Kerro pois nyt
Ootko rakastunut?
106
1042
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joo, joo, joo. No doubt.
- AnonyymiUUSI
Dont speak i know just what you're thinking
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Dont speak i know just what you're thinking
This is something that no one knows how could it even be possible since i havent been thinking my own toughts in over a three degades
- AnonyymiUUSI
Jep
- AnonyymiUUSI
Samoin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin
Tykkäsin ku tykkäsit musta sillon tinderissä❤️ lähdin pois sieltä…
- AnonyymiUUSI
Joo suhun.
- AnonyymiUUSI
Kehen?
- AnonyymiUUSI
Muhun
- AnonyymiUUSI
En v¤ttu tiedä, en tiedä mistä nämä tunteet on tullut kun en ole suhteita edes ajatellut tai tavoitellut. Jotain merkillisiä tunteita yhteen punatukkaiseen naiseen.
- AnonyymiUUSI
Tsemppiä. Toivottavasti jokin päätös asialle tulee ja ainakin tunteet lakkaa hämmentämästä. Pieni etäisyys tilanteeseen voi olla hyödyllistä. Sit voi katsoa mitä sen jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tsemppiä. Toivottavasti jokin päätös asialle tulee ja ainakin tunteet lakkaa hämmentämästä. Pieni etäisyys tilanteeseen voi olla hyödyllistä. Sit voi katsoa mitä sen jälkeen.
Mä olen yrittänyt kieltää tällaiset hömpötystunteet ja huoltaa kroppaani, mut en v¤ttu tiedä kun ei vaan poistu mielestä. Joku ylempi taho kai asialla. Saatana sentään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen yrittänyt kieltää tällaiset hömpötystunteet ja huoltaa kroppaani, mut en v¤ttu tiedä kun ei vaan poistu mielestä. Joku ylempi taho kai asialla. Saatana sentään.
Joo "Jumala rankasee" fiilis mulla ainaki samantyylises tilanteessa yhden miehen kans. Kova yritys keskittyä itseeni ja hyvinvointiini, mut hän kyl saa sen yrityksen horjuun. Puskee joka paikassa ja kaikkialla mieleen. 😲
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo "Jumala rankasee" fiilis mulla ainaki samantyylises tilanteessa yhden miehen kans. Kova yritys keskittyä itseeni ja hyvinvointiini, mut hän kyl saa sen yrityksen horjuun. Puskee joka paikassa ja kaikkialla mieleen. 😲
Tuleeko ns. paskahalvauksia kun näät. ;.-))
Ei hyvältä näytä jos yläkerta ohjailee. Tai no, voi olla ihan oikeella asialla. Älä s¤¤tana sano et harrastat urheilukävelyä muiden harrastusten lisäksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko ns. paskahalvauksia kun näät. ;.-))
Ei hyvältä näytä jos yläkerta ohjailee. Tai no, voi olla ihan oikeella asialla. Älä s¤¤tana sano et harrastat urheilukävelyä muiden harrastusten lisäksi.Noo en kommentoi 🤣 se oli vaan lähinnä sanonta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noo en kommentoi 🤣 se oli vaan lähinnä sanonta.
Saksa on paska maa. Seppo.
Tämä ei ole kyllä reilua. Mutta miksi haluisitkaan tunteitasi paljastaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noo en kommentoi 🤣 se oli vaan lähinnä sanonta.
Joo, teen kaikkeni saadakseni tämän tunteen pois mielestäni. Jatkakaa.
- AnonyymiUUSI
Millaisessa ympäristössä yleensä näet hänet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kadulla, pihalla, autossa ja urheilukentällä.. bye.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei kiinnosta niin ei sitten. Jos on salattavaa niin eläkää siinä todellisuudessa. Minä en siihen kuulu.
- AnonyymiUUSI
en.
- AnonyymiUUSI
Todellakin.
- AnonyymiUUSI
Myönnän että olen.
T->K- AnonyymiUUSI
Myönnätkö myös suoraan ?
- AnonyymiUUSI
Montako kirjainta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Montako kirjainta?
14 yhteensä molempien etunimet laskettuna.
- AnonyymiUUSI
Taidan olla 😍 ❤️
- AnonyymiUUSI
Olen joo.. Epätoivoisesti erääseen 🧔🏻🧢👓🕶️
Olen päättänyt silti taistella läpi vaikeuksien kohti voittoa. Se jää nähtäväksi mikä on palkinto. Mielenrauha ilman häntä ihoni alla vaiko kenties jotain yhteistä.
