https://youtu.be/Tdl38cfmblw?si=zXbdfy8nH227EHmN
@MetsaMan:
"Anna vaan mennä valitsemallasi tyylillä, hauskaa sinua seurailla, välillä tulee ihan kuin minä olin pienenä.. jotain aina omia juttuja menossa."
Siellä tubettaja kollegat ovat ryhtyneet valistamaan nuorta tubettajaa.
Kenelläpä lapsella ei olisi omia juttuja menossa?
Metsäman saisi pitää turpansa kiinni, lasten kasvatuksesta, montako lasta ja lastenlasta metsämanilla on
Niki manin valistajat
12
299
Vastaukset
- Anonyymi
Metsäman on itse ollut nillittäjä ja tuhonnut ylimielisellä kerskailevalla käytöksellään kaikkien tubettajien mainetta.
- Anonyymi
Niki man on niin ihailtava tyyppi, katson ja peukutan jokaisen videonsa! Ilmeet ja eleet on kohta täydellistä metsämania!👍
- Anonyymi
Metsa manin ansiosta ennen lupsakkaana pitämäni savolaiset aiheuttaa nykyään pelkkää verenpaineen nousua ja närästystä.
- Anonyymi
Kyllä nuoria pitääkin herätellä etteivät lähde mukaan metsämanin viitoittamalle seiväskanki ja lisvapi##ujen tielle.
Vai odottaako metsäman vesikielellä milloinka nuori tubettaja aloittaa puhumaan metsämanin kieltä?- Anonyymi
Missä tynnyrissä kasvat? Mene Helsinkiin ostarille kuntelemaan nyky kieltä.
- Anonyymi
"Metsa manin ansiosta ennen lupsakkaana pitämäni savolaiset aiheuttaa nykyään pelkkää verenpaineen nousua ja närästystä."
Metsäman pilasi, tai näytti toteen savolaisten maineen umpikieroina naamanvääntäjinä.
Onko ollenkaan ihme miksi pohjanmaalaiset juoksuttavat ja selän takana tirskuvat.
Ennen naurettiin pohjanmaalaisten kulkukauppiaden savolaisille myymille seinätikkaille ja pihakeinuille, olivat opetelleet navetassa hitsaamaan.
Sauma oli kuin Oton ja metsämanin turaamaa hanhenpaskaa Hakkisouvarin kyljessä.
Hevosen pieksäjäkin putosi tikkaiden ensimmäiseltä pienalta hitsaussauman petettyä.- Anonyymi
No voi voi
- Anonyymi
Kyllä kaikki jo tajunneet että sulta se on pienat kateissa tikkaista.
- Anonyymi
Sinä Ap voisit pitää turpasi kiinni ja keskittyä omiin asioihisi. Jos ei joku osaa lapsia kasvattaa niin se olet sinä. Ylimielinen paska olet.
- Anonyymi
"Sinä Ap voisit pitää turpasi kiinni ja keskittyä omiin asioihisi. Jos ei joku osaa lapsia kasvattaa niin se olet sinä. Ylimielinen paska olet."
Perustele asia mistä kirjoitat.
Mitä ylimielisyyttä on kertoa oma mielipide nuorelle lisvapillua julkisuudessa huutavasta korven asukista? - Anonyymi
Eipä tuolla hullulla ole sukua ja jos on ne on teljenneet sen korkealle mäelle laitokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sinä Ap voisit pitää turpasi kiinni ja keskittyä omiin asioihisi. Jos ei joku osaa lapsia kasvattaa niin se olet sinä. Ylimielinen paska olet."
Perustele asia mistä kirjoitat.
Mitä ylimielisyyttä on kertoa oma mielipide nuorelle lisvapillua julkisuudessa huutavasta korven asukista?Ap:n kommentti on vähän sellainen ylimielisen oloinen, että itse tekee kaiken oikeen ja kasvattaa lapsistaan lakimiehiä. Pitää kestää arvostelu kerran kun haukkuu muita. Antaa ihmisten olla mitä on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku594462Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591435- 1601387
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti471371Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2501183- 2011092
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1461047- 60948
- 80947