tapahtui tässä talossa on saanut minut voimaan todella huonosti. Kuinka voi olla mahdollista se, että häirikölle ei laitettu kehotusta lopettaa häiriköinti, koska monet siitä tiesivät! Miksi katsoitte kaikkea läpi sormien? Projektille luvan antaneet saisivat todella hävetä, koska annoitte luvan sellaiselle toiminnalle, mikä aiheutti paljon pahaa monella tapaa! Tässä talossa on tuntunut mahdottomalta asua jo kolmen vuoden ajan!
Kaikki se mitä
7
129
Vastaukset
- Anonyymi
Verenpaine korkealla ja stressitaso korkealla ihan vähäisistäkin äänistä!
- Anonyymi
Niin kauan kuin asun tässä talossa, en pysty tutustumaan yhteenkään mieheen! Sisin on ihan riekaleina monien vuosien kiusaamisesta ja häiriköinnistä johtuen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan kuin asun tässä talossa, en pysty tutustumaan yhteenkään mieheen! Sisin on ihan riekaleina monien vuosien kiusaamisesta ja häiriköinnistä johtuen!
Ja sitä tapahtui paljon niin sisällä kuin ulkonakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitä tapahtui paljon niin sisällä kuin ulkonakin!
"Kiitos siitä yhdelle oman lapseni ikäiselle!"
- Anonyymi
Mitäpä jos vaikka muuttaisit omakotitaloon, metsän keskelle?
- Anonyymi
Niin kaikki miehet ei ilmeiseti sopeudu kerrostaloon, kuten esim tämä palstaäijä. Mitä sinä mielikuvien maalailija siihen tuumaat?
- Anonyymi
Myy pois ja muuta, tuo on huono paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090