Onko sieltä oikeesti saatu kaikki homeet pois. Voiko tuollaisessa paikassa tehdä ruokaa ihmisille.
Yläkerrassa kuin oli kauheesti hometta jossain vaiheessa.
Hyvä jos on
Loimiranta
19
749
Vastaukset
- Anonyymi
kokilla on raitisilmasuodatin ja asiakkaiden altistumisaika niin lyhyt että jos vaikka 3kertaa kuukaudessa käy niin riskit on aika pieniä.
- Anonyymi
Onko muuten Loimirannan rakennuksessa myös asuinhuoneita?
- Anonyymi
Joko se on avattu, ja jos on niin miten meni?
- Anonyymi
Onhan siellä ylhäällä asui huoneita.
Sunnuntaina siellä oli aika paljon autoja. Silloin oli tanssit - Anonyymi
Kiitos Pekka Gr... tästä tietopläjäyksestä. Tietoa siinä oli aika vähän mutta mustamaalausta sitäkin enemmän. Mikset pystynyt tämän paikan a-oikeuksia perumaan.
- Anonyymi
Paremmalta se vaan maistuu jos on vähän hometta taikinassa. Ei kai siellä semmotteita ole.
- Anonyymi
Miks täällä Pekka Grönholmin viitataan
- Anonyymi
Ei Loimirannassa mitään hometta ole ikinä ollut. Kateiden panettelua.
- Anonyymi
No on siellä joskus ollut.
- Anonyymi
Nuo homejutut on useimmiten korvien välissä ja aika harva on homeelle niin herkistynyt, että oireita saa. Toki kannattaa silti talon kunnosta, lämmityksestä ja ilmanvaihdosta huolta pitää, ettei ongelmia synny.
- Anonyymi
Minä olen sit varmaan yksi niistä harvoista joka saa homeesta allergia kohtauksen. Olen joskus altistunut homeelle. Ja onhan siellä paljon tehty remonttia, mut saako hometta koskaan kokonaan pois.
Enkä itse oon vuosikymmeniin käynyt loimirannassa. Enkä kyl oo menossakaan. - Anonyymi
pitäjä on joka paikassaan ollu oikea ilkimys työntekijöilleen. vaihtuvuus suurta, tai vähäkin kauemmin olleet kohta terapiassa. työntekijöitä voisi edes yrittää kohdella kunnolla.
- Anonyymi
Kuka niistä, loimiranta on pyörittänyt monta eri henkilöö. Aino, Pekka ja Kirsi. Tuula ja Oili, Lexa ja viive jne edelleen. Ei näistä ainakaan kukaan ole ollut ilkeitä tietääkseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka niistä, loimiranta on pyörittänyt monta eri henkilöö. Aino, Pekka ja Kirsi. Tuula ja Oili, Lexa ja viive jne edelleen. Ei näistä ainakaan kukaan ole ollut ilkeitä tietääkseni
Eiku käsittääkseni hän viittaa tähän uusimpaan eli "kievarittareen"
Tollanen käytös voi kyllä heijastua tahallaan tai tahtomatta työntekijöiden kautta myyntiin sitä laskevasti ts. kanalat&kievarit kauaa olleet toiminnassa. Mutta kyllä mä silti uskon suurimman syyn olevan siinä, että seudulla ei ole tarpeeksi maksukykyistä ja -haluista porukkaa tarpeeksi.
Lounaaksi nyt jotain aina pitää syödä ja reissutöissä mutta miksei joskus muutenkin helpointa käydä buffetissa mutta muuten juopotellan sitten kotona vaikka kavereiden kesken ja säästetään kunnon irtiorttoon arjesta, kuten matkaan ulkomaille, vuokrataan mökki, ostetaan ja mennään Espanjan tai Turkin kotiin jne.
lajijasuris
- Anonyymi
Eikö tuossa ala olla jo kunnon neuroosipiirteitä, jos pitää ensin tarkistaa voiko jossain syödä homepelon vuoksi.
- Anonyymi
No ei pidä tarkistaa. Sen kun vaan syö hyvällä ruokahalua.
- Anonyymi
Oikaisu edelliseen, ruokahalulla
- Anonyymi
juuri tämä kievaristi. kohtelee työntekijöitään erittäin huonosti. jokainen voi vähän kysellä, ja saa varmasti asian selville.
- Anonyymi
Jotenkin tuttua tarinaa, kuten aiempienkin yrittäjien sanomiset , Loimaan Lehdessä. Paikka hyvä ja nyt laitetaan Loimiranta uuteen lentoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81558- 891155
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1101100Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51953Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62827Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli184749Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253736- 81725
- 35679
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42633