🌻- AnonyymiUUSI
Lippispäinen silmälaseilla varustettu partanaama siis, miksi niin epätoivoisesti? Onko hän täällä vai toivotko hänen olevan täällä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lippispäinen silmälaseilla varustettu partanaama siis, miksi niin epätoivoisesti? Onko hän täällä vai toivotko hänen olevan täällä?
Hän on varmaan ihan kotonaan. Tuskin täällä on. Hehh. Kai tämä mun touhuni on melko epätoivoista, kun edes toivon mitään. Mutta ei ihminen tunteilleen mitään voi...
Joskus lippiksellä ja joskus ilman. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän on varmaan ihan kotonaan. Tuskin täällä on. Hehh. Kai tämä mun touhuni on melko epätoivoista, kun edes toivon mitään. Mutta ei ihminen tunteilleen mitään voi...
Joskus lippiksellä ja joskus ilman.On tää vaan melkosta myllytystä palvoa ja haluta toista joka solullaan. Kunpa ois se On/Off jolla kytkeä pois... Taivas ja helvetti samaan aikaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On tää vaan melkosta myllytystä palvoa ja haluta toista joka solullaan. Kunpa ois se On/Off jolla kytkeä pois... Taivas ja helvetti samaan aikaan.
Tunnetteko töistä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetteko töistä?
Juu kyllä tunnetaan.. En tiedä miten onnistui pääsemään näin ihoni alle. 🥺
Mutta tilanne on mikä on.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu kyllä tunnetaan.. En tiedä miten onnistui pääsemään näin ihoni alle. 🥺
Mutta tilanne on mikä on..Tuskinpa on kumpikaan tilanteeseen täysin syytön.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa on kumpikaan tilanteeseen täysin syytön.
Ei tässä etsitä syyllisiä. Loppuviimein kauniita tunteita nuo ovat eikä ihminen päätä kehen se hullaantuu. Eri asia miten asiaa käsittelee ja mitä tekee, varsinkin kun ollaan töissä tekemisissä. Näin nyt vaan on päässyt käymään! Ehkä hän ymmärtäisi mun käytöstä paremmin, jos tajuaisi oikeasti miten tietyt tilanteet koen. Toivottavasti pääsisin ymmärrettävästi selittämään. Tuntuu kuin härkittäs toistemme kipupisteitä jatkuvasti. Voin olla väärässäkin.
Hän on kovin magneettinen ja karismaattinen. Suomeksi hemmetin puoleensavetävä. Hän tietää jotain ajatuksiani kyllä.
/🌻
- AnonyymiUUSI
Joo, ei parane olla.
Jumala on rakkaus.
https://m.youtube.com/watch?v=-1LnbsU0nnw - AnonyymiUUSI
Minä olen kyllä ihastunut, kelpaako se?
- AnonyymiUUSI
Tokihan
- AnonyymiUUSI
Mä olin keväällä. Nyt oon vaan vähän sekaisin. 🤔
- AnonyymiUUSI
Ihan päätä myöten rakkausliemessä 🥹
- AnonyymiUUSI
Raksstaisitko saunan päälle?
T. Kekkonen. Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen......
https://m.youtube.com/watch?v=pVZ2NShfCE8&pp=0gcJCfwAo7VqN5tD - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://m.youtube.com/watch?v=pVZ2NShfCE8&pp=0gcJCfwAo7VqN5tDTarkoitan, rakastaisitko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan, rakastaisitko?
En rakastaisi koskaan yhtäkään oman lapseni ikäistä! Enkä halua olla missään tekemisissä koskaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://m.youtube.com/watch?v=pVZ2NShfCE8&pp=0gcJCfwAo7VqN5tDRatsastaisin 🤭🤗😂
- AnonyymiUUSI
Mihin pitäs olla rakastunut ja onko se jotain jota voi syödä rehellisesti mä en ole eläissäin vahingossakaan nähny edes paria joka olisi aidosti rakustunut toinen toisiinsa et pikkasen on vie hakusessa mitä muita rakkauksia on muka olemassa edes kun lapsen rakkaus vanhempaansa kohtaan ja vanhemman rakkaus lastaan kohtaan
- AnonyymiUUSI
Minkälaisessa maailmassa sinä elät! Minä ainakin olin rakastunut lasteni isään, suurimman osan ajasta jonka olimme yhdessä!
