On varmaan sulta nainen
Noi hirvein etc viestit
7
156
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi niin luulet? :(
- Anonyymi
Sun tyylistä
- Anonyymi
Ei todellakaan. Mä laitoin joku aika sitten aloituksen, jossa kerroin että otan nykyään vain positiiviset jutut huomioon täällä. Koskee myös itseä, en tee negatiivisia aloituksia ollenkaan 🩷
- Anonyymi
Kannnattaa miettiä ettei oma kaivattu kirjota jokaista anonyymiä viestiä.
Ja trollit ja muut häiriköt mitä netis voi olla .
Eikä heti miettiä voi että tää nyt se ja tää jonka tunnen.
Kun se ei oo ollenkaan anonyymin keskustelun tarkoitus.. Enempi on kyse asioiden purkamisesta.
Niitä henkilöitä ei täältä tavoita
Ja muuta luulee on hyvä kysyä asiasta hoito tahoilta.
Ja raijotaa tuota tunnistelua,tulkintaa ja eläytymistä.
Eli netissä aina mieluummin teksti tekstinä. Ja vain asia luetaan.
Kaikelle muulle stoppi heti.
Sillä ihmismieli luo kyllä kaiken moista potaskaa jos se saa luoda sitä.
Eli tässä tapauksessa luoda ne tutut ihmiset tekstien taakse... - Anonyymi
Kuin myös on tämä oma viestisi t.nainen
- Anonyymi
Niin tai näin
- Anonyymi
Taitaa nyt hommat kusee kasaan vaan kaatuuko korttitalo nurin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1997004- 1592076
- 1131708
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551150Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71026Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253971- 41959