Iäkäs äitini tarvisi jo palvelutaloa ja olen katsellut Valolinnaa. Se olisi lähellä mua ja voisin vaikka päivittäin käydä äidin kanssa ulkoilemassa. Siellä näyttäisi olevan jonkun sortin uima-allas, kun äitini pitää uimisesta ja se onnistuu mun kanssa.
Onko kokemuksia tai kuulopuheita talosta?
Valolinnan palvelutalokokemuksia?
20
727
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä palvelu heillä
- Anonyymi
On hyvä paikka ja ystävällinen henkilökunta!
- Anonyymi
kyllä suosittelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä suosittelen
kyllä mukavat hoitsut sanoi äiteekin !
- Anonyymi00016
Anonyymi kirjoitti:
kyllä suosittelen
edullista ja hyvä palvelu
- Anonyymi00022
Anonyymi kirjoitti:
😍😍😍
- Anonyymi00030
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
❤️❤️❤️
🥰🥰🥰
- Anonyymi
suht edullista ja mukava henkilökunta🥰🥰
- Anonyymi00017
hyvä paikka suosittelen.
- Anonyymi00018
🥰🥰🥰
- Anonyymi00023
ON KIVA PAIKKA. HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE !!
- Anonyymi00025
Kylmät huoneistot, ainakin Valo hotellin rakennuksessa, ei hyvät olosuhteet vanhuksille, jos sisälämpötila talvellakin 17°c.
- Anonyymi00026
onko vanhuksillakin siellä kylmä ?
- Anonyymi00027
Monet on valittanu, että kylmä on. Vanhukset varsinkin tarvii sen, että sisällä lämpö on ainakin min.23°c, heillä huonompi verenkierto ja paleleevat herkemmin varsinkin, jos paljon ovat vaan sängyssä, eivätä liiku paljon, niin 17°c astetta on todella kylmä ja on se terveellekki liian alhainen lämpö.
- Anonyymi00028
mukava nukkumis lämpötila mutta ei vanhuksille!
- Anonyymi00029
kiva paikka
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642