- AnonyymiUUSI
Joskus,kenties.
Vähän.Nuorempana.
Milloin.?
Kun,kirkonpuiston.
Pieniin,luona.
Jengi,kävi.Röökämässä.
Me.Katseet,Silloin.Vain.
Vaihdettiin..
- AnonyymiUUSI
En kerro.
- AnonyymiUUSI
Mäpäs tiiän. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mäpäs tiiän. Sivusta
Nou, nou😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nou, nou😄
Keep calm and go
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keep calm and go
I'd rather stay..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
I'd rather stay..
Should I stay or should I go ? 🤗🤭❤️😂
- AnonyymiUUSI
Voin sanoa että en oo. Toivottavasti vielä joskus.
- AnonyymiUUSI
Ei ole olemassa sellaista kuin rakkaus
- AnonyymiUUSI
mun pää on nii pehmojen ja sydän pystyy sykkiin enää pelkästeen vtutuksesta tai ahdistuksesta sillain kiivaammin tiedäks, eli uskoisin etten tunne enää ikinä mitään vaik ois jumantskuikka kuka.. tähän on tultu..olen ro.botti
- AnonyymiUUSI
En ole ikinä ollut rakastunut kun sellaista ei ole olemassa kuin rakkaus
- AnonyymiUUSI
On semmone, vaan kuka keksi sen.......
https://m.youtube.com/watch?v=cTU1SUyPuHA&pp=ygUUa3VrYSBrZWtzaSByYWtrYXVkZW4= - AnonyymiUUSI
Kyllä sellainen asia on kuin rakkaus. Olen kokenut yhden rakkauteen perustuvan parisuhteen ja toisen sellaisen haluan vielä kokea! Jo pelkkä ihastuminen saa elimistön sekaisin ja ihastus on mielessä paljon! Ihana tummatukkainen mies on saanut minut kaipaamaan häntä ja sen takia elämästä tuntuu puuttuvan jotain äärettömän tärkeää! Yksin oleminen ei enää tunnu hyvältä, päivät ovat täynnä kaipausta olla yhdessä kaipaamansa ihmisen kanssa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On semmone, vaan kuka keksi sen.......
https://m.youtube.com/watch?v=cTU1SUyPuHA&pp=ygUUa3VrYSBrZWtzaSByYWtrYXVkZW4=Oisko Kaija Koon keksimä höpötysjuttu
- AnonyymiUUSI
Mitä vaikka olisinkin? Ei kuulu sulle tai kenellekään. Itsepähän kärsin tai iloitsen.
- AnonyymiUUSI
Antaa tämän männävuosien laulun viedä sinut aivan väärään suuntaan koskien kysymystäsi.
https://m.youtube.com/watch?v=SLi7Ljcy6n8&pp=ygUUYWxhbiBwYXJzb25zIHByb2plY3Q - AnonyymiUUSI
En tiedä, mitä tämä on.
- AnonyymiUUSI
Nainen ei tiedä miten paljon olen itkenyt ilman lohdutusta. Eikä hänen tietysti tarvitse tietää eikä välittää, mutta olen itkenyt ja on ollut paha mieli. Olen semmoinen jäärä joka vaan itkee yksi jos on paha mieli.
- AnonyymiUUSI
Voi sinua 🥹ettet vain nyt olisi kuitenkin kulta.
- AnonyymiUUSI
<3<3
- AnonyymiUUSI
Ja pakenet tunteitasi häneen? Joskus jopa juokset karkuun?
- AnonyymiUUSI
Jos oma kaivattuni itkisi takiani niin haluaisin lohduttaa. Jäärä hän on! Joskus purskahti vähän itkuun, kun oli selin minuun.. Peitteli hienosti kyllä. Hän on herkkä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja pakenet tunteitasi häneen? Joskus jopa juokset karkuun?
Juoksisin naisen halittavaksi jos hän välittäisi minusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juoksisin naisen halittavaksi jos hän välittäisi minusta.
Mä välitän ihan hirmuisesti tästä miehestä ja voisin halia tuntikausia🥺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä välitän ihan hirmuisesti tästä miehestä ja voisin halia tuntikausia🥺
Toivon että saat halia häntä. Itse olen vain yksi yksinäinen mörrimöykky. En ole kaivattu.
