Kai se on parempi viettää

Anonyymi-ap

Aikaa mahdollisimman vähän yhdessä. 🤔 Nyt pitää ajatella minun hyvinvointia. Minun tunteeni ovat myös tärkeitä ja arvostan itseäni. Jos mulla on kiusaantunut olla toisen lähellä ja ajatukset leviää niin ei se ole kiva. Ehkä siihen auttaa aika. Toivottavasti auttaa! Täytyy laittaa hänelle rajat, että mitään fyysistä kontaktia en halua enää. Se alkaa kipinöidä liikaa.

Mun on nyt vaan päästettävä irti. Anteeksi, jos laitoin liikaa tunnisteita eilen. Ehkä kiusallista ja noloa vain mulle, ei rakkauden kohteelle.

Jonain päivänä mä nousen tästä.
🌻❤️

36

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saat niin paljon aikaa, kun tarvitset. Mä jaksan odottaa sua❤️

• Anonyymi

Aloitus sit naiselta miehelle. Entä, jos tarkoitin, et parempi kokonaan unohtaa! Yrittää pyrkiä eroon rakkaudesta toista kohtaan. Liian vaikea kuvio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus sit naiselta miehelle. Entä, jos tarkoitin, et parempi kokonaan unohtaa! Yrittää pyrkiä eroon rakkaudesta toista kohtaan. Liian vaikea kuvio.

Älä pakota itseäsi mutta kun saat muuta ajateltavaa ja teet asioita itsesi vuoksi itsesi tähden kuten kävelylenkit, uiminen järvessä, hyvät kirjat, meditointi, keskustelut sydän ystävien kanssa yms. niin se on paras irtiotto tilanteesta missä toisella ihmisellä on liian suuri valta sinuun. Voit myös rukoilla ja kysyä Jumalalta selkeyttä asiaan. Hän vieköön sinut avaralle paikalle missä saat etäisyyttä tähän mieheen. Ole turvallisin mielin Jumala on nähnyt sinut ja ota vain häneltä apu vastaan. Jätän sinut Hänen armonsa varaan ja lupaan rukoilla puolestasi, että saat vapauden ja elämäsi järjestykseen. Ole turvallisin mielin. Taivaan Isän rakkaus ympäröi sinut nyt aina ja ikuisesti! 🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä pakota itseäsi mutta kun saat muuta ajateltavaa ja teet asioita itsesi vuoksi itsesi tähden kuten kävelylenkit, uiminen järvessä, hyvät kirjat, meditointi, keskustelut sydän ystävien kanssa yms. niin se on paras irtiotto tilanteesta missä toisella ihmisellä on liian suuri valta sinuun. Voit myös rukoilla ja kysyä Jumalalta selkeyttä asiaan. Hän vieköön sinut avaralle paikalle missä saat etäisyyttä tähän mieheen. Ole turvallisin mielin Jumala on nähnyt sinut ja ota vain häneltä apu vastaan. Jätän sinut Hänen armonsa varaan ja lupaan rukoilla puolestasi, että saat vapauden ja elämäsi järjestykseen. Ole turvallisin mielin. Taivaan Isän rakkaus ympäröi sinut nyt aina ja ikuisesti! 🤍

Kiitos sydämellisestä viestistäsi. 🙏 Aina voi turvautua uskoon ja toivoon, kun mitään muuta ei enää ole. Niin se vaan on ja usein on kai tarkoituskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sydämellisestä viestistäsi. 🙏 Aina voi turvautua uskoon ja toivoon, kun mitään muuta ei enää ole. Niin se vaan on ja usein on kai tarkoituskin.

