👰💍🤵 paitsi:
1. Ei benjihyppyhäitä
2. Ei purjevenehäitä
3. Ei snorkkelisukellushäitä
4. Ei laskuvarjohyppyhäitä
5. Ei häitä metsässä hyttysten syötävänä
6. Ei sontatunkiohäitä https://yle.fi/a/74-20098647
7. Ei kuumailmapallohäitä
8. Ei igluhäitä
9. Ei häitä joulupukin luolassa
👙->🩳 📆🕚 (kuukausi on siis tammikuu)
Häät voi olla millaiset vain
23
277
Vastaukset
- Anonyymi
Paskatunkiolla häät
- Anonyymi
Niin tuossa yle-linkin jutussa kerrottiin pariskunnasta joka meni avioon navetan yhteydessä olleella sontatunkiolla. Kai se oli tyhjennetty ja siistitty ennen tilaisuutta?
- Anonyymi
🤦♀️
- Anonyymi
Minusta sinun lapsekkaan facepalmaukset on omiaan osoittamaan, että olet yhtä katkera ja samalle teinitasolle jässähtänut kuin tämä palstaäijä. Terveisin TT
- Anonyymi
💕💕😊😊💕💕
- Anonyymi
Tammikuu kuulostaa hyvältä. 😌❤️
- Anonyymi
Kesä se on oltava ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesä se on oltava ❤️
Eipäs kun syksy
- Anonyymi
Mieheni täällä järjestää KUNNIALLISIA VANKILA HÄITÄ ja hänen kaikki kaverinsa tulevat vankilaan VARTIJOIKSI TÖIHIN, koska he olivat tietenkin jo edellisellä kerralla.
Ei ole rikollista jos kyseessä on Suomen valtioon ja meihin SUOMALAISIIN JOTKA OLLAAN ALKUPERÄISKANSAN RYHMÄÄ LIITTYVÄ ASIA.
Kyseessä on Suomen valtioon ja suomalaisiin liittyvä asia, koska meidän IDENTITEETIT varastettu.
Suomessa on ollut kokoajan ERI ALKUPERÄISKANSAN RYHMIÄ, mutta HE EIVÄT OLE ALKUPERÄISIÄ SUOMALAISIA.
He loukkaavat meidän suomalaisten kunnioita KÄYTTÄMÄLLÄ SUOMEN PASSIA JOKA ON TEHTY SUOMALAISILLE.
SUOMESSA VOI OLLA PASSIT JOTKA OVAT ALKUPERÄISTEN SUOMALAISTEN SEKÄ MUIDEN ALKUPERÄISKANSAN RYHMIEN NIIN EI TARVI MINUN JA MIEHENI TULEVASSA SUOMALAISINA LOUKATA KUNNIOITA RUOTSIN KIELISELLÄ ALUEELLA EIKÄ SAAMELAISALUEELLA.- Anonyymi
Vangit menevät vankilassa naimisiin ja nuo ovat SUOMEN VALTIOLLISIA VIHKITILAISUUKSIA ELI HE SAAVAT VAPAASTI LOUKATA KUNNIOITA.
HEIDÄN VIHKIMISET OVAT ARVOKKAAMPIA MITÄ MEIDÄN JOTKA VIHITÄÄN SIVIILISSÄ.
VALTIOLLISET HÄÄT OVAT YHDENVERTAISIA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KUNINKAALLISTEN HÄIDEN KANSSA.
SIKSI ENSIMMÄINEN OLI KIHLAUS JA SEURAAVA ON HÄÄT.
ME OLLAAN SENTÄÄN KUNNIALLISIA JA EI ME OLLA EDES HINKKAILTU YHDESSÄ.
ME OLLAAN SENTÄÄN OLTU KUNNIALLISTEN ETIKETTIEN MUKAAN JA EI HE JOTKA OVAT KUNNIANSA LOUKANNEET OLE ITSEKKÄÄN OLLEET KUNNIALLISIA.
MIEHENI EI VARMAAN EDES USKONUT, ETTÄ MINÄ OSAAN KYLLÄ VITTUILLA KUNNIALLISILLE TAKAISIN JA EI OLE EDES VAIKEAA.
EI TARVINNUT LOPETTAA, KUN JUOPOTTELU JA MIEHISSÄ KULKEMINEN.
EI KYSE OLE SIITÄ, ETTÄ EN OLE KELVANNUT MIEHILLE VAAN KYSE ON SIITÄ, ETTÄ KUNNIATTOMAT VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN HEITÄ JA EIVÄT ITSEKKÄÄN OLE KUNNIALLISIA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vangit menevät vankilassa naimisiin ja nuo ovat SUOMEN VALTIOLLISIA VIHKITILAISUUKSIA ELI HE SAAVAT VAPAASTI LOUKATA KUNNIOITA.
VALTIOLLISET HÄÄT OVAT YHDENVERTAISIA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KUNINKAALLISTEN HÄIDEN KANSSA.
ME OLLAAN SENTÄÄN OLTU KUNNIALLISTEN ETIKETTIEN MUKAAN JA EI HE JOTKA OVAT KUNNIANSA LOUKANNEET OLE ITSEKKÄÄN OLLEET KUNNIALLISIA.
MIEHENI EI VARMAAN EDES USKONUT, ETTÄ MINÄ OSAAN KYLLÄ VITTUILLA KUNNIALLISILLE TAKAISIN JA EI OLE EDES VAIKEAA.
EI KYSE OLE SIITÄ, ETTÄ EN OLE KELVANNUT MIEHILLE VAAN KYSE ON SIITÄ, ETTÄ KUNNIATTOMAT VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN HEITÄ JA EIVÄT ITSEKKÄÄN OLE KUNNIALLISIA.Millaiset hattivatit lueskelee näitä palstaäijän selostuksia tippa päässä? Ei kovin merkittävät henkilöt varmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI KYSE OLE SIITÄ, ETTÄ EN OLE KELVANNUT MIEHILLE VAAN KYSE ON SIITÄ, ETTÄ KUNNIATTOMAT VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN HEITÄ JA EIVÄT ITSEKKÄÄN OLE KUNNIALLISIA.Niinpä ja sitten se caps lock pois. Sekin on ihmisten kunnioittamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaiset hattivatit lueskelee näitä palstaäijän selostuksia tippa päässä? Ei kovin merkittävät henkilöt varmaan
Turhaan haaveilet häistäsi palstaäijän kanssa. Niinkuin aloituksen emojeista fiksummat voivat päätellä om aloitus naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI KYSE OLE SIITÄ, ETTÄ EN OLE KELVANNUT MIEHILLE VAAN KYSE ON SIITÄ, ETTÄ KUNNIATTOMAT VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN HEITÄ JA EIVÄT ITSEKKÄÄN OLE KUNNIALLISIA.Sulla on siellä vankilassa aikaa, kun ruokakin on valmiina pöydässä. Opettele siellä vaikka kirjoittamaan.
- Anonyymi
Mulle kävis noista monikin, mutta eniten merkitsisi hänen mielipide asiasta ja näkemys.
- Anonyymi
Onneksi kaivattuni on aikanaan jossain ilmaissut, ettei naimisiin meno ole hänen juttunsa. Itselle myös kerta elämässä sitä lajia riittää.
Nainen - Anonyymi
No hätäsukellushäät...
- Anonyymi
Tää oli hyvä!
- Anonyymi
kuka haluaa naimisiin kysynpähän vaan
- Anonyymi
Minä tietenkin, mutta vain hänen kanssaan. Muut ei käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mm
- AnonyymiUUSI
Kesähäät🔥💫🔥❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650