Meinaan itsemurhaluvut. Kaikkien aikojen huonoin hallitus tuhoaa Suomea.
https://www.ts.fi/puheenvuorot/6688635
Hallitus on saanut nousuun!
20
197
Vastaukset
- Anonyymi
- LOISTAVAA -
- SDP:läiset ja LaitaVasemmisto ja MYRKYN-Vihreät - ihan Silmissä - VÄHENEE - !- Anonyymi
Meillä valehtelijat tippuvat vähitellen laulkuoroon. Ei taida yhtää olla jatkossa kunnanhallituksessa?
Suomessa kurjuus lisääntyy kiitos hallituksen. Itsemurhaluvut ovat hurjia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä valehtelijat tippuvat vähitellen laulkuoroon. Ei taida yhtää olla jatkossa kunnanhallituksessa?
Suomessa kurjuus lisääntyy kiitos hallituksen. Itsemurhaluvut ovat hurjia.Noinko valikoiva on muistisi?
Joten, ikävä muistuttaa..
Oliko Pyhäjärvellä 1990-luvun itsemurhamäärät phj kunnanhallituksen syytä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko valikoiva on muistisi?
Oliko Pyhäjärvellä 1990-luvun itsemurhamäärät phj kunnanhallituksen syytä?Ei ollut. Silloin ei ollut persuja. Eikä yhden kunnan toimet niitä saa aikaan, mutta nyt Suomen rumimman naisen irvistely aiheuttaa tuhoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut. Silloin ei ollut persuja. Eikä yhden kunnan toimet niitä saa aikaan, mutta nyt Suomen rumimman naisen irvistely aiheuttaa tuhoa.
Yksi sinulta puuttuu, ja sen mukana kaikki.
Moraali ja sydämen sivistys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut. Silloin ei ollut persuja. Eikä yhden kunnan toimet niitä saa aikaan, mutta nyt Suomen rumimman naisen irvistely aiheuttaa tuhoa.
Osa syynä on myös se, että ihmiset eivät kestä vastoinkäymisiä. Ja elämä kun on niitä täys.
Vaan nekin kuuluu elämään.
Lapset jo opetetaan siihen ettei vaan lapsi pety.
Muuten miksi aikoinaan ammattiautoilijat kiersi Pyhäjärven jos oli mahdollista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko valikoiva on muistisi?
Oliko Pyhäjärvellä 1990-luvun itsemurhamäärät phj kunnanhallituksen syytä?🤣🤣🤣🤣🤧🤧🤧 ehkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa syynä on myös se, että ihmiset eivät kestä vastoinkäymisiä. Ja elämä kun on niitä täys.
Vaan nekin kuuluu elämään.
Lapset jo opetetaan siihen ettei vaan lapsi pety.
Muuten miksi aikoinaan ammattiautoilijat kiersi Pyhäjärven jos oli mahdollista?Sepä se. Heti masennutaan, jos ei kaikki tapahdu juuri niin kuin "lapsi" haluaa. Sitten haetaan psyykenlääkkeitä, niiden sekaan kaljaa, soppa on valmis. Itsemurha on surullinen ja ikävä asia myös läheisille. Tekona aika itsekäs, mutta niinhän nykypolvi on muutenkin itsekästä, minulluminulleminulle-, minäminäminä-porukkaa.
Hallitus ei vaan ole vastuussa, jos ihminen sairastuu tai ei osaa hoitaa asioitaan.
- Anonyymi
Piru tulee Helvetissä nussimaan Riikullia tämän tekojen tähden🌈💦💦💦🙏
- Anonyymi
Itsetuho voi tulla kenelle vain yhtäkkiä päässä vain napsahtaa. Ja tää on tosi
- Anonyymi
Persuna synnyin peruna elin velliä minä suuhuni vedin
- Anonyymi
Kokkarina minä synnyin ja elin perunaa minä suuhuni vedin
- Anonyymi
Aloittajan kanssa saamaan mieltä
- Anonyymi
Voi voi, aloituksestasi ts. itsesi kanssa samaa mieltä..se on aneemista ja henkisesti epäkypsää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, aloituksestasi ts. itsesi kanssa samaa mieltä..se on aneemista ja henkisesti epäkypsää.
Enpä ollut minä siis aloittaja kyseessä. Katsos meillä on toisin kuin sinulla useita samaa mieltä samaa mieltä olevia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841686Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2711584Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2851343Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57905
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66863- 46861
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48818