En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka huonoissa suhteissa olen ollut. Anteeksi että ihastuminen muuttui rakkaudeksi ja kaipaukseksi. Se on suurin synti ja rikos jonka olen elämässäni tehnyt.
En luultavasti olisi sua huomioinut mitenkään kunnes alkasit vilkuilemaan ja minä takaisin. En olisi tässä tilanteessa ilman näitä katseita.
Lupaan etten enää lähesty ja yritän sut unohtaa vaikka tiedän etten siihen tässä elämässä pysty ❤️Anteeksi vielä ja toivon että ymmärrät.
Eroan ja elän lopun elämäni yksin ja sua kaivaten😔
Älä mies pidä mua pettäjänä
102
1195
Vastaukset
- Anonyymi
Alkasit? Mitä murretta tuo on?
- Anonyymi
Joku esiintyy toisena
- Anonyymi
Alkasit, aloit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku esiintyy toisena
Niin. Aivan totta tämä. Mies esiintyy naisena ha sinä tästä täällä omiasi selostelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku esiintyy toisena
Kyllä, joku esiintyy minuna. Olen sitä huomannut aika usein ja jos ihmisillä ei ole omaa elämää, niin...
- Anonyymi
Mulle kävi kans noin, et rakastuin varattuna..erosin ja siitä asti elänyt yksin. Häntä kuitenkin ikävöin ja toivon, et kohtaisimme vielä.❤️🔥
- Anonyymi
Kohtalotovereita ollaan. Missä se sun kaivattu nyt on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtalotovereita ollaan. Missä se sun kaivattu nyt on?
Hän elää kans yksin. On aina elänyt.,me vaan odotetaan sitä uutta kohtaamista edelleen❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän elää kans yksin. On aina elänyt.,me vaan odotetaan sitä uutta kohtaamista edelleen❤️🔥
Miksi et ota yhteyttä häneen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et ota yhteyttä häneen?
No varmaan mm sen takia, koska tämä palstaäijän larppaamaan hahmon kirjoituksen varsinainen päätähtönen, eli tämä itselleen kirjoitteleva mies pitää häntä pettäjänä, hyvä emojien tukkii
- Anonyymi
Voi luoja....
- Anonyymi
Saat minut kokonaan. Tule p*nemaan ja voit tehdä päätöksesi vasta sen jälkeen kun olet kokeillut ja olet varma asiasta. Rakastan sua. Ja haluan sut. Sinusta olen varma.
- Anonyymi
Ei se panemalla tilanne parane. Pahentaa vain. Kaivattuni on kunniallinen mies eikä ikinä halua olla syyllinen välirikkoihin eikä hyppää sänkyyn tilaisuuden tullen🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se panemalla tilanne parane. Pahentaa vain. Kaivattuni on kunniallinen mies eikä ikinä halua olla syyllinen välirikkoihin eikä hyppää sänkyyn tilaisuuden tullen🫣
Olet väärässä. Olisin siihen kanssasi valmis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä. Olisin siihen kanssasi valmis.
Laita tunniste😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita tunniste😂
Laita sinä. Minä voin lähestyä sitten viestillä, jos osuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavattiin tänään. Osuiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavattiin tänään. Osuiko?
Ei tavattu tänään. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tavattu tänään. 😔
Ei kaivattu käy täällä. Tiedän sen
- Anonyymi
Saisinpa tälläsen viestin niin halkeisin onnesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No edellisen viesti on tullut juhannuksen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tuli🩷🫂🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpö höpö älä oo naivi
- Anonyymi
Sulla ei ole itsekunnioitusta. Olit valmis pettämään vaikka et pettänyt. En minä sellaista halua. Mahdoton luottaa kun tietää miten opportunisti osaat olla.
- Anonyymi
En mäkään haluaisi sua, tuollaista ymmärtämätöntä.
Et tiedä rakastumisesta mitään kun kritisoit🤬 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mäkään haluaisi sua, tuollaista ymmärtämätöntä.
Et tiedä rakastumisesta mitään kun kritisoit🤬En tiedä en.
- Anonyymi
Nämä elämänkoulun lehtolapset on todella niin myrkyllisiä häviäjiä, että me kuvittelee että tässä itsellesi tilittämisessä on jotain perää, monologia pitävä palstasetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä elämänkoulun lehtolapset on todella niin myrkyllisiä häviäjiä, että me kuvittelee että tässä itsellesi tilittämisessä on jotain perää, monologia pitävä palstasetä
Ja toki olet myös tämän roskasakille suunnatun aloituksen kirjoittaja, eli palstaäijä…
- Anonyymi
Olet väärässä. Jos olisin ollut valmis pettämään, olisin tehnyt niin. Et tunne minua. Et voi toisen ihmisen puolesta päättää. Jos haluat nähdä minut ainoastaan huonossa valossa, ok. Se sun oma valintasi. Ei ole enää väliä.
