Voiko homot kävellä käsi kädessä suomessa? Jutussa sanottu ettei jossain päin suomea viitsi. Tampereella olen kyllä nähnyt heteroita kävelevän käsi kädessä. Toisaalta harvoin keskustassa näkee pareja kävelevän käsi kädessä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011330134.html
Käsi kädessä kävely
16
198
Vastaukset
- Anonyymi
Jos molemmat haluaa niin voi.
- Anonyymi
Eihän sitä kukaan kiellä ja omalla vastuulla voi. Nykyasenteet ovat vain melko jyrkät ikävä kyllä, joten on parasta varautua huuteluun jne.
- Anonyymi
Kädessä kävelyn viha esti jotakuta homoparia juuri kävelemästä kuten jutussa sanottiin.
- Anonyymi
No kun sen tietää mitä porukkaa ne huutelijat ovat niin ei tartte välittää niistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun sen tietää mitä porukkaa ne huutelijat ovat niin ei tartte välittää niistä
Mitä porukkaa he sitten ovat? Valitettavasti olen kokenut homovihaa yliopistossa ja töissä, ei ollut mitään keskenkasvuisia teinejä, ääriuskovaisia tai natseja nämä vihaajat. Monet tavalliset ihmiset on homovastaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä porukkaa he sitten ovat? Valitettavasti olen kokenut homovihaa yliopistossa ja töissä, ei ollut mitään keskenkasvuisia teinejä, ääriuskovaisia tai natseja nämä vihaajat. Monet tavalliset ihmiset on homovastaisia.
Ovatko rakkautesi kohteet yliopistossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko rakkautesi kohteet yliopistossa?
Miten liittyy aiheeseen?
- Anonyymi
Minä ja minun paras tyttöystävä käveltiin aina nuorena käsikädessä eikä oltu lesboja
Siis jos kaksi ystävää vaikka i miestä kävelee käsi kädessä niin ei sekään aina tarkoita. Sukupuolista suuntausta. Joten vaikea sanoa ketkä saavat kävellä sillai ettei jonkun sairaat mielikuvitukset jo ala vääntämään rautalankaa- Anonyymi
No se on eri asia kun tytöt kävelee...kai nämä vihaajat myös aistii jos on homopari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on eri asia kun tytöt kävelee...kai nämä vihaajat myös aistii jos on homopari.
Kiihko uskovaisten suurperheen yksi oma lapsi on homo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihko uskovaisten suurperheen yksi oma lapsi on homo.
Eikö sebastian tynkkynen ole niin sanottu helluntalainen. En tiedä onko suurpeeheestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sebastian tynkkynen ole niin sanottu helluntalainen. En tiedä onko suurpeeheestä.
Suurperheestä tarkoitin
- Anonyymi
Oletko enää suomalainen, kun asut ulkomailla ja olet vaihtanut nimesi ?
- Anonyymi
Ei tietenkää homous on sairaus.
- Anonyymi
Ei homoutta enää luokitella sairaudeksi.
- Anonyymi
Käsikädessä näyttää kovin nololta ja riippuvaisuus-suhteelta, olipa hetero tai homo pari.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941