Nyt otettiin elämäni eka laktoosikoe, eikä laktoosivaivaa ole. Ja huomasinkin, kun aloin käyttää normi maitotuotteita
Pitkä penni menny tänä aikana kalliimpiin hylatuotteisiin
Voi jessus olen vuosilymmenet käyttänyt HYLA-tuotteiröta turhaan
16
197
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut on saaneet niillä hylatuotteilla sen laktoosivaivan
- Anonyymi
Miksi tämä pitää ilmoittaa ikäväpalstalla?
- Anonyymi
No eikös tuo ole ikävä asia? Taloudelliset menetykset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikös tuo ole ikävä asia? Taloudelliset menetykset
Talousasioille on oma fooruminsa, samoin ravintoaiheille. Tämä on tunteet-osion alla ja ikävä tarkoittaa kaipausta. Tuon toki tiedätkin. Pitää vain vttuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talousasioille on oma fooruminsa, samoin ravintoaiheille. Tämä on tunteet-osion alla ja ikävä tarkoittaa kaipausta. Tuon toki tiedätkin. Pitää vain vttuilla.
Hermot kireellä vai? Mua naurattaa sun :D
- Anonyymi
Minä olen käyttänyt naistenvaatteita myös vuosikymmenen turhaan. Lääkäri kertoi että olenkin mies.
- Anonyymi
Se on hyvä että voi kysyä asiantuntijalta. Rupesiko pierrettämään ja vyötärö turpoamaan aina aiemmin kun laitoit miestenvaatteet vai miten olit päätynyt väärään lopputulemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä että voi kysyä asiantuntijalta. Rupesiko pierrettämään ja vyötärö turpoamaan aina aiemmin kun laitoit miestenvaatteet vai miten olit päätynyt väärään lopputulemaan?
Oli niin pieni toi katkarapu, niin tuntui olo niin naiselliselta.
- Anonyymi
Niinku se syy voikin olla se et hiivatuotteita saa käyttää mahdollisimman vähä tai allergia osuuki lihahaan tai vehnään tai vaikka omenaan,banaanin ja päärynää.
Se oo aina maito tai maidon sokeri mikä kiusaa vatsaa.
Vaikka se on hyvin yleinen ongelma.
Mä oon nyt ku vältän vehnän lihan ja vaikka juuston syömistä samaan aikaan . Ja oon vähentänyt vehnän ja lihan. Määrää... Syön kanaa ja kalaa enenpi ... Ruista,ohraa ,kauraa ja spelttiä mieluummin kun ne sopii paremmin- Anonyymi
Tehotuotettuakanaa. Onneksi olkoon valinnoillesi.
- Anonyymi
Mullakin näytti testi negat, mutta kyllä vain pjaska lentää, vatsaan sattuu ja pierettää tavan maidosta.
- Anonyymi
Niin minäkin luulin, mut johtuikin ruisleivästä.
- Anonyymi
Mullapa ei oo ollut pieremistä kummempaa koskaan
Lääkäri arveli että nämä vuosikymmenet syy on ollu ibs
- Anonyymi
Laktoosi nokka voi kasvaa kuten Pinocciolle
- Anonyymi
Olitpa toope!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919