...kai nämä vihaajat myös aistii jos on homopari.

Kiihko uskovaisten suurperheen yksi oma lapsi on homo.

• Anonyymi

Suurperheestä tarkoitin

• Anonyymi

Oletko enää suomalainen, kun asut ulkomailla ja olet vaihtanut nimesi ?

• Anonyymi

Ei tietenkää homous on sairaus.

• Anonyymi

Ei homoutta enää luokitella sairaudeksi.

• Anonyymi

Käsikädessä näyttää kovin nololta ja riippuvaisuus-suhteelta, olipa hetero tai homo pari.

• Anonyymi

Rohkeasti vaan. Ihan kihlattuni kanssa mennään Tampereella käsikädessä. Suudellaan julkisesti. Ei siinä ole mitään pahaa. Ihmisiä me kaikki ollaan.

Ei siihen kaikki kykene eikä ole pakkokaan.

Itse elämme omanlaista elämäämme.

• Anonyymi

Hyi. Onko Tampere joku homokaupunki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi. Onko Tampere joku homokaupunki?

Tampereen niin sanotti pormestari on avoimesti homo. Hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin niin sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten joku kehtaa olla julkihomo?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      43
      3054
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1897
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1880
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      75
      1581
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1474
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1368
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      25
      1300
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1289
    9. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      105
      1092
    10. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1091
    Aihe