Ei siitä toivu, helvetti jatkuu vaan. Tilanne pahenee vuosi vuodelta. Kipu kovenee. Niin kauan kuin henki pihisee, en voi antaa asian olla. Ja mitään en pysty tekemään, kun koneistoa vastaan ei pysty taistelemaan. Ja omat voimat enää vähäiset. Kaiken muun olen sietänyt, kaikki muut menetykset. Mutta tuolle en mahda mitään.
Tuo asia tekee minut todella haavottuvaiseksi. En voi riskeerata omaa elämääni, pitää huolehtia että koppa ja kroppa pysyy jotenkin koossa. En kestäisi tähän päälle rakkaushuolia. Olet mun heikko kohta ja tiedät sen. En kestäisi yhtään enää että sattuisi sieltä suunnasta. Tuhoutuisin siinä itse.
Edelleen haluaisin luottaa siihen, ettet ole niin paha mitä mulle joskus olet näyttäytynyt. Että se johtuu siitä vaan, että peilaat mun käytökseni kautta itseäsi. Ei ole ollut mitään annettavaa, enkä ole pystynyt enää luottamaan. En ole kyennyt olemaan läsnä.
Minä siis taistelen joka päivä hengissä selviämisestä, tällä hetkellä hyvin vähillä voimilla. Tuntuu että mun elämä on pysähtynyt. Unelmoin vaan siitä että voimat palautuisi, mutta en tiedä miten se voisi käytännössä tapahtua.
Jännä juttu kun olin ihan maassa, niin lattialta löytyi pitkä punainen lanka. Alkoi naurattamaan.
Tiedät varmaan, millä asialla mut on lyöty maahan
Anonyymi-ap
3
126
Vastaukset
- Anonyymi
Aletaan laittaa toista vaihetta päälle gubbe
- Anonyymi
Nauru on hyvä asia ja seuraa sitä punaista lankaa. Minä en uskalla ottaa enempää yhteyttä nyt jos sun voimat on vähissä. Mutta sulla on yhteys muhun ja mä en pelaa niin kuin on sanottu vaikka asiat ovat menneet kuin ovat menneet. Toivon että toivut ja autan sua jos voin tehdä jotain, kerro. En ikinä olisi ollut tyly sulle jos oisin tiennyt sun tilanteen, luulin käytöksestänne jotain ihan muuta silloin aiemmin.
- Anonyymi
En tiedä.
En tiedä olevani heikko kohtasi. En tunnista sinua. En tiedä kuka olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909