Sellaista, mitä en saa ns oikeassa elämässä. On oikeasti ihana ajatella, että ei vain yksin ole ajatustensa kanssa. Arki on kiireistä, eikä siihen meinaa mitään ylimääräistä mahtua. Saan täältä voimaa jaksaa.
Koen saavani täältä jotain
5
175
Vastaukset
- Anonyymi
Silloinhan se toimii just hyvin, kun ei vie energiaa vaan tuo sitä. Nettiriippuvuudesss ei haluaisi selailla näitä sivuja, mutta ei pysty lopettamaan sitä. Joskus ollut itsellä tuollaistskin. Nykyisin se on hallinnassa ja ihan kivaa ajanvietettä, mutta ei vie liikaa aikaa, niin kuin pitääkin.
- Anonyymi
Monella taitaa olla sama syy. Tutut osaa myös olla rasittavia ja sanoja joutuu varomaan koko ajan. Täällä ne voi skipata jos ei tykkää. Ei tarvitse itse sensuroida kaikkea jonkun mielipahan takia. Eikä tarvitse olla lohduttamassa niitä joille tulee mielipahaa.
- Anonyymi
Naiset on nykyään ihan woke. Kaikesta pitää olla oikeus loukkaantua.
- Anonyymi
Oon täällä vain hänen takiaan. Toivottavasti löytyy pian yhteys irl hänen kanssaan.
- Anonyymi
Mitä täältä ny vois kokea saavansa tärkeimpänä ehkä joku oletetun kuuntelijan niiden kanssa kannattaa olla varovainen niistäkään monet kun ei kuuntele kun siksi että oppivat kyseisestä ihmisestä jotain jota voivat käyttää hyväkseen lieputtaessaan tai satuttaakseen toiset purkaa pahaaoloaan toiset saa samankaltaiseen asiaan ongelmaan eri näkökulmia edellyttää että on kykenevä ajattelemaan nää kun monesti ongelmaksi muodostuu yksin asioita pohtiessa ajatus jää junnaamaan samaa ympyrää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891829Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751369- 58955
- 51947
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤51876