Sosiaalisesta mediasta saatava malli aiheuttaa painetta kuluttaa rahaa tietyllä tavalla.
Pitääkö sinunkin saada uusi puhelin siksi, kun somessa muillakin on?
7
141
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs siinä, rahaa pitää käyttää ei niitä mukaansa saa. Kaikki oltava uutta, lapsillakin puhelimet ja laitteet.
Onneksi on hyvätuloiset vanhemmat ja velaton elämä, ei noita velaksi ole järkeä ostella kun se mikä maksaa nyt tonnin tai pari on puolen vuoden päästä 600€ hintainen. - Anonyymi
Ei tarvitse.
- Anonyymi
Muista puhelin on oma vasta kun osamaksut maksettu!
- Anonyymi
Ei tarvitse. Kamerattomalla peruspuhelimella pärjää edelleenkin hyvin.
- Anonyymi
Kakarat tänä päivänä haluaa jonkun 2tonnin iphonen. Ihan parin satasen puhelin riittää.
- Anonyymi
Älkkäreitä saa jo reilusti alle satasen ja hyvin pelittävät. Itellä kohta kuusi vuotta vanha japsi ja toimii kuin ostopäivänään. Ostakaa aina vain sellaista tavaraa, mitä tarvitsette. Kyllähän rahalle ottajia löytyy ja rahoistaan pääsee.
- Anonyymi
Kakara ostaa kakaroille kaikenlaista ja sitten ihmetellään kun mikään ei kelpaa.Hemmotellaan pilalle ja taas on yksi narsisti saanut alkunsa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283