- AnonyymiUUSI
Olen ihastunut minua noin kymmenen vuotta nuorempaan mieheen!
- AnonyymiUUSI
Minä vastaavasti naiseen, noin 10 v vanhempi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just hyvä ikäero.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetteko töistä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetteko töistä?
On hän ihana, hyvävartaloinen ym.
- AnonyymiUUSI
Braaabraaaa
- AnonyymiUUSI
I need you and I want you as simple as that. I cannot live without you because you mean the world to me. Yes I love you more than you can ever know. I want simpy and honestly be your woman. I want to give my love, respect, loyalty and honestly and keep this love in my heart forever. My love is pure, rare and real. And I want to be in your arms as soon as possible. Please hurry my love. Sweetest feelings to you at this very moment. Tonight our hearts will be as one. 🤍🔥
- AnonyymiUUSI
Olipa koskettava.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olipa koskettava.
Kiitos tuli sydämeni pohjasta 💙💛💜💚 kivat illat myös sinulle ja kauniita unia ajallaan!
- AnonyymiUUSI
Olen, T naiseen palavasti ❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Mä taas olen J--mieheen tulisesti rakastunut 🔥❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä taas olen J--mieheen tulisesti rakastunut 🔥❤️
Edellinen oli nainen ja on vieläki, eli siis minä
- AnonyymiUUSI
Olen rakastunut.
- AnonyymiUUSI
Mun sukupuolirakkaus on ihan turha ja kärsimys eikä perustu mihinkään muuhun kuin huonoon aivokemiaan ja -ajatuksiin. Onneksi tiedostan tämän enkä tule toimimaan mitenkään tämän tuntemuksen pohjalta. Harmillisen vaikeaa ja raskasta saada huonot aivot.
- AnonyymiUUSI
🧔🏻👱🏻♀️❤️ Rakkautta on ja molemmat tietää
- AnonyymiUUSI
Näin on päässyt käymään! 😘💥💞🔥
- AnonyymiUUSI
Jep. Ite kans samaa ajattelen.
- AnonyymiUUSI
Varmaan olin joo.
- AnonyymiUUSI
Oon ollu rakastunut joskus. Enää en ole. Olen isosti sinkku. En edes yritä ketään. Ihan yksin hiippailen. :) Taino. Yksin ja yksin.. :)
- AnonyymiUUSI
No mikä se yksin ja yksin on?
- AnonyymiUUSI
Kyllä! Rakastunut olen.
- AnonyymiUUSI
Hyvin ihastunut olen tummatukkaiseen mieheen ja kaipaan häntä paljon! Yksin oleminen ei enää tunnu hyvältä!
- AnonyymiUUSI
Olin kyllä ,en oo enää
Naiselta - AnonyymiUUSI
👩🏻🦰❤️🧑🏻🦰
- AnonyymiUUSI
J🔥T
- AnonyymiUUSI
Olen vaikka ei saisi❤️
Huonossa suhteessa sitä vaan etsii sitä oikeaa
joka kolahtaa niin että jalat menee alta.- AnonyymiUUSI
J+M💓
- AnonyymiUUSI
A+A
- AnonyymiUUSI
Toi niin totta! Mutta kuinka tässä edetä? Meneekö kaikki vituralleen? Pelkään että menee oh my God🤍🥲 nainen sivusta ja niin kuin hänelle osoitettu
- AnonyymiUUSI
Kroppani huutaa häntä joka solullaan. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kestää tämä urheasti kuin tosi nainen. Naisen tulee säilyttää ylpeytensä. Nainen ei voi ulista tai vollottaa kenenkään miehen perään, se olisi varsinkin naiselle erittäin pateettista ja kaiken kunnian vievää. Riittävästi muuta ajateltavaa, ajatusten ohjaamista muualle. Ei pitäisi olla edes vaikeaa. Jos ei muu auta, niin jotain tosi tosi hauskaa muuta ajateltavaa. Muita miehiä, kyllä niitäkin löytyy, vaikka sillä hetkellä sitä ei koskaan uskokaan. Leffoja musiikkia ja suklaata.
- AnonyymiUUSI
En.roskapostia.
Flirtti.com. - AnonyymiUUSI
En??
- AnonyymiUUSI
Miksi kysymys merkki
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei522989Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071712- 1061042
- 92992
- 60893
- 42796
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163790IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57771Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59752Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28695