Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Anonyymi-ap

Himmailet???? Mitä pelkäät?????

42

796

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En luota suhun

• Anonyymi

Ei hän ujostele tai pelkää. Universumilla kestää nyt tän homman pakettiin laitto..❤️🩷

• Anonyymi

En tiedä susta ja sun ajatuksistasi yhtään mitään

• Anonyymi

Mikset itse tee jotain jos kiinnostaa? Tiedät kyllä itse syyn miksi en tee mitään ensimmäisenä.

• Anonyymi
        UUSI

Viestikö syy

• Anonyymi

Epävarmuus. Pelottaa, että olet se nainen joka puheiden perusteella jakaa torttua happyhour meiningillä. 😢

• Anonyymi
        UUSI

Itse kyllä pettyisin tällaiseen juttuun. En ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa muutamaan vuoteen.
        /🌻

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse kyllä pettyisin tällaiseen juttuun. En ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa muutamaan vuoteen.
        /🌻

Kunnioitan sinua nainen, on naisia jotka toimivat toisin tuntemattomien kanssa. Jos pikap¤no menee pieleen, tulee viesti; "menikö pupu pöksyyn".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnioitan sinua nainen, on naisia jotka toimivat toisin tuntemattomien kanssa. Jos pikap¤no menee pieleen, tulee viesti; "menikö pupu pöksyyn".

Haluaisin vain yhtä ja ainoaa. Muut eivät herätä oikein mitään. Luulen, että joudun tyytymään vain unelmiin. Toivottavasti en.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin vain yhtä ja ainoaa. Muut eivät herätä oikein mitään. Luulen, että joudun tyytymään vain unelmiin. Toivottavasti en.

Miksi noin luulet?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi noin luulet?

Miksen luulisi 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tulisit kultamussu mun luokse. 🥹

• Anonyymi

En halua ketään. En palaa koskaan entiselleni edellisen suhteen jäljiltä.

• Anonyymi

Ujostele.. 🫣😘

• Anonyymi
      UUSI

Sua nainen haluan😚

• Anonyymi
        UUSI

Mäkin haluan sua🩷🔥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkin haluan sua🩷🔥

Haluun rakastella sua 😋😚❤️

• Anonyymi
      UUSI

En himmaile enkä pelkää, en vain enää halua mitään. Enkä kaipaa enää varattua enkä halua kaivata jotain mitä ei ole koskaan ollutkaan.
      T: P

• Anonyymi
      UUSI

tiedän mistä sytyn ja muutenkin.. haluan miehen.. en leikkiä mitään leikkejä

• Anonyymi
      UUSI

Tässä kai se oli; "Pelottaa, että olet se nainen joka puheiden perusteella jakaa torttua happyhour -meiningillä."

• Anonyymi
      UUSI

Pinppiä pelkään kauhiasti. Niih

• Anonyymi
        UUSI

Samoin. Kuulemma voi viedä aikuisen miehen kokonaan.

• Anonyymi
        UUSI

Vahina dentata😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vahina dentata😂

Vagina…

• Anonyymi
      UUSI

Ihan samaa pelkään kuin sinäkin, törpppö.

• Anonyymi
      UUSI

Kysy suoraan.

• Anonyymi
        UUSI

Ootko rakastunut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko rakastunut?

Ei aavistustakaan.

• Anonyymi
      UUSI

Kai sitä, että mä oon ymmärtänyt sut väärin ja sit jos mä lähestyn, meidän väleistä tulee vaikeat ja mua syytetään ahdistelusta. Mä myös mietin paljon sitä, et miksi mulla olisi oikeus lähestyä sua?

• Anonyymi
        UUSI

Ei sitä mun viimeisintä voi ymmärtää väärin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä mun viimeisintä voi ymmärtää väärin.

Ohi. Mun ja hänen välillä kaikki on tulkinnan varaista.

• Anonyymi
        UUSI

En syyttäisi ahdistelusta koskaan, mutta ymmärrän miksi hänellä se pelko on. Nykyajan henki ja hän tietää suht paljon naisten maailmasta...
        Ei kai lähestymiseen tarvi sen suurempia oikeuksia. Lähestyä voi kauniistikin ja "suo anteeksi, mutta..."
        Kyllä se toinen sanoo sitten, jos ei kiinnosta. Senkin voi tehdä kauniisti. Normaalit mukavat aikuiset ihmiset ymmärtävät tämmöisiä juttuja kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En syyttäisi ahdistelusta koskaan, mutta ymmärrän miksi hänellä se pelko on. Nykyajan henki ja hän tietää suht paljon naisten maailmasta...
        Ei kai lähestymiseen tarvi sen suurempia oikeuksia. Lähestyä voi kauniistikin ja "suo anteeksi, mutta..."
        Kyllä se toinen sanoo sitten, jos ei kiinnosta. Senkin voi tehdä kauniisti. Normaalit mukavat aikuiset ihmiset ymmärtävät tämmöisiä juttuja kyllä.

19:44 on naiselta.

• Anonyymi
        UUSI

En ole ap. Mutta: En mä ikinä voisi sua sellaisesta syyttää. Tiedäthän sä minut. En ole niin herkkähipiäinen, vähän liiankin rohkea välillä..;) Ikäkin vaikuttaa. Ymmärrän sua, vaikka olisit käsittänyt väärin. Mutta et ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ap. Mutta: En mä ikinä voisi sua sellaisesta syyttää. Tiedäthän sä minut. En ole niin herkkähipiäinen, vähän liiankin rohkea välillä..;) Ikäkin vaikuttaa. Ymmärrän sua, vaikka olisit käsittänyt väärin. Mutta et ole.

En ymmärrä ikään liittyvää kommenttia. 🤪 Joten ohi.

• Anonyymi
      UUSI

Joku väliä vaihe menossa, pitkä työrupeama aihettaa stressiä, silloin energiatasot matalla ja muu, että sivusta

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Sun ruma naamasi pelottaa.

• Anonyymi
      UUSI

En ujostele, kyse ei ollut koskaan ujostelemisesta! En vain kokenut minkäänlaisia rakkaudellisia tunteita oma lapseni ikäiseen! Todella oudolta ja ahdistavalta tuntui hänen toimintansa!

• Anonyymi
      UUSI

Röllipeikkoa, olen pelännyt pienestä pitäen. Helvetin pelottava ajatus, että joku röllipeikko tulee hyppäämään ikkunan taakse.

• Anonyymi
      UUSI

En uskalla lähestyä koska olet jumalaisen kaunis nainen, ihan eri levelillä meikäläiseen verrattuna.

• Anonyymi
        UUSI

Juu, ja nymfomaani vielä. Mutta minut tavattuaan ei ole ollut enää kenenkään kanssa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      52
      2989
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1712
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1042
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      92
      992
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      893
    6. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      796
    7. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      163
      790
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      771
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      752
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      695
    Aihe