T.T
- Anonyymi
Tää on tosielämän tempparit.
😂- Anonyymi
No sanopas muuta rakkaani❤️🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sanopas muuta rakkaani❤️🤣😂
Mennäänkö ens tuotantokaudelle😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennäänkö ens tuotantokaudelle😂
No mennään ihmeessä ❤️😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mennään ihmeessä ❤️😂
Luvataanko sit et poistutaan yhdessä🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luvataanko sit et poistutaan yhdessä🤭
Tottakai!❤️🩷
- Anonyymi
Näinhän ainakin sinä haluat tänne kuslaarillesi rakennella tällaisia skeemoja, aloittajaäijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän ainakin sinä haluat tänne kuslaarillesi rakennella tällaisia skeemoja, aloittajaäijä
Nainen olen kylläkin.
Piti vielä kurkata housuihin 😂ja varmistaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen kylläkin.
Piti vielä kurkata housuihin 😂ja varmistaaUffaffaa aivan kuin olisin palstasetä lukenut täältä ennenkin, että tisut ja tusut löytyy. Kirjoitan tämän auki osoittaakseni eräiden lukijoiden typeryyden. TT
- Anonyymi
Huonoissa suhteissa? Ootko katsonut peiliin?
- Anonyymi
Sori moniklo, yks suhde ja huono sellainen
- Anonyymi
Vänkäätkö sinä reppana tosissas tämän palstaäijän kanssa ja jos, mihin se perustuu- oletko bipolaarinen tai jotain?
- Anonyymi
Et sinä eroa. Sinuna toki tappaisin itseni.
- Anonyymi
Sekin käynyt mielessä🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin käynyt mielessä🙄
Ikävä kuulla, et osaa pitää huolta edes itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin käynyt mielessä🙄
Niin on ja onneksi selvisit siitä❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on ja onneksi selvisit siitä❤️
No enpä ois tosta niin varma. Kukaan ei jäis kaipaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä ois tosta niin varma. Kukaan ei jäis kaipaamaan.
Mä jäisin kaipaamaan mun omaa liekkiäni. En kestäisi elää ilman sua🔥❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä jäisin kaipaamaan mun omaa liekkiäni. En kestäisi elää ilman sua🔥❤️🔥
Jos joku kokee mut liekikseen, ehkä se sit jäis kaipaamaan tai toteais et kui se nyt sillai
- Anonyymi
Tiedättekö miten raskasta on elää ihmisen kanssa jolle ei ole enää tunteita?
- Anonyymi
Vain alle puolet pitkistä tai pitkähköistä liitoista tuossa tilassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain alle puolet pitkistä tai pitkähköistä liitoista tuossa tilassa
Mistä revit tilaston tähän ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä revit tilaston tähän ?
Keksin ihan omasta päästäni, kuinka niin? Sori jos tämä loukkasi tunteitasi, vaikutat todella elämänmyönteiseltä
- Anonyymi
Anteeksi ruma kommenttini.
- Anonyymi
Toivottavasti asiasi järjestyvät. 🤍
- Anonyymi
Kiitoksia❤️
Vaatii kyllä itseltä paljon että saa asiat kuntoon. Ehkä muutto muualle ensin ja unohtaa kaikki tää p.aska ja löytää sellainen jota rakastaa niin paljon ettei sanat riitä ja hän tuntisi samoin. Luulin että tämä nyt kaivattu olisi ollut sellainen mutta ei varmaan koska muutenhan hän olisi tehnyt asian eteen jo jotain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia❤️
Vaatii kyllä itseltä paljon että saa asiat kuntoon. Ehkä muutto muualle ensin ja unohtaa kaikki tää p.aska ja löytää sellainen jota rakastaa niin paljon ettei sanat riitä ja hän tuntisi samoin. Luulin että tämä nyt kaivattu olisi ollut sellainen mutta ei varmaan koska muutenhan hän olisi tehnyt asian eteen jo jotain.Tiedät itsesi parhaiten. Kaikkea hyvää. 🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät itsesi parhaiten. Kaikkea hyvää. 🤍
Kiitos ja samoin sulle❤️
- Anonyymi
Ihailijoita mulla kyllä riittää mutta olisin silti halunnut vaan tämän yhden❤️
Vie kauan ennenkuin löytää jonkun samanlaisen. Luulen ettei ikinä. Elelen sit yksikseni. - Anonyymi
Muistan sen hetken kun katsoit mua eri tavalla kuin kukaan muu koskaan aikaisemmin. Ihan niin kuin olisit nähnyt suoraan mun sisimpään, johonkin sieluun asti. Tiedän, ettei sellainen ole mitenkään mahdollista, mutta siltä se vaan tuntui. Ensimmäistä – ja samalla kai viimeistä – kertaa sain nähdä susta sen herkän ja haavoittuvaisen puolen, jonka olit aiemmin pitänyt salassa. Se oli ihanaa.
