Mikä tämä tämmöinen firma on? Soittaen ei tavoita ketään.
Karjalan Korpimetsät oy
18
438
Vastaukset
- Anonyymi
Johan tuo nimi kertoo mihin liittyy...Toimiala löytyy googlella.
- Anonyymi
Miksi sinne pitäisi soittaa?
- Anonyymi
Jos mie vaik vastaa puhelimmee.
T:Pena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mie vaik vastaa puhelimmee.
T:PenaPena vastaileha ni miehä soittelen jos ois muutama risu vaikka myydä
- Anonyymi
Tämän firman kiertäisin ja kaukaa
- Anonyymi
Samoin. Uutisvuoksen tän päivänen juttu vaan vahvisti kantaa. Taitavat olla mailapelien harrastajia nää Korpikyrvät.
- Anonyymi
Suosittelen kyllä itse ainaki tätä yritystä, entisellä yrityksellä oli samat toimijat ja erittäin mukavia sekä rehtejä ihmisiä ovat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen kyllä itse ainaki tätä yritystä, entisellä yrityksellä oli samat toimijat ja erittäin mukavia sekä rehtejä ihmisiä ovat!
Kannattaa tutustua tarkemmin 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tutustua tarkemmin 😂😂😂
Onko huonoja kokemuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko huonoja kokemuksia?
En ymmärrä mitä näillä kommenteilla viitataan mihkään tälläisiin negatiivisiin kokemuksiin, koska olen kuullut monelta pelkkää hyvää sekä saanut itse vain hyviä kokemuksia.
- Anonyymi
Jos edellisen firman konkurssi sekä kaiken jättäminen pystyyn, ja nykyisen toimintamalli on normaalia ni eihän siinä. XD
Naapurista katsoen nainen kun vaihtui talossa niin onpaha tilanne repsahtanut ja meno hurjaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos edellisen firman konkurssi sekä kaiken jättäminen pystyyn, ja nykyisen toimintamalli on normaalia ni eihän siinä. XD
Naapurista katsoen nainen kun vaihtui talossa niin onpaha tilanne repsahtanut ja meno hurjaa.Nimenomaan täällä toinen naapuri.. Entis aikana ei kyllä dokailtu jatkuvasti ja työt hoitui. Nyt työntekijät oottaa turhaan taimia työmaille kun pariskunta lähtee laivalle ILMOITTAMATTA työntekijöilleen 😂😂. Ja sit ei meinata maksaa korvauksia turhasta oottelusta.
Ja kaiken huippu et painetaan tulliin firman autolla josta verot ja vakuutukset pystyssä. Ja maksumieheks joutuu tän yrittäjän kyydissä ollu veli kun ei pariskunnan rahat riittäny edes kaljoihin.. - AnonyymiUUSI
Niinhän se on sekaisin kun kertoo vähän tietoja ja totuuksia.. ihmiset kyl huomaa kuka sekaisin on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan täällä toinen naapuri.. Entis aikana ei kyllä dokailtu jatkuvasti ja työt hoitui. Nyt työntekijät oottaa turhaan taimia työmaille kun pariskunta lähtee laivalle ILMOITTAMATTA työntekijöilleen 😂😂. Ja sit ei meinata maksaa korvauksia turhasta oottelusta.
Ja kaiken huippu et painetaan tulliin firman autolla josta verot ja vakuutukset pystyssä. Ja maksumieheks joutuu tän yrittäjän kyydissä ollu veli kun ei pariskunnan rahat riittäny edes kaljoihin..Oot varmaan itse lähipiiriä kun tiiät näin hyvin asioista? Täällä ihmiset miettivät vain asioita eikä kysele yrityksen sisäisiä asioita niinkun tunnut tietävän vaikka vain ”naapuri” ootkin..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oot varmaan itse lähipiiriä kun tiiät näin hyvin asioista? Täällä ihmiset miettivät vain asioita eikä kysele yrityksen sisäisiä asioita niinkun tunnut tietävän vaikka vain ”naapuri” ootkin..
Onneksi en lähipiiriä mutta firman ex työntekijän vaimo ja valitettavasti asun aika liki tätä yrittäjää. Ja jutut kyllä varsinkin negatiiviset tuppaa leviämään nopeesti. Työntekijät äänestää jaloillaan, niinkuin asiakkaatkin eikä mene kauaa tätä menis.
- Anonyymi
Min en mittää muutekaa tiiä,mut eikös tän yrityksen perustajan miehellä ollut parikin eri yritystä liittyen tähän sammaan hommaan? Erikoista kyllä ettei mahd. asiakkaille vastailla puhelimmee, taitaa olla vain liikaa rahaa taskussa ettei tuollaisia tarvitse.
- Anonyymi
Niihä tää uhos jäävänsä eläkkeelle nuorena 😂😂
- AnonyymiUUSI
Etsikää kaik vaa oma elämä elkääkä tääl jauhako muitten yrityspuuhista, hienoa on ku joku uskaltaa yrittää
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810