Käsi kädessä kävely

Anonyymi-ap

Voiko homot kävellä käsi kädessä suomessa? Jutussa sanottu ettei jossain päin suomea viitsi. Tampereella olen kyllä nähnyt heteroita kävelevän käsi kädessä. Toisaalta harvoin keskustassa näkee pareja kävelevän käsi kädessä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011330134.html

22

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos molemmat haluaa niin voi.

• Anonyymi

Eihän sitä kukaan kiellä ja omalla vastuulla voi. Nykyasenteet ovat vain melko jyrkät ikävä kyllä, joten on parasta varautua huuteluun jne.

• Anonyymi

Kädessä kävelyn viha esti jotakuta homoparia juuri kävelemästä kuten jutussa sanottiin.

• Anonyymi

No kun sen tietää mitä porukkaa ne huutelijat ovat niin ei tartte välittää niistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun sen tietää mitä porukkaa ne huutelijat ovat niin ei tartte välittää niistä

Mitä porukkaa he sitten ovat? Valitettavasti olen kokenut homovihaa yliopistossa ja töissä, ei ollut mitään keskenkasvuisia teinejä, ääriuskovaisia tai natseja nämä vihaajat. Monet tavalliset ihmiset on homovastaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä porukkaa he sitten ovat? Valitettavasti olen kokenut homovihaa yliopistossa ja töissä, ei ollut mitään keskenkasvuisia teinejä, ääriuskovaisia tai natseja nämä vihaajat. Monet tavalliset ihmiset on homovastaisia.

Ovatko rakkautesi kohteet yliopistossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko rakkautesi kohteet yliopistossa?

Miten liittyy aiheeseen?

• Anonyymi

Omalla vastuulla ?
        Sanotaanko niin heteroistakaan . Siis ihmisillä ei pitäisi olla mitään aihetta puuttua heidän tekemisiinsä , eivät hekään. Puutu toisten elämään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne jotka huutelee ovat hoidon tarpeessa , tekevät asioista kiusaten homoja,
        voivatko hyvin heidän älykkyys osamäärä ei ole mitenkään kokea. Ei normaali ihminen asetu kritiseeraamaan ihmisiä jotka eivät ole mitään pahaa heille tehneet .
        Kiusaajilla on aina asiat huonosti

• Anonyymi

Minä ja minun paras tyttöystävä käveltiin aina nuorena käsikädessä eikä oltu lesboja
      Siis jos kaksi ystävää vaikka i miestä kävelee käsi kädessä niin ei sekään aina tarkoita. Sukupuolista suuntausta. Joten vaikea sanoa ketkä saavat kävellä sillai ettei jonkun sairaat mielikuvitukset jo ala vääntämään rautalankaa

• Anonyymi

No se on eri asia kun tytöt kävelee...kai nämä vihaajat myös aistii jos on homopari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se on eri asia kun tytöt kävelee...kai nämä vihaajat myös aistii jos on homopari.

Kiihko uskovaisten suurperheen yksi oma lapsi on homo.

• Anonyymi

Suurperheestä tarkoitin

• Anonyymi

Oletko enää suomalainen, kun asut ulkomailla ja olet vaihtanut nimesi ?

• Anonyymi

Ei tietenkää homous on sairaus.

• Anonyymi

Ei homoutta enää luokitella sairaudeksi.

• Anonyymi

Käsikädessä näyttää kovin nololta ja riippuvaisuus-suhteelta, olipa hetero tai homo pari.

• Anonyymi

Rohkeasti vaan. Ihan kihlattuni kanssa mennään Tampereella käsikädessä. Suudellaan julkisesti. Ei siinä ole mitään pahaa. Ihmisiä me kaikki ollaan.

Ei siihen kaikki kykene eikä ole pakkokaan.

Itse elämme omanlaista elämäämme.

• Anonyymi

Hyi. Onko Tampere joku homokaupunki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi. Onko Tampere joku homokaupunki?

Tampereen niin sanotti pormestari on avoimesti homo. Hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin niin sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten joku kehtaa olla julkihomo?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4268
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2724
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2482
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      84
      1519
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1466
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1199
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1117
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      986
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      983
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      173
      965
    Aihe