Siinä hetkessä rakastuin suhun. Halusin sua. Niin paljon, ettei siinä ollut mitään järkeä.
❤️tämän kaiken piti päättyä näin. Sun tunteet kait kuoli 😔 ~ap- Anonyymi
He eivät halua hyväksyä tätä, i can feel it. Kuka käskee jökittämään happaman obsessionsa takia näissä jorinoissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He eivät halua hyväksyä tätä, i can feel it. Kuka käskee jökittämään happaman obsessionsa takia näissä jorinoissa
Onpa muuten aika mähmäinen pakkomielle jökittää katkerana vuodesta toiseen retusoimassa palstaäijän aloituksia😆
- Anonyymi
Laita se viesti nyt vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita se viesti nyt vaan.
Mihin laittaisin edes kun en tiedä nimeäkään. Ja en enää yksinkertaisesti jaksa tätä tilannetta.
- Anonyymi
Ei sen tunteet kuolleet, se säikähti niitä! Liian voimakkaita tunteita. Pelästyi ja pakeni. Välttelee sinua.
- Anonyymi
Hyvästi kaivattuni ❤️😔
Jätit syvät jäljet muhun. Rakkautesi minuun ei riittänyt joten pakko päästää irti.
Jos ensi elämässä sitten😔jälleen näkemisen toivossa - Anonyymi
Eroat nuista minua silloin.
- Anonyymi
Häh?
- Anonyymi
Lopulta petät itseäsi
- Anonyymi
Kommentointi suljettu väliaikaisesti kaikilta muilta paitsi ei ap 😂🤭🤗
- Anonyymi
Soita tai laista viestiä minulle please.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita tai laista viestiä minulle please.
Kenelle? Et sä varmaan oo kaivattuni
~ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle? Et sä varmaan oo kaivattuni
~apOlen ja tiedän ja sinä tiedät sen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ja tiedän ja sinä tiedät sen!
Haha, joku toinen kaipaa sua. Mut mä en oo se
- Anonyymi
Sen vuoksi tykkään kun tykkää kaikesta mitä teet se on niin hullya sisko.
Sisko siskoo- Anonyymi
Rosvot joutaaampua,toivottavasti joudut ukrainaan eturintamalle!siel on sulle työtä ja paljon muutakin ovat luvanneet!
- Anonyymi
Se on juuri niin hullya...
- Anonyymi
On oikeassa täyttä hulluutta siinä sen salaisuus.
- Anonyymi
mm tiiän.
- Anonyymi
Hei, friends with benefits ei ole mikään parisuhteeseen verrannollinen, vaikka se onkin nykypäivää 🤣 Parisuhteeseen kuuluu konkretia ja yhteisiä odotuksia. Ei pelkkää eritteiden vaihtoa ja hyötymistä.
- Anonyymi
Perkele
- Anonyymi
Kyllä mä nyt luovutin kaivattuni sun suhteen kaiken.
Välttelet 🫣 - Anonyymi
Enää ei tarvi miettiä näitä menneitä. Elämä jatkuu.
Etsi uusi kohde jota pyörität. Olet yksin ja sitä myös jatkossa. Hankala sairaus tuo narsismi.
Mulla on nyt uusi suhde ja sellainen mies joka ei leiki toisen tunteilla❤️- Anonyymi
Tiedän, että kaipaat minua. En ole sinua ikinä pyörittänyt. Enkä tosiaan ole mikään narsisti. Miksi noin sanot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että kaipaat minua. En ole sinua ikinä pyörittänyt. Enkä tosiaan ole mikään narsisti. Miksi noin sanot?
Enkä ole ikinä leikkinyt tunteillasi❤️ tiedän myös, että et pääse uuden miehesi kanssa ikinä kokemaan sellaisia asioita, tunteita ja rakkautta kuin minun kanssani. Pitämään samoista asioista. Miksi valehtelet itsellesi ja työnnät minua pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä ole ikinä leikkinyt tunteillasi❤️ tiedän myös, että et pääse uuden miehesi kanssa ikinä kokemaan sellaisia asioita, tunteita ja rakkautta kuin minun kanssani. Pitämään samoista asioista. Miksi valehtelet itsellesi ja työnnät minua pois?
