Voiko homot kävellä käsi kädessä suomessa? Jutussa sanottu ettei jossain päin suomea viitsi. Tampereella olen kyllä nähnyt heteroita kävelevän käsi kädessä. Toisaalta harvoin keskustassa näkee pareja kävelevän käsi kädessä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011330134.html
Käsi kädessä kävely
22
416
Vastaukset
- Anonyymi
Jos molemmat haluaa niin voi.
- Anonyymi
Eihän sitä kukaan kiellä ja omalla vastuulla voi. Nykyasenteet ovat vain melko jyrkät ikävä kyllä, joten on parasta varautua huuteluun jne.
- Anonyymi
Kädessä kävelyn viha esti jotakuta homoparia juuri kävelemästä kuten jutussa sanottiin.
- Anonyymi
No kun sen tietää mitä porukkaa ne huutelijat ovat niin ei tartte välittää niistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun sen tietää mitä porukkaa ne huutelijat ovat niin ei tartte välittää niistä
Mitä porukkaa he sitten ovat? Valitettavasti olen kokenut homovihaa yliopistossa ja töissä, ei ollut mitään keskenkasvuisia teinejä, ääriuskovaisia tai natseja nämä vihaajat. Monet tavalliset ihmiset on homovastaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä porukkaa he sitten ovat? Valitettavasti olen kokenut homovihaa yliopistossa ja töissä, ei ollut mitään keskenkasvuisia teinejä, ääriuskovaisia tai natseja nämä vihaajat. Monet tavalliset ihmiset on homovastaisia.
Ovatko rakkautesi kohteet yliopistossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko rakkautesi kohteet yliopistossa?
Miten liittyy aiheeseen?
- Anonyymi
Omalla vastuulla ?
Sanotaanko niin heteroistakaan . Siis ihmisillä ei pitäisi olla mitään aihetta puuttua heidän tekemisiinsä , eivät hekään. Puutu toisten elämään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne jotka huutelee ovat hoidon tarpeessa , tekevät asioista kiusaten homoja,
voivatko hyvin heidän älykkyys osamäärä ei ole mitenkään kokea. Ei normaali ihminen asetu kritiseeraamaan ihmisiä jotka eivät ole mitään pahaa heille tehneet .
Kiusaajilla on aina asiat huonosti
- Anonyymi
Minä ja minun paras tyttöystävä käveltiin aina nuorena käsikädessä eikä oltu lesboja
Siis jos kaksi ystävää vaikka i miestä kävelee käsi kädessä niin ei sekään aina tarkoita. Sukupuolista suuntausta. Joten vaikea sanoa ketkä saavat kävellä sillai ettei jonkun sairaat mielikuvitukset jo ala vääntämään rautalankaa- Anonyymi
No se on eri asia kun tytöt kävelee...kai nämä vihaajat myös aistii jos on homopari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on eri asia kun tytöt kävelee...kai nämä vihaajat myös aistii jos on homopari.
Kiihko uskovaisten suurperheen yksi oma lapsi on homo.
- Anonyymi
Suurperheestä tarkoitin
- Anonyymi
Oletko enää suomalainen, kun asut ulkomailla ja olet vaihtanut nimesi ?
- Anonyymi
Ei tietenkää homous on sairaus.
- Anonyymi
Ei homoutta enää luokitella sairaudeksi.
- Anonyymi
Käsikädessä näyttää kovin nololta ja riippuvaisuus-suhteelta, olipa hetero tai homo pari.
- Anonyymi
Rohkeasti vaan. Ihan kihlattuni kanssa mennään Tampereella käsikädessä. Suudellaan julkisesti. Ei siinä ole mitään pahaa. Ihmisiä me kaikki ollaan.
Ei siihen kaikki kykene eikä ole pakkokaan.
Itse elämme omanlaista elämäämme.- Anonyymi
Hyi. Onko Tampere joku homokaupunki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi. Onko Tampere joku homokaupunki?
Tampereen niin sanotti pormestari on avoimesti homo. Hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin niin sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku kehtaa olla julkihomo?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762155
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391517Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321184Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56942Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol255899- 55876
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20832Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis233745Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58743