Iäkäs äitini tarvisi jo palvelutaloa ja olen katsellut Valolinnaa. Se olisi lähellä mua ja voisin vaikka päivittäin käydä äidin kanssa ulkoilemassa. Siellä näyttäisi olevan jonkun sortin uima-allas, kun äitini pitää uimisesta ja se onnistuu mun kanssa.
Onko kokemuksia tai kuulopuheita talosta?
Valolinnan palvelutalokokemuksia?
20
691
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä palvelu heillä
- Anonyymi
On hyvä paikka ja ystävällinen henkilökunta!
- Anonyymi
kyllä suosittelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä suosittelen
kyllä mukavat hoitsut sanoi äiteekin !
- Anonyymi00016
Anonyymi kirjoitti:
kyllä suosittelen
edullista ja hyvä palvelu
- Anonyymi00022
Anonyymi kirjoitti:
😍😍😍
- Anonyymi00030
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
❤️❤️❤️
🥰🥰🥰
- Anonyymi
suht edullista ja mukava henkilökunta🥰🥰
- Anonyymi00017
hyvä paikka suosittelen.
- Anonyymi00018
🥰🥰🥰
- Anonyymi00023
ON KIVA PAIKKA. HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE !!
- Anonyymi00025
Kylmät huoneistot, ainakin Valo hotellin rakennuksessa, ei hyvät olosuhteet vanhuksille, jos sisälämpötila talvellakin 17°c.
- Anonyymi00026
onko vanhuksillakin siellä kylmä ?
- Anonyymi00027
Monet on valittanu, että kylmä on. Vanhukset varsinkin tarvii sen, että sisällä lämpö on ainakin min.23°c, heillä huonompi verenkierto ja paleleevat herkemmin varsinkin, jos paljon ovat vaan sängyssä, eivätä liiku paljon, niin 17°c astetta on todella kylmä ja on se terveellekki liian alhainen lämpö.
- Anonyymi00028
mukava nukkumis lämpötila mutta ei vanhuksille!
- Anonyymi00029
kiva paikka
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696208
- 114348
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka513695Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043066Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv832702Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62228Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121478- 441465
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos631270Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4111229