Niki manin valistajat

Anonyymi-ap

https://youtu.be/Tdl38cfmblw?si=zXbdfy8nH227EHmN

@MetsaMan:

"Anna vaan mennä valitsemallasi tyylillä, hauskaa sinua seurailla, välillä tulee ihan kuin minä olin pienenä.. jotain aina omia juttuja menossa."

Siellä tubettaja kollegat ovat ryhtyneet valistamaan nuorta tubettajaa.

Kenelläpä lapsella ei olisi omia juttuja menossa?
Metsäman saisi pitää turpansa kiinni, lasten kasvatuksesta, montako lasta ja lastenlasta metsämanilla on

12

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Metsäman on itse ollut nillittäjä ja tuhonnut ylimielisellä kerskailevalla käytöksellään kaikkien tubettajien mainetta.

• Anonyymi

Niki man on niin ihailtava tyyppi, katson ja peukutan jokaisen videonsa! Ilmeet ja eleet on kohta täydellistä metsämania!👍

• Anonyymi

Metsa manin ansiosta ennen lupsakkaana pitämäni savolaiset aiheuttaa nykyään pelkkää verenpaineen nousua ja närästystä.

• Anonyymi

Kyllä nuoria pitääkin herätellä etteivät lähde mukaan metsämanin viitoittamalle seiväskanki ja lisvapi##ujen tielle.

Vai odottaako metsäman vesikielellä milloinka nuori tubettaja aloittaa puhumaan metsämanin kieltä?

• Anonyymi

Missä tynnyrissä kasvat? Mene Helsinkiin ostarille kuntelemaan nyky kieltä.

• Anonyymi

"Metsa manin ansiosta ennen lupsakkaana pitämäni savolaiset aiheuttaa nykyään pelkkää verenpaineen nousua ja närästystä."

Metsäman pilasi, tai näytti toteen savolaisten maineen umpikieroina naamanvääntäjinä.
      Onko ollenkaan ihme miksi pohjanmaalaiset juoksuttavat ja selän takana tirskuvat.
      Ennen naurettiin pohjanmaalaisten kulkukauppiaden savolaisille myymille seinätikkaille ja pihakeinuille, olivat opetelleet navetassa hitsaamaan.
      Sauma oli kuin Oton ja metsämanin turaamaa hanhenpaskaa Hakkisouvarin kyljessä.

Hevosen pieksäjäkin putosi tikkaiden ensimmäiseltä pienalta hitsaussauman petettyä.

• Anonyymi

No voi voi

• Anonyymi

Kyllä kaikki jo tajunneet että sulta se on pienat kateissa tikkaista.

• Anonyymi

Sinä Ap voisit pitää turpasi kiinni ja keskittyä omiin asioihisi. Jos ei joku osaa lapsia kasvattaa niin se olet sinä. Ylimielinen paska olet.

• Anonyymi

"Sinä Ap voisit pitää turpasi kiinni ja keskittyä omiin asioihisi. Jos ei joku osaa lapsia kasvattaa niin se olet sinä. Ylimielinen paska olet."

Perustele asia mistä kirjoitat.
        Mitä ylimielisyyttä on kertoa oma mielipide nuorelle lisvapillua julkisuudessa huutavasta korven asukista?

• Anonyymi

Eipä tuolla hullulla ole sukua ja jos on ne on teljenneet sen korkealle mäelle laitokseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sinä Ap voisit pitää turpasi kiinni ja keskittyä omiin asioihisi. Jos ei joku osaa lapsia kasvattaa niin se olet sinä. Ylimielinen paska olet."

Perustele asia mistä kirjoitat.
        Mitä ylimielisyyttä on kertoa oma mielipide nuorelle lisvapillua julkisuudessa huutavasta korven asukista?

Ap:n kommentti on vähän sellainen ylimielisen oloinen, että itse tekee kaiken oikeen ja kasvattaa lapsistaan lakimiehiä. Pitää kestää arvostelu kerran kun haukkuu muita. Antaa ihmisten olla mitä on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      59
      4462
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      159
      1435
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      160
      1387
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1371
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      250
      1183
    7. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      201
      1092
    8. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      146
      1047
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      60
      948
    10. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80