Sanoo, että he nostavat itsensä muiden yläpuolelle jne. Viime vuonna jumala rankaisi yhtä lestaa suviseuroissa kuolemaan. Tänä vuonna vedenpaisumus.. Jumala on kaikkivaltias.
Jumala ei pidä lestadiolaisista
9
210
Vastaukset
- Anonyymi
10cm vettä vedenpaisumus?
- Anonyymi
Kyllä Jeesus pitää myös lestoista.
Niinkuin sinustakin.- Anonyymi
Jumala ei pidä lestadiolisista.
- Anonyymi
Minä tykkäsin jutuista heistä, kerrotaan hyvää ja huonoa. Rehellistä. En usko että ovat pahoja, ja paljon hyvää. Erilaista, ei itselle sopivaa mutta minulla on heistä hyvä kuva. Vaikka en ole ikinä heihin kuulunut, niin aina on ponit vierailla ja ei normaalia elämän keskustelua. Toki uskonto on hyvin vahvasti mukana, ja minun tapauksessa olen syystäkin ollut vähän silleen silmän alla. Mutta selvisin, ja olen ihan kristitty. Katolinen kirkko jossakin kohtaa on edelleen itselle tärkeä, mutta muutos on suuri ja ei nyt ole ajankohtaista.
- Anonyymi
Jumala vihaa kaikkia syntisiä. Hän rakastaa ihmisten sieluja mutta ei hän ole väkisin pelastamassa ketään joutumasta kadotukseen. Jumala vihaa pyhällä vihalla jokaikistä syntistä oli sitten valehtelija tai murhaaja. Meissä kaikissa ihmisissä on tämä Jumalan inhoama luonne. Jos haluatte pelastua joutumasta helvettiin teidän tulee uskoa Jeesukseen. Teidän tulee turvata hänen ristin kuolemaan meidän puolesta. Muuten saatte tuonpuoleisessa osanne sen oman syntisen luonteenne perusteella, jota Jumala inhoaa.
Tituskirje 2:11-14 FB38
[11] Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille [12] ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa, [13] odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä, [14] hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee.
Roomalaiskirje 3:21-24 FB38
[21] Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia, [22] se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta. [23] Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla [24] ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
1. Korinttilaiskirje 1:18 FB38
[18] Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Filippiläiskirje 3:18-19 FB38
[18] Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; [19] heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.
2. Korinttilaiskirje 4:3-4 FB38
[3] Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat, [4] niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
Ei kannata kerskata omasta asemastaan Jumalan edessä.
1. Korinttilaiskirje 1:28-29 FB38
[28] ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on, [29] ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä.
Galatalaiskirje 6:14 FB38
[14] Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Jonain päivänä sinunkin elosi täällä päättyy ja epäonni kohtaa sinuakin. Mikä mahtaa olla kohtalosi? Oletko uskonut ja turvannut Jeesukseen, vai arvioiko Jumala sinut syntisyytesi ja syntiesi mukaan vihassaan?- Anonyymi
...
Ilmestyskirja 22:15 FB38
[15] Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
Jokainen joka kieltäytyy uskomasta Jeesukseen, rakastaa valhetta:
2. Tessalonikalaiskirje 2:10 FB38
[10] ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
Jumalan valtakuntaan ei pääse yksikään joka on edes valehdellut kerran (valehtelija):
Ilmestyskirja 21:27 FB38
[27] Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.
Jokainen ihmnen voidaan luokitella valehtelijaksi. Ei siis ole ketään kenellä ymmärrys riittää, jolta Jumala ei vaatisi uskoa Jeesukseen, sitä että ihminen vastaanottaa syntiensä sovituksen, joka on Jeesuksen veressä, uskomalla.
Filippiläiskirje 2:9-11 FB38
[9] Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman, [10] niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat, [11] ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra. - Anonyymi
Ei ole uskovaisten ,eikä lahkojen päätetävissä kuka pääsee taivaaseen!
- Anonyymi
Moni makaa maan alla märkänä lahoo sinne ei ne mihkää oo sieltä lähteneet sano haudan kai vaja Antti, varsinaista kusetusta moni maksa nut lipun sinne milloin se kirkko alkaa maksaa takaisin euroina kiitos
- Anonyymi
Ymmärrät kai, että ihmisen ruumis ja henki on kaksi eri asiaa, kun ihminen kuolee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911919Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771753Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051550Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1811441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931