😟🌻🌻🌻 Suukko ja halaus. 😘
"Ajatukset ovat vähän
niin kuin parantava lääke.
Ajattelemalla parantumista
vaikuttaa se parantavasti."
Parane pian mies
13
259
Vastaukset
- Anonyymi
Olenko sanonut olevani kipeänä?
- Anonyymi
Oot sanonut kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sanonut kyllä.
Tai mistä tiedän kuka olet.. Ja toivottelin mä hänelle paranemista jo irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai mistä tiedän kuka olet.. Ja toivottelin mä hänelle paranemista jo irl.
Oliko sairastuminen henkistä sorttia vai mitä laatua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sairastuminen henkistä sorttia vai mitä laatua?
Kuumetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuumetta
Ainakin omien sanojensa mukaan...
- Anonyymi
Oletko sinä palstaäijälle vastaileva mr main character tosissasi tän touhusi kanssa?🤦♀️
- Anonyymi
Kiitos kulta rakas, en pärjäis ilman sua! 😴
- Anonyymi
Kauniita unia meistä. Ota mua unessa kädestä kiinni jooko? Kuiskaa korvaani kauniita asioita ja sitten jos poskisuukon saisin unimaailmassa. Onko liikaa vaadittu?
Näin hänelle kirjoittaisin.
/🌻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniita unia meistä. Ota mua unessa kädestä kiinni jooko? Kuiskaa korvaani kauniita asioita ja sitten jos poskisuukon saisin unimaailmassa. Onko liikaa vaadittu?
Näin hänelle kirjoittaisin.
/🌻S❤️O
- Anonyymi
Joo vastaisin.
- Anonyymi
Niinpä kai vastaisit...
- Anonyymi
Jouluun asti lomia ja saikutusta😡
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929