Sänkyhommatkaan ei ole niin taivaallisia kuin meillä. Tiedän senkin kun olet sanonut.
- Anonyymi
Milloin näit mut viimeiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä se tuntuu. Päätä en enää käännä jos vahingossa törmätään. Yritän pitää huolen ettei törmätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin näit mut viimeiksi?
Eilen näin illalla
- Anonyymi
Toivon että sä lähtisit hyvin pian talosta. No joka tapauksessa mä muutan. Olisi ollut kiva että sä lähtisit ensin. Oot aiheuttanut niin paljon pahaa mieltä
- Anonyymi
HULLUA Puhetta!
Eroat ja elät yksin.. mitä ihmettä? Miksi et vaan mene puhumaan sille miehelle?
Ei siinä pettää tarvitse, vaan puhua asioista ja tunteistasi.
Se vilkuilu vei aika pitkälle sitten kun noin vakavia puhut. Eikait mikään vilkuilu voi niin vakavaa olla? juttelisit sille nyt vaan etkä hölmöilisi...- Anonyymi
Niin pääsi käymään. Mutta ylpeyteni ei anna myöten että menisin enää puhumaan sille mörököllille yhtää mitään. Se on sosiaalisesti kömpelö tai tahallaan tekee välillä tilanteita ettei vastaa kun puhun. Mä toisaalta tykkään tuollaisesta uppiniskaisesta mutta on niin häilyvä ollut välillä ja toisin ajoin oikein mukava. En ole ikinä tavannut näin erikoisen luontoista tyyppiä. Mä luulen että se on tykänny huonoa kun mä oon antanu positiivista palautetta. Ehkä mököttäjä ei tykkää iloisesta ihmisestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pääsi käymään. Mutta ylpeyteni ei anna myöten että menisin enää puhumaan sille mörököllille yhtää mitään. Se on sosiaalisesti kömpelö tai tahallaan tekee välillä tilanteita ettei vastaa kun puhun. Mä toisaalta tykkään tuollaisesta uppiniskaisesta mutta on niin häilyvä ollut välillä ja toisin ajoin oikein mukava. En ole ikinä tavannut näin erikoisen luontoista tyyppiä. Mä luulen että se on tykänny huonoa kun mä oon antanu positiivista palautetta. Ehkä mököttäjä ei tykkää iloisesta ihmisestä
Ai! No en ihan ymmärrä että mitä nyt tuossa näet niin ihmeellistä, jos mies ei edes puhua osaa vaan mörköilee jotain omiaan... ja häilyy. Ehkä sitten jos itse olet samanlainen möröttäjä nin toimisi. Jos et ole, niin pysyisin hyvin kaukana, jollet ehdottomasti halua ongelmia elämääsi. Tai ehkä kuvittelet pystyväsi muuttamaan tuon ihan toisenlaiseksi... onnea vaan sille yritykselle, no, ehkä pystytkin kuka tietää.
- Anonyymi
Se on toisen aviomies,joten voisitteko jättää rauhaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan tykkää manipuloijasta ja rahan kerjäläisestä!sä todella olet tyhmä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan tykkää manipuloijasta ja rahan kerjäläisestä!sä todella olet tyhmä!
Jätä ne pahanteko välineet tästä edespäin pois!
- Anonyymi
Täällä juttelette teille vieraasta ihmisestä,lopettakaa hyvän sään aikana!.eiltäette tuusaamaan mitään,kuin oleggi suuren laskun kaikista pahan teoistaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä juttelette teille vieraasta ihmisestä,lopettakaa hyvän sään aikana!.eiltäette tuusaamaan mitään,kuin oleggi suuren laskun kaikista pahan teoistaan!
En ole yksin, en ile narsisti vaan kaikkea muuta. Rakastin yli kaiken, mutta se ei riittänyt sinulle. Syyt tiedät. Olisin ottanut sinut. En ole unohtanut enkä ikinä unohda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole yksin, en ile narsisti vaan kaikkea muuta. Rakastin yli kaiken, mutta se ei riittänyt sinulle. Syyt tiedät. Olisin ottanut sinut. En ole unohtanut enkä ikinä unohda.
Ei se siltä kyl näyttänyt 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se siltä kyl näyttänyt 😂
Minulla on nainen, en ole narsisti ja haluan sinun kuumuvan elämääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on toisen aviomies,joten voisitteko jättää rauhaan!
Sinä et sitä omista vaikka olisikin aviomies.
- Anonyymi
En käy enää facessakaan kun sielläkin sotkuista draamaa 😂miehet pyörittää ja pyytää alastonkuvia
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891829Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751369- 58955
- 51947
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤51876