Lähdetkö mun kanssa pitsalle ensi perjantaina?
Ikään kuin sokkotreffit.
Ei mitään taka-ajatuksia. Ihan vaan pitsaseuraa ja sen jälkeen vaikka kevyt kävely ja jätskit jossain jälkkäriksi, istutaan rannalla ja jutellaan. Ollaan vaan.
T: ihan tavis ukko.
Keski-ikäinen nainen?
27
716
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo rohkeutta kenelläkään naisella.
- Anonyymi
Mieli tekis lähtee mutta en taida kyllä uskaltaa.
-ninni- - Anonyymi
En. Tykkään syödä rauhassa ilman mässyttävää seuraa;)
- Anonyymi
Mässytä sitten itseksesi.
- Anonyymi
Otan rahana sen pizzan .
- Anonyymi
Pizza on läskien herkku.
Ei sitä normaalit ihmiset syö koskaan.
- Anonyymi
Nakkipitsaa sun huulille peipi!
- Anonyymi
Voin tulla.
- Anonyymi
Ei pitsa keskusteluita enää kääk
- Anonyymi
Pizzaperjantai!
- Anonyymi
Jee PIZZAAA...
- Anonyymi
Näykkäisitkö mun ananasta? Sius jos tilaan anaspitsan.
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
Uutuus pizzalausntai!
- Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
Ei köy
- Anonyymi
Älä pure mun ananasta, siis pitsan täytettä
- Anonyymi
Kyllä maistuis pizza
- Anonyymi
Taas pizzaperjantai!
- Anonyymi
Mikä päivä?
- Anonyymi
Myöhäistä, minä kävin jo itsekseni syömässä pitsan, ei oo enää nälkä.
- Anonyymi
Syön mieluiten omassa rauhassa pizzan.
- Anonyymi
No sitten saat yksin harrastaa myös sitä sooloseksiä.
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot21717871Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6810217Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2616553Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki204453Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman573333Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.683105Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.273007"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita712817Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling972815Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen842330