Ole hyvä! Kaikki kyllä järjestyy parhain päin 🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä! Kaikki kyllä järjestyy parhain päin 🤍

Olen tosiaan päästänyt hänet ihan ihoni alle. Se ei ole oikein hyvä asia..
        Kiitos ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tosiaan päästänyt hänet ihan ihoni alle. Se ei ole oikein hyvä asia..
        Kiitos ❤️

Et voi muuttaa mennyttä. Annoit rakkauden viedä, antauduit hänelle tosissasi ja nyt jumissa häneen. Ehkä tiedät että sinun on luovuttava hänestä, toksisesta miehestä ja rakkaudesta mikä lopulta tuottaa vain ahdistusta ja huonoa oloa. Oliko kielletty rakkaus? Ei varmasti ole helppoa irroittaa ote ja päästää irti, mutta olet vahva ja koeta puhua itsellesi elämää. Ja ennenkaikkea anna itsellesi anteeksi. Joskus me kaikki teemme tyhmiä valintoja. Jumala ehkä varoittaa jo suhteen alussa mutta ihminen on kapinallinen luonnostaan. No nämä ovat vain arvauksia mutta oli tilanne mikä tahansa, anna tämän miehen ja rakkauden lähteä pikku hiljaa pois elämästäsi. Älä tee radikaalisti koska et voi noin vain switch off love and start to hate. Mutta pienin askelin pääset eroon ja päämääränä vapaus, sielunrauha ja puhdas omatunto. Ne odottavat sinua. Olisi kiva tietää enempi sinusta koska tunnen että Jumala haluaa puhua sinulle ja johon Jumala haluaa vuodattaa rakkauttaan 🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi muuttaa mennyttä. Annoit rakkauden viedä, antauduit hänelle tosissasi ja nyt jumissa häneen. Ehkä tiedät että sinun on luovuttava hänestä, toksisesta miehestä ja rakkaudesta mikä lopulta tuottaa vain ahdistusta ja huonoa oloa. Oliko kielletty rakkaus? Ei varmasti ole helppoa irroittaa ote ja päästää irti, mutta olet vahva ja koeta puhua itsellesi elämää. Ja ennenkaikkea anna itsellesi anteeksi. Joskus me kaikki teemme tyhmiä valintoja. Jumala ehkä varoittaa jo suhteen alussa mutta ihminen on kapinallinen luonnostaan. No nämä ovat vain arvauksia mutta oli tilanne mikä tahansa, anna tämän miehen ja rakkauden lähteä pikku hiljaa pois elämästäsi. Älä tee radikaalisti koska et voi noin vain switch off love and start to hate. Mutta pienin askelin pääset eroon ja päämääränä vapaus, sielunrauha ja puhdas omatunto. Ne odottavat sinua. Olisi kiva tietää enempi sinusta koska tunnen että Jumala haluaa puhua sinulle ja johon Jumala haluaa vuodattaa rakkauttaan 🤍

En usko Jumalaan🩶sivusta

• Anonyymi

Minulla olisi anteeksipyydettävää.. Kahdelta muulta. 😟 En pysty kohtaamaan erästä ihmistä, koska minuun sattuu liikaa. Se tuntuu pahalle. 💔 Ehkä vielä jonain päivänä voin olla mukavasti ja tuttavallisesti! Hän tietäisi ketä tarkoitan. En välttele pahuuttani. Jos näen jossain, juoksen karkuun.
      🌻

• Anonyymi

Ja olen varmasti epäilyttävä tässä mielessä..

/ap🌻

• Anonyymi

Rajat on rakkautta. On ihanaa kun on joku, jonka pienistä viesteistä saa vinkin, miten pysyä hyvänä, mutta siinä on varmasti opettelua. 😊

• Anonyymi

Miksi täytyy laittaa rajat, miksi ei voi vain rakastaa? Oliko naiselle vai miehelle?

• Anonyymi

Mies töistä. 😟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies töistä. 😟

Ja naiselta siis aloitus..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja naiselta siis aloitus..

Mitä jos vietätkin enemmän aikaa yhdessä ja katsot mihin johtaa? Elätkö nyt epätietoisuudessa vai mistä moinen?.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos vietätkin enemmän aikaa yhdessä ja katsot mihin johtaa? Elätkö nyt epätietoisuudessa vai mistä moinen?.

