Oikeusministeriö oli laittanut taas postia ja vielä oli LAUANTAINA ollut töissä.
Me asuttiin sentään LÄNSI UUDENMAAN LÄÄNISSÄ mieheni kanssa, kun minä olen LOUKANNUT KUNNIOITA.
Ei me voitu olla edes yhdessä, koska KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUS vaikutti asiaan.
Minä lähdin takaisin Lappiin, kun minun pää alkoi ilmoittamaan, että NYT PITÄÄ VAIHTAA MAISEMAA.
Minä olisin saanut asunnon 2 eri paikasta niin minun kaverit sanovat, että en minä voi muuttaa.
Minä olin sentään melkein Hangosta saanut toisen asunnon ja minä olisin muuttanut asumaan vaikka Hankoon tuolloin asumaan.
Kävin omien tyttöjen kanssa Hangossa päivä reissun katselemassa, että millainen paikka se on.
Radiossa alko soimaan VADELMA VENE, kun me lähdettiin ajelemaan tyttöjen kanssa.
Siinä on kohta " HANKOO INKOO"
Minä asuin silloin niin, että molemmat paikat olivat lähellä.
Sanoin tytöille, että: KUMPAAKAAN HANKOON VAI INKOON, KOSKA MOLEMMAT ON SENTÄÄN TÄSSÄ LÄHELLÄ?
HANKO VOITTI ja meillä oli kyllä kiva päivä.
Meillä oli PRINSESSA PÄIVÄ ja me löydettiin ensimmäisenä KUNINGATAR SATAMA jossa me NAISET IHAILTIIN VENEITÄ.
Käveltiin siellä laiturilla ja minä sanoin vanhemmalle tytölleni joka oli jo sen ikäinen, että hän ymmärsi asioita. Minä sanoin hänelle, että: Ajattele, että me kävellään laiturilla joka on VAIN TAVALLINEN LAITURI niin, kuin KAIKKI LAITURIT, mutta MEIDÄN YMPÄRILLÄ ON IHAN VARMASTI USEITA MILJOONIA EUROJA JOTKA KELLUU VEDESSÄ.
Hän sanoi minulle, että: Aika siistiä ja en minä edes olisi osannut ajatella noin.
En viitsinyt avata vielä postia.
Anonyymi-ap
2
66
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ajattelin, että OIKEUSMINISTERIÖ voi HYVINKIN TYKÄTÄ MYÖS MINUN AJATTELU TAVASTA ETELÄ SUOMESSA, koska HE OVAT SENTÄÄN KAIKKI LAPIN LÄÄNISSÄ JOIDEN MIELESTÄ MINUN AJATUS TAPA ON SAIRASTA SEKÄ LOUKKAA KUNNIOITA.
- Anonyymi
Tämä sinun stoori kuulostaa palstasetä enemmän esim ympäristolautakunnan jupakalta, mutta kai sinne ministeriöönkin voi kirjelmöidä laiturista ja kunnianloukkaamisesta, käsin kirjoitettu kirje varmasti erottautuu joukosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012130Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2961924Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441751Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1031663Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071607- 321321
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671089- 511057
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii241052