Himmailet???? Mitä pelkäät?????
Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen
42
796
Vastaukset
- Anonyymi
En luota suhun
- Anonyymi
Ei hän ujostele tai pelkää. Universumilla kestää nyt tän homman pakettiin laitto..❤️🩷
- Anonyymi
En tiedä susta ja sun ajatuksistasi yhtään mitään
- Anonyymi
Mikset itse tee jotain jos kiinnostaa? Tiedät kyllä itse syyn miksi en tee mitään ensimmäisenä.
- AnonyymiUUSI
Viestikö syy
- Anonyymi
Epävarmuus. Pelottaa, että olet se nainen joka puheiden perusteella jakaa torttua happyhour meiningillä. 😢
- AnonyymiUUSI
Itse kyllä pettyisin tällaiseen juttuun. En ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa muutamaan vuoteen.
/🌻 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse kyllä pettyisin tällaiseen juttuun. En ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa muutamaan vuoteen.
/🌻Kunnioitan sinua nainen, on naisia jotka toimivat toisin tuntemattomien kanssa. Jos pikap¤no menee pieleen, tulee viesti; "menikö pupu pöksyyn".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kunnioitan sinua nainen, on naisia jotka toimivat toisin tuntemattomien kanssa. Jos pikap¤no menee pieleen, tulee viesti; "menikö pupu pöksyyn".
Haluaisin vain yhtä ja ainoaa. Muut eivät herätä oikein mitään. Luulen, että joudun tyytymään vain unelmiin. Toivottavasti en.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin vain yhtä ja ainoaa. Muut eivät herätä oikein mitään. Luulen, että joudun tyytymään vain unelmiin. Toivottavasti en.
Miksi noin luulet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi noin luulet?
Miksen luulisi 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulisit kultamussu mun luokse. 🥹
- Anonyymi
En halua ketään. En palaa koskaan entiselleni edellisen suhteen jäljiltä.
- Anonyymi
Ujostele.. 🫣😘
- AnonyymiUUSI
Sua nainen haluan😚
- AnonyymiUUSI
Mäkin haluan sua🩷🔥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin haluan sua🩷🔥
Haluun rakastella sua 😋😚❤️
- AnonyymiUUSI
En himmaile enkä pelkää, en vain enää halua mitään. Enkä kaipaa enää varattua enkä halua kaivata jotain mitä ei ole koskaan ollutkaan.
T: P - AnonyymiUUSI
tiedän mistä sytyn ja muutenkin.. haluan miehen.. en leikkiä mitään leikkejä
- AnonyymiUUSI
Tässä kai se oli; "Pelottaa, että olet se nainen joka puheiden perusteella jakaa torttua happyhour -meiningillä."
- AnonyymiUUSI
Pinppiä pelkään kauhiasti. Niih
- AnonyymiUUSI
Samoin. Kuulemma voi viedä aikuisen miehen kokonaan.
- AnonyymiUUSI
Vahina dentata😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vahina dentata😂
Vagina…
- AnonyymiUUSI
Ihan samaa pelkään kuin sinäkin, törpppö.
- AnonyymiUUSI
Kysy suoraan.
- AnonyymiUUSI
Ootko rakastunut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko rakastunut?
Ei aavistustakaan.
- AnonyymiUUSI
Kai sitä, että mä oon ymmärtänyt sut väärin ja sit jos mä lähestyn, meidän väleistä tulee vaikeat ja mua syytetään ahdistelusta. Mä myös mietin paljon sitä, et miksi mulla olisi oikeus lähestyä sua?
- AnonyymiUUSI
Ei sitä mun viimeisintä voi ymmärtää väärin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä mun viimeisintä voi ymmärtää väärin.
Ohi. Mun ja hänen välillä kaikki on tulkinnan varaista.
- AnonyymiUUSI
En syyttäisi ahdistelusta koskaan, mutta ymmärrän miksi hänellä se pelko on. Nykyajan henki ja hän tietää suht paljon naisten maailmasta...
Ei kai lähestymiseen tarvi sen suurempia oikeuksia. Lähestyä voi kauniistikin ja "suo anteeksi, mutta..."
Kyllä se toinen sanoo sitten, jos ei kiinnosta. Senkin voi tehdä kauniisti. Normaalit mukavat aikuiset ihmiset ymmärtävät tämmöisiä juttuja kyllä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En syyttäisi ahdistelusta koskaan, mutta ymmärrän miksi hänellä se pelko on. Nykyajan henki ja hän tietää suht paljon naisten maailmasta...
Ei kai lähestymiseen tarvi sen suurempia oikeuksia. Lähestyä voi kauniistikin ja "suo anteeksi, mutta..."
Kyllä se toinen sanoo sitten, jos ei kiinnosta. Senkin voi tehdä kauniisti. Normaalit mukavat aikuiset ihmiset ymmärtävät tämmöisiä juttuja kyllä.19:44 on naiselta.
- AnonyymiUUSI
En ole ap. Mutta: En mä ikinä voisi sua sellaisesta syyttää. Tiedäthän sä minut. En ole niin herkkähipiäinen, vähän liiankin rohkea välillä..;) Ikäkin vaikuttaa. Ymmärrän sua, vaikka olisit käsittänyt väärin. Mutta et ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole ap. Mutta: En mä ikinä voisi sua sellaisesta syyttää. Tiedäthän sä minut. En ole niin herkkähipiäinen, vähän liiankin rohkea välillä..;) Ikäkin vaikuttaa. Ymmärrän sua, vaikka olisit käsittänyt väärin. Mutta et ole.
En ymmärrä ikään liittyvää kommenttia. 🤪 Joten ohi.
- AnonyymiUUSI
Joku väliä vaihe menossa, pitkä työrupeama aihettaa stressiä, silloin energiatasot matalla ja muu, että sivusta
- AnonyymiUUSI
Tilanne. Niitä sinet järjestele.
T. Älä pelkää, ole rauhassa. Jeesus Kristus on Kuningas. Amen
https://m.youtube.com/watch?v=w-RoOKpbIlU - AnonyymiUUSI
Sun ruma naamasi pelottaa.
- AnonyymiUUSI
En ujostele, kyse ei ollut koskaan ujostelemisesta! En vain kokenut minkäänlaisia rakkaudellisia tunteita oma lapseni ikäiseen! Todella oudolta ja ahdistavalta tuntui hänen toimintansa!
- AnonyymiUUSI
Röllipeikkoa, olen pelännyt pienestä pitäen. Helvetin pelottava ajatus, että joku röllipeikko tulee hyppäämään ikkunan taakse.
- AnonyymiUUSI
En uskalla lähestyä koska olet jumalaisen kaunis nainen, ihan eri levelillä meikäläiseen verrattuna.
- AnonyymiUUSI
Juu, ja nymfomaani vielä. Mutta minut tavattuaan ei ole ollut enää kenenkään kanssa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei522989Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071712- 1061042
- 92992
- 60893
- 42796
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163790IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57771Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59752Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28695