Elän osittaisessa epätietoisuudessa.
        🌻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elän osittaisessa epätietoisuudessa.
        🌻

Oletko kertonut suoraan tunteesi hänelle? Et varmaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kertonut suoraan tunteesi hänelle? Et varmaan..

Tunteista on kyllä puhuttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteista on kyllä puhuttu.

Mutta toinen tarina ymmärtääkö hän miten tosissaan niiden kans oon ollu...

• Anonyymi

Kiusaantunut olo, mikä juttu, miksi??
      Kavereitako ollaan jatkossa? Niitä mulla on jo tarpeeksi😊

Naiselta 🌹

• Anonyymi

Aloitus naiselta miehelle. ✌️

• Anonyymi

Tsemppiä tähän, se ehkä auttaa irtaantumiseen jos tiedät toisen tapaavan muita. ;-))

• Anonyymi

En mä tiedä tapaako muita, eikö riitä että on naimisissa?

• Anonyymi

Että jos tietäisin hänen tapaavan vielä muitakin niin en mä pystyis enää mihinkään. Sattuis vaan joka kerta, kun nähdään. Meidän on vähän niinku pakko tulla toimeen ja pystyä toimimaan tehokkaasti, kun työskennellään yhdes. 🧐
        En tiiä mihin ratkaisuun päädyn.

• Anonyymi

Tavatkoon sitten vaikka kymmentä ritsaa, mut mulle ei tarvi sitä kertoa. Se ei auta mitää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä tiedä tapaako muita, eikö riitä että on naimisissa?

Nojuu, lopeta nyt jo touhus kun alkaa noin raskaaksi tulemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nojuu, lopeta nyt jo touhus kun alkaa noin raskaaksi tulemaan.

Ei sitä niin vaan lopeteta tunteita. Ei se mihinkään touhuun liity. Tunteet vaan on olemassa. En ota vastaan tuntemattomien neuvoja. Puran vaan tuntojani. Et sä mua tunne?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että jos tietäisin hänen tapaavan vielä muitakin niin en mä pystyis enää mihinkään. Sattuis vaan joka kerta, kun nähdään. Meidän on vähän niinku pakko tulla toimeen ja pystyä toimimaan tehokkaasti, kun työskennellään yhdes. 🧐
        En tiiä mihin ratkaisuun päädyn.

No, aina kai tekevä töitä löytää, jos siihen menee. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, aina kai tekevä töitä löytää, jos siihen menee. ❤️

Tämä, vahvasti ja isosti.

/ap🌻

• Anonyymi

Enkä ole hänen tasoisensakaan. Onneksi aina voi kivuta ylöspäin ja kehittää itseään niin henkisesti kuin fyysisesti. Haluaisin korkeakoulututkinnonkin vielä.
      Ehkä hän on mulle se tsemppari jonka ansiosta aloin taas uskoa elämään. Tai ei ehkä, hän on sitä. Siksikin hänestä tuli tärkeä, mutta tunteeni syvenivät varkain ja se vei järkeni.
      Taannun hänen seurassaan ihan apinaksi niin, että kadotan kykyni. 🙄😬
      🌻

• Anonyymi

Laittaisit nyt viestin🥹

• Anonyymi

Miksi? Ei hän vastaa kuitenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Ei hän vastaa kuitenkaan.

Lupaan vastata❤️💫🪐❤️ sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaan vastata❤️💫🪐❤️ sivusta

Ei J mies nyt vastaa. Hän nukkuu 😚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei J mies nyt vastaa. Hän nukkuu 😚

No höh❤️

• Anonyymi

Mä nousen kaks kertaa. - m

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      81
      1588
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      267
      1516
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      266
      1242
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1242
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      857
    6. 65
      834
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      817
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      811
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      771
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      37
